Hát persze ma is zárt pályán próbáltam ki....el volt zárva szalagkorláttal....
Nemtudoom miért kellett volna h. berezegjen...talán mert a kis kawám berengett annó 150nél, oks, az 45 le volt, és 500as...
De élveztem aszondjátok ennél jobb lesz a GSR?! mert nincs 250kg...majdnem ennyi pacihoz...
Most méé?
Mi közöd vagyon, hogy én mit és hol és mennyiért és különben is?
Aztán meg azt és hol és mennyiért adom elfele?
Ez van, de akkor is nem az összeg..a részvét, hanem a fontos!
Nekem régóta bele nőőő...ott meg lerágom, bazze.
Meg amúgy is nekem van/volt...neked nem...ezé, annyi, amennyi...ééérteeed? Utólag már sírol, miii?
Veled üzletelni...ehh
Sziasztok!
Eladó egy pár 820Km-t futott Dunlop Sportmax Qualifier gumi.
Hátsó méret: 180/55
Első méret: 120/70
2008 okt-ban vásárolt R6R-en volt rajta!
Csak párban eladó! 40.000 Ft.
Tel:20/3361-461
Miért rezgett volna be a segge 185-nél? Semmi oka nincs rá....de a GSR-nek sem.
Voltál valami zárt pályán? (mert ez sebesség sehol máshol nem megengedett )
nem totált jelent.
SUZUKI TL1000S a motor típusa volt.
ilyen volt gyárilag. amúgy eladó,full gasban megtasálod,olcsóbb és erősebb mint a gsr.
még nem késő meggondolni.
Te ennyire Trécsávó vagyol hee? Kifizettem a ledeket,annak ellenére hogy annyit kértél darabjáért amennyiért az egytucatot vetted Te Ganyé ,és még Te kínaizol,meg qtya-macska meg stb,hát nem sül le a pofidról a szőr?(legalább nem kell borotválkoznod bazz!)
Aműgy meg a kaja természetesen mehet,majdnem bármikor,feltéve hogy nem csinálok még pár ilyen "atombizniszt" mint Veled,mert akkor nem marad lé kajára!
Hogy milyen arcok vannak....bexarok....
A rendörségi papir mennyi idö után jön meg?Pénteken lesz 1honapja hogy volt a baleset.Kezdek félni,a gyorshajtátos csekkemet most kaptam meg tegnapelött,és 3honapja volt
Azért az a 15.000 gyanúsan kevés. Miért nem veszed le és pucolod meg előbb? Szerintem nagyon korai lenne lecserélni. A DID nagyon jó lánc, de lánckerekeket is cserélj.
látom a lánccal kapcsolatban volt némi diskurálás. sajna nekem is láncot kell a héten cserélnem. azért is bosszantó, mert még csak 15000km van a gépben. 10000nél került hozzám, hát lehet hogy az előző tulaj nem gondozta úgy, ahogy kellett volna. igazából nem is azzal volt a baj, hogy annyira laza lenne, mert a gyári csere limitet még nem érte el (ami 21 csap távolságra max 336mm), igazából azt vettem észre, hogy menet közben kezdtem hallani a láncot. aztán a láncszemek "csíkosodni" kezdtek. szóval már hiába fújom le szépen, nem oszlódik el rajta egyenletesen. valószínűleg már nem gördülnek úgy, mint ahogy kellene. mivel nem akarok semmi maradandó károsodást, inkább a baj előtt kicserélem. remélem az új DID 525 ZVM erősített lánc majd sokáig bírja.
Persze zárt pálya....stb.