Jó a véleményem a GSR-ről....
Vagy rólad kérdezted?
Imádni fogod a GSR az felsorolt motorok után, jóval erősebb.....és meglátod, hogy amivel eddig mentél az roller volt ehhez képest.
Mi van twini....hát n téged nem ba....lak, eh!
Neked nem is adnának GSR-t, jóhogy nem kell....inkább ezt mondod, miiii?
Jaa, meg szóljon be neked a wc-s néni, mikor éppen végeztél a híg....dologgal....., hogy niiiinnncccssss wééécéééé pppapppíííírrrr!
Hát igen....a két hengereseknek is megvan a maguk szépsége...az a gyönyörű hang...főleg sport dobbal..kihallani a hengereket ahogy dolgosan mászkálnak.....néha sokkal élvezetesebb mint a kis 4 hengeres "porszívóink"....de ezt megint más miatt jó hallgatni az alagútban ahogy először magas nívós hangon halljuk, h. elindult 1km tőlünk, és amikor elhúúúz melletünk, azzal a gyönyörű egyenletes hangján amiből nem hallod ki a hengereket (4) csak a szép muzsikát...ááá.... beleborzongok...
Nagyon köszönöm a válaszokat. Erre vágytam... ...sok cikkben olvastam, hogy rángat kicsit ha durván váltunk vissza (kidobjuk a kuplungot)...de ezek szerint nem. Olvastam, h. nagyon jó kanyarban, stabilan megy, jól manőverezhető....ezek szerint könnyedén fogok menni vele városban is, ugye Gino?
Az első motorom kawa er-5, 2003 as, nagyon nehezen kezelhető volt, azaz inkább azt mondanám, hogy régebbi kivitel, nem elég alacsony sulypontal..az er-6n álom volt hozzá képest. kb arra számítok a GSR nél is, de kissé robosztusabb testtel....hmm...vélemény?
mert állandóan b@sztatnak itt ezek a gsr huszárok (főleg gino+debil) ,beszóltak folyamatosan,azért teszem zárójelbe a majdani megjegyzéseiket . (mármint régen,mikor sokat írtam ide...)
nem vagyok csaj és férfias a gép és azért vettem mert ez kell!
Nem rángat sehogy visszakapcsolásnál nem, hogy agresszíven.
Természetesen van motorfék, de jóval kontrollálhatóbb, mint egy V2-nél. Nem csúszik meg visszaváltáskor, normál útviszonyok között. Na és visszaváltásnál gázfröccs!
Gyári állapotban nem emeli az elejét hirtelen gázadásra, esetleg 1-ben induláskor, de akkor nem finoman kell elindulni...
6000 felett nem reagál erősen gázadásra, de finoman, lineárisan. De ez igaz 6000 alatt is.
kb. 8500-tól tóóóóóól....aztán 11000-től megint tóóóóóóóóóóól.....és ezzel egyidőben kezd a mosoly körbeérni a fejeden.
A fék megfelelő a motor teljesítményéhez, nagyon kezelhető, finomak a kezelőszervek....JÓ motor!
Még valami?
én életemben 1szer mentem gsr-el. kykee-ével.
nekem nagyon barátságosnak (gyengének ) tűnt úgy 10.000 alatt.
sztem nem lesz gondod vele. 250 ccm felett mindegyik emeli az orrát ha odatépsz.
könnyen kezelhető szinte tanulómotor,de ha kell lehet vele lépni is. (még mielőtt valaki beszólna: nem,nem kell gsr.)
szóljanak helyettem a tapasztaltabb gsr pilóták...
Nekem mindegy, hogy nyúzza-e a gépet, de legyen tapasztalata a GSR 600ról, mennyire rángat agresszíven visszakakpcsoláskor, kidobja-e könnyen a farát, elemeli-e erős gázhúzásra az orrát...álltalában más mocikhoz képest...télleg erősen reagál a gázadásra 6000 felett? Ezekre lennék kíváncsi...
Menettulajdonságok érdekelnek:)
Amúgy Tarka "új" gépe nagyon édes...(gondolom Ő nem ezt a szót használja rá)
Hogy én milyen naív vagyok... ......Majd ha megyünk közös túrázásra akkor monokiniben jövök, OK?
Legalább nem rohadok bele a mocis cuccba, míg Ti kedves Fiúk kellemes testszagot fogtok árasztani:)
Asszem ennyi pont elég volt az ismerkedés fázisában...SZóval...Valaki tudna hasznos tanácsokkal szolgálni a friss GSR gazdinak?
Ahog a bemutatkozóban írom... ....az a poros város...Budapest:), inkább Pest mert ott jobbak az utak ...és Pest megyében ingázom dolgozni, így ha lezárják a Margit hidat, tökéletes lesz a kocsik előzgetésére....
Hi Mindenki! Skacok, Csajok!
Most járok itt először, mivel 2 hét és én is egy leszek a büszke GSR 600 gazdikból:))
Városban, és rövidebb túrákhoz szeretném majd használni, sok tesztet olvastam, de a személyes tapasztalatotokra is építenék.
Kérdésem lenne, hogy van-e olyan negatívum ami besegíthat, hogy egy fél év tapasztalattal (Kawasaki er-5, er6 n) rendelkező csajszi elbukjon vele.
Továbbá nagyon szívesen csatalakoznék a közös motorozásokhoz.
Vagy rólad kérdezted?
Imádni fogod a GSR az felsorolt motorok után, jóval erősebb.....és meglátod, hogy amivel eddig mentél az roller volt ehhez képest.