Halidéj Laca!
Lacus szabin volt és családi körben rótták az országot. De véget ért már a munkakerülés és hétfőtől szerintem szinesíti hozzászólásaival a topik szürke hétköznapjait!
Pénteken meg indulás Kunmadarasra
Szia Peti,
menjünk sorjában:
átalakítottuk a lapunk rendszerét, már csak a jelentkezéshez kell regisztrálni. Újabb időpontot azért nem jelzünk, mert többször leírtuk, hogy képzéseket három fő jelentkező esetén minden hétvégén (szombaton is és vasárnap is) tartunk. A képzés költsége 15eFt/fő/képzési szint.
Más: Laca nagyon szerény , nézzétek meg a linket, hogy mit produkált, hozzáteszem mindezt kb. 5km/h "sebesség" mellett!!!!
Képzéseink, mint a honlapon leírtuk 85%-ban egyensúly-gyakorlatokból állnak, melyek a közúti közlekedési helyzetek megoldását segítik. (Lécci ne kérdezzétek meg, mért kell néha bal kézzel a gázt húzni! ) Motoros vezetéstechnikai képzés
Úgy biza! Michael Moore minden filmje áldokumentum mocsokság és pont emiatt hihető a nem eléggé tájokozottak számára
Senkit védeni nem akarok de legalább annyira szavahihető ez az ember mint a mi fletónk
Megjöttem az nagy Olaszországból.
Nagyon szupi volt minden és ráadásul az idő is remek volt.
Csupán a hazauton szakadt mint állat az eső.
Udine magasságában egy BMW motort Magyart elkerültem az autópályán /Győri volt a drága !!!/. a marha semmiféle motoros szerkóval nem rendelkezett egy szar nyári divatgácsóban álta az esőt!!!!
Lényeg hogy volt 4 millája BMW re !
Kedves Rece apó!
Mi a pöcs történt veled???
Van neked igazi géped hagyd ezeket a Hondákat!
Látod ezek csak dölnek és dölnek !
Sajnálom hogy megsérültél kurvaszar az embernek ezekben a napokban!
Kykee Tesó!
Hoztam cuccost Neked,majd átviszem ha nem lesz esős nap.
Na meg kellene gyógyítani egy Motorolla telcsit ami a töltést nehezen veszi fel !
Csak ntudom hogy szabin vagy-e mert nem akarnálak kive ni megérdemelt pihiből.
Egyébként én is még a jhéten pihizek.
Telizzünk össze majd ha Neked is megfelel !!!!!
Laca barátom akkor változik az utvonal a túránknak???
Nekem tök mind1!
Csak tudod a következőre Pécs és környéke volt tervezve akkor az még tolódna?
Télen már nem igazán nyerő a Mecsekben kanyarogni.
Habár bevallom motorral ezt még nem próbáltam!
Stevee!
Gratulálok a km teljesítményedhez ! Te vagy a No 1.
Na és a gumi ???? Még bírja ???
Nekem most közelít a 6000 km hez azt szerviz mire lesz a közös gurulásunk !
Napsugár ne b.....gasd Recét elég az Ő baja!
Meg különben is teljesen felújítja lassan azt a gépet!
Végén még örül a tulaj hogy kölcsönadhatta!!!!!
laca ha még nem láttad, akkor föltétlen nézd meg ma este a fahrenheit 9/11-et.
vagy vedd föl videóra. igazi mocsokságok vannak benni arról se......fej bushmanról
Itt a másodikon az egyik gyakorlat pl.: van két állvány, keresztben egy kötél, ami az egyik végéhez rögzítve van. A másik végét menet közben bal kézzel megfogod, majd sugárként használva teszel egy kört, és visszateszed a helyére.
Nagyon jó! Olyanokat megcsinálsz, amikről nem is gondolnád! Pl.:1,5 méter sugarú kör belsejében körözöl.....
15000 Ft. egy alkalom, van 1.-2.3.-szint, én most a 2.-on voltam. Szinte minden hétvégén van. 6-7 órás, a nap végére nem kell elaltatni......
Laca!
Megnéztem a linket, de csak regisztráltak juthatnak infóhoz. Utálom, hogy mindenhova regisztrálni kell. Persze lehet, hogy ma csak nyűgős vagyok!
Leírod kicsit részletesebben, hogy milyen volt? A lap nem jelez előre újabb időpontot. Te tudod mikor lesz új? Amúgy mennyibe kerül?
Lassan már nem merek motorra ülni. Ma megint láttam egy nagyon csúnya motorosbalesetet Süttőnél.
A rohammentő a motortól 30 méterre és kb. öt méter mélyen lent a Dunaparton villogot, a motor meg fent az úton veküdt...
Remélem kisebb volt a baj, mint amilyennek látszott.....
Én viszont megúsztam két radart, Dobogókő felé egy kanyarban homokfelhordásban egy megcsúszást és egy hülyét, aki lefelé több mint félig átjött az én sávomban a kanyarban.
Azonkívűl láttam, hogy egy Skoda Octavia rendőrautó szirénázva üldőz egy motorost (ettől kb. 1 km-re volt a második radar, lehet hogy az miatt próbálta utolérni). Persze nem igazán volt esélye, de az is igaz, hogy a motoros nagyon durva dolgokba ment bele (pl. kamion és személyautó között előzőtt).
Ez a sok baleset bevallom elgondolkoztatott: most akkor trainingre menjek, vagy adjam el inkább a motort?
Az eladás persze nem komoly alternatíva, de én inkább leszek az a motoros, aki igyekszik kevésbé vagánykodni, és odafigyelni a sebességre, hátha ...
Ezt az elváltást én is tapasztaltam, de már kezdem észrevenni, mikor teszi, mert olyankor nincs az a határozott érzetem, hogy (tövig) bevette . Olyankor még 1 taposás, és benne van.
Én most indulok egy fél óra múlva a 2-esen Vác felé egy kicsit gurulgatni, valaki még?
Ma ismét voltam vezetéstechnikai tréningen. És ismét rádöbbentem, milyen béna vagyok, és mennyit kell még tanulnom......amikor eljutottam egy szintre, mindig volt feljebb is, ami már lehetetlennek tűnt.....motoros rendőrök + a szisztéma kitalálója tartja, mindenkinek ajánlom! (bár hogy mikor fogom megcsinálni a szlalomot bal kézzel húzva a gázt......)
Igazad van Blacknet, nagyon jó a gép! De hát Te ezt tudtad, azért vetted ezt! Párszor én is jártam úgy, hogy üresbe váltottam, és ráhúztam egy bő gázt, mintha már sebességbe lettem volna.....de ezt utána kombináltam, és ilyenkor elkezdtem túráztatni, miközben ugye üresben gurult, és mintha direkt pörgetném a gázt, nem melléváltottam volna.......
mér nem kérdezed meg a hiosung topicot, ott meg mondják neked a tutit, hogy simán veri a gsxr 1000 is
a hyosungot csak az sv 650-el van értelme összehasonlítgatni
Helloztok
Azszeretném kérdeni hogy veri e egy hyosung gt 650 egy suzuki gsx 600 ast?(gyorsulásra értem)
Mert egyik haverom aztmonta de szerintem nagy kamu,hogy verné?
Lacus szabin volt és családi körben rótták az országot. De véget ért már a munkakerülés és hétfőtől szerintem szinesíti hozzászólásaival a topik szürke hétköznapjait!
Pénteken meg indulás Kunmadarasra