Sajna nem telik ezen a nyáron ilyen mocira csak a lámpájára, azért kérdeztem.
Viccet félretéve, egy régi épített Yamahám van, amin a mostani lámpa csak dísznek van.
Gsr 600 lámpát teszek rá+ csináltatok valami kis fejidomot hozzá. Ezért érdekelt mennyire világít jól.
Viszonyítási, összehasonlítási alapom nincs. De biztos lehetsz benne, hogy nem rosszabb más motornál, és még nem is vagyok elvakult......
Nem sokszor mentem vele sötétben, amikor igen, nem tűnt fel, hogy nem látok......sajnos korrekt választ nem tudok adni, el lehet vele lavírozni sötétben is.
Üdv a legjobban választók táborában!
Tudtad Te már ezt az elején is, hogy a GSR lesz a nyerő......ha máshol nem a tudatalattidban.......
Virunak van leültetve a motorja, sajnos elérhetőséget nem tudok.
Remélem Klán-túrákon láthatunk majd!
Nagy dilemmák után végre megszületett a döntés és mától én is az üdvözült gsr600 -as tulajok közé tartozom, ha a sors is úgy akarja. Letettem a 20% önrészt és még ajándékba kaptam egy 100e Ft értékű bukót is. Már alig győzöm kivárni, hogy elérkezzen a motor átvételi napja. :)
A szóbajöhető típusok az alábbiak voltak:
Kawassaki z750 és z750s
Kawassaki ER6n, ER6F
Yamaha Fazer FZ6
és Suzuki GSR600
Elmondanám röviden, hogy miért döntöttem a GSR mellett, ill. mik voltak azok az okok, ami miatt a többi motort hanyagoltam.
Nem vagyok egy magas teremtés, kb. 173 és a lábaim is rövidek.
Ennek ellenére üléspróbát tartottunk asszonykával a motorokon. A z750 osztott ülése miatt, ill. a hátsó ülés közepén felfelé ívelő design elem nem igazán nyerte el bnőm tetszését, ugyanis nyomta. Átültünk az s -es változatra is, de viszont kinézetre egyáltalán nem jött be. Igaz, ez kényelmesnek volt mondható. Az ER6n -t sokáig nézegettem, de a pici fejidomja (küklopsz) lámpájával nem tetszett. Valamint az a 2 henger sem volt igazán meggyőző számomra. Az f -es változat viszont túlságosan is burkolt. Sajnos, a Fazer üléspróbája kimaradt, de annyira nem is bánom, lévén már akkor eldöntöttem magamban, hogy a GSR lesz a nyerő. Valamint, a Yamaha még csak arra sem méltatott, hogy válaszoljon az e-mailemre, ezért kilőttem. Az üléspróbán viszonylag jól szerepelt a GSR is. Formája és megbízhatósága (Suzuki nagyon tud versenygépeket gyártani, és itt visszaköszön a tavalyi gsxr 600 -as blokkja kicsit butítva) miatt azt hiszem, nem bántam meg a döntésem. Talán csak azt sajnálom, hogy nem tudtam korábban hozzájutni eme szépséghez.
És hogy mire használnám? Rövid túrákra, esetleg hosszabbakra is. Lehetőleg kettesben a párommal.
Érdeklődnék, hogy leültetéssel kapcsolatosan tud e valaki információval szolgálni. Nem bánnám én sem azt az 5cm -eres ültetést, ahogyan azt egy korábbi hozzászóló is írta, hogy nála történtek ilyen beavatkozások a motoron. Megnyugtatóbb lenne számomra is, ha a lábaimat teljesen le tudnám tenni és nem kellene pipiskednem.
Viszont van még 1 kis "apróság" ami márka független.Mivel még van 3 évem a 21ig azaz a korlátlan jogsiig ezért csak korlátozottal rendelkezhetek aminek a tartományait igencsak meghaladja a motor teljesítménye.Lehet ezzel kapcs valamit okoskodni?
Alakul, látom, gyűjtöd a kilométereket! És még élsz.....
Csak óvatosan......habár ez olyan, mintha előttem feküdne Angelina Jolie meztelenül, és nem nyúlhatnék hozzá.....
Széles utat, korrupt vámost!