Na hali!
Vagyok már csak volt 1-2 dolgom.
Köszi a segítséget! De tényleg!
Nincs A1-esem, ha minden jól megy, akkor amint indítják a motoros tanfolyamokat, akkor megyek A korl.-ra... De még nemtom mikortól lesz...
Aztán amint lehet "tolom" haza a gépet!
1ébként ami nekünk volt MZ az elég régi volt (pontosan nem tudom már, h mikori ), de azon is volt üres jelző...
Na ennyit az MZ-ről, mer tényleg kikapunk!
láttam,hogy hangsulyozod,hogy jo állapotu. de azt is irtad h "azt mondták".tehát ez akár azt is jelentheti,h tanulomotorokhoz képest jo állapotu. amugy meg hát istenem ez van.az enyém szerencsére elég fürge,főleg olyan 60-70ig.aztán már csak szimplán jo 90ig,aztán váltani kell 5.be
Hangsulyoztam, hogy azt mondták az egy jó állapotu 150-es példány 40-50-ennél már rendessen erőlködött, és hangoskodott szegényke.
Mint emlitettem akkor ültem vissza a Spadáról ami a kategoriájában egy vadállatka, ezért tudom hogy ahhoz nem szabad hasonlitanom.
150est még nem volt alkalmam vezetni,de azt mondják joval kraftosabb mint a kisebb társa.ugyanakkor az is lehet h egyszerűen csak egy elgyengült,nem karbantartott gépet raktak alád.nálunk(Győrbe)az 1ik oktatosulinál(ez nem a reklám helye) van 25ös etz,az is csak kívűlről néz ki valahogy.le van élve.de hát johogy,mikor nem tudom hány ember ezen tanul meg motorozni!mz sosem az erejéről volt hires.(viszont szerintem az enyémnek nagyon rendben van a nyomatéka.meg ha általánosítok h minden mz ilyen,akkor ez abszolut jo (meiner Meinung nach)
Amikor a jogsit , 150-es MZ-én csináltam a forgalmit, nagyon gyengus vot,(pedig asszonták az nagyon tutti állapotu példány!) annyit egy 50-es robogó is tud- igaz én elötte egy 250-es Honda Spadán probálkoztam, de nekem nagyon nem volt fordulékony, azért kértem az MZ-t.
Sajnos minden esetben Dorcsit melőznöm kell, ha csak nem szereti 3-asba:-))))
Andival megvitattuk a dolgok egy részét és a nagyobb gurulásoknál inkább csak mint utas jönne (legalábbis eddig).....bár ugye friss még a nyereg. Lehet hogy ha belekostól akkor bevállalja Ő is szólóba (bár nem tudom hogy a DRZ-SM mennyire bírná a strapát, hiszen azért egy supermoto nem hiszem hogy 2500km-es 100-140-el száguldozós motornak lett kitalálva)
ha van jogsid 150re is(tehát nem a1 van) akkor inkább azt ajánlom én is!mikor kerestünk nekemvalot,mindenhol szinte csak 150es volt,a helyi yard pedig kötözködő kicsit,ezért nem akartam h rámszálljon(a1-em van).90 a jo állapotuak also határa kb(persze akad éppen alatta is) és olyan 110-120 amit maximum ér/adnék érte.a beletett km soxor nem igaz,ha meg mégis az,gyakran 40-50ezer felett van!sztem az ideális egy utolso szériás 20-35 ezer kilométeres motor.az okosok azt mondják 22-25e km körül furatni kell,ez sem elhanyagolhato,de persze ez teljesen használatfüggő!sztem mindenképp érdemes a tulajjal beszélgetni,mert sokminden ilyenkor derül ki(azzal h megismered milyen ember).ha jol tudom csak a "90esekben(tehát utolso évjárat) van üres-jelző!:D ezért luxuskivitel az enyém:D na nem akarom teleirogatni nem idevágo témával a topicot ám,ugyh ennyi.
Ok, kösszencs, én is a 125-ös és a 150-es közt "vacilálok" , mert a 250-es nembejövős...
1ébként én nem hiszem hogy belevágnék ilyen felújításokba, inkább veszek 1 felújítottat kb. ugyanúgy jövök ki. Mostanában nézegettem 100-120 körül már vannak elég jók...
Vagyok már csak volt 1-2 dolgom.
Köszi a segítséget! De tényleg!
Nincs A1-esem, ha minden jól megy, akkor amint indítják a motoros tanfolyamokat, akkor megyek A korl.-ra... De még nemtom mikortól lesz...
Aztán amint lehet "tolom" haza a gépet!
1ébként ami nekünk volt MZ az elég régi volt (pontosan nem tudom már, h mikori ), de azon is volt üres jelző...
Na ennyit az MZ-ről, mer tényleg kikapunk!