ezek szerint az EU 3-asokat hagyják csak bent a ringben?
használt motor témához. A napokban nézegettem a mobile.de-t. 1993-as, 97-ben leállított (!) 7000km-es 250ccm-es Honda volt cirka 180-200 ezer forintért! :) Persze lehet, hogy szét kell húzni a blokkot, hogy az olaj dzsuvát kiszedje az ember, de külsőleg makulátlan volt. No ez csak egy példa. Azért a németeknél is vanak agyament magas árak.
Épp ezért van ez is veszélyben.....szerintem Ő a következő uniós áldozat.
A GS-t már kivonták.....most jön majd ez:-(
És mi marad?
Vagy vesz majd a leendő új motoros egy 250-est.....vagy egy 600-ast........ hiszen se 400-as nincs gyártva, se 500-as nem lesz (utcai gépről beszélek, hiszen pl a DRZ400 még jelen van)
És talán most lesz majd igaza esSO-nak...hsizen az emberek rá lesznek kényszerítve ismét a használt motor vásárlásra, akkor viszont ugye a kinálat adja az árat.
Vagyis ha sürgős akkor leviszed az árát, ha nem akkor tarthatod.
Tegnap láttam egy 99-es GS-t....800.000-ért........ami számomra akkor is vicces marad
most nézegettem a modern marvels sorozat (discoverys) Engine részét, a motorok (mindenféle motor, dízel, 2T, 4T,wankel) fejlődését. Az elmúlt 30 évben a motorok hatásfokat megkétszereződött állítólag :) Tehát egységnyi benzinből kétszer annyi lovat lapátolnak ki... Kíváncsi leszek, hogy 15-20 múlva mennyit fogyasztanak majd a vasak! :) Lehetőség még van benne, a hatásfok 15-20 %-lehet most?
háát, ha markolászod neki, akkor jó hogy bekajál 6 lityót! :) Az enyémnek nincs még tesztadata (mivel nemrég vettem és a jeges havon 25-nél többet mégsem megyek vele :D ) De leírások alapján, 4.3...5 liter a normál fogyasztása, a CB500-nak.
Fúvóka készletet cseréltél a kipufogóhoz? Illetve hozzá lett hangolva a kipufogó minden paramétere a motorhoz? Szerintem ez fontos! Simán lehet, hogy ott megy el 1 liter
Ja a Gs elönye az egyszerüség és hogy rengeteg van belőle (igy könnyü uj vagy használt alkatrészt találni hozzá) Állitólag a GS ből adnak el évek óta a legtöbbet. Sőt többet mint Hondából vagy Yamahábol összesen (nem a 2-ből együtt -nem félreérteni).
ez a moci sem tökéletes ahogy én pl a fogyasztásával nem vagyok kibékülve mert 6 alá nyomni hát..... nem egyszerü de viszont nagyon jól megy 500-as létére én 5. be 185-öt mentem vele (nem vagyok kis ember)tudom a gs 4 körül fogyaszt van olyan is itthon a tesómé hát más világ a 2-ő érezhetően gyengépp paripa de nem rossz gép az sem
Szerintem a hangja lett"nyomatékosabb".
Nekem is van sport és gyári kipufogó és többször váltogattam (pl vizsga miatt) és a fordulatszámlálót meg az km-órát figyelve a sportkipufogóval csak ahangja nagyobbl.
Szoval szerintem csak akusztikai csalódás
Ja ja mindenki a saját lovát dicséri
Nincs ebben semmi különös
Szerintem mamár minden motor nagyon jó és ami mégsem a legjobb, azt az ember tudat alatt elnyomja.
Nem is értem miért mondja valaki hogy az övé a legjobb választás? Hiszen senkinek se volt mindsenféle motorja. Max neki annak az előnyei voltak túlsulyban.
meg vagyok vele elégedve nagyon jól megy a kipufogó alul mégy nyomatékosabbá tette, és így igen rendesen feltűnővé váltam nyilik a kocsisor rendesen mert nagyonhangos lett, de jövöre lesz sportlégszűrő ,kormány meg 1 pár dolog azt nem tudom volt-é benne katalizator de nem is érdekelt
Zsolt, fájintos géped van (halkan mondom meg ne verjenek itt a Suzuki negyedben ) Meg vagy elégedve a vassal? A sport kipufogó csak pszichésen növelt teljesítményt :) vagy valóban erősebb lett? (mondjuk a tiedben volt elvileg katalizátor, az 1 lóerőt lezabált).
Az én motoromban is elvileg u.a. a blokk van.
Én szerintem egy kis krom feldobja a sok feketét. Egyébként meg ugyebár a blokk se fekete, meg a kipufogó, tükör se. Ráadásul a motor is füstezüstmetál szinü, nem fekete.
Szoval tulzásba még ha akrnék se tudnék esni. Egyébkéntis nekem ez lesz a chopperem .
használt motor témához. A napokban nézegettem a mobile.de-t. 1993-as, 97-ben leállított (!) 7000km-es 250ccm-es Honda volt cirka 180-200 ezer forintért! :) Persze lehet, hogy szét kell húzni a blokkot, hogy az olaj dzsuvát kiszedje az ember, de külsőleg makulátlan volt. No ez csak egy példa. Azért a németeknél is vanak agyament magas árak.
Épp ezért van ez is veszélyben.....szerintem Ő a következő uniós áldozat.
A GS-t már kivonták.....most jön majd ez:-(
És mi marad?
Vagy vesz majd a leendő új motoros egy 250-est.....vagy egy 600-ast........ hiszen se 400-as nincs gyártva, se 500-as nem lesz (utcai gépről beszélek, hiszen pl a DRZ400 még jelen van)
És talán most lesz majd igaza esSO-nak...hsizen az emberek rá lesznek kényszerítve ismét a használt motor vásárlásra, akkor viszont ugye a kinálat adja az árat.
Vagyis ha sürgős akkor leviszed az árát, ha nem akkor tarthatod.
Tegnap láttam egy 99-es GS-t....800.000-ért........ami számomra akkor is vicces marad
Fúvóka készletet cseréltél a kipufogóhoz? Illetve hozzá lett hangolva a kipufogó minden paramétere a motorhoz? Szerintem ez fontos! Simán lehet, hogy ott megy el 1 liter
Nekem is van sport és gyári kipufogó és többször váltogattam (pl vizsga miatt) és a fordulatszámlálót meg az km-órát figyelve a sportkipufogóval csak ahangja nagyobbl.
Szoval szerintem csak akusztikai csalódás
Nincs ebben semmi különös
Szerintem mamár minden motor nagyon jó és ami mégsem a legjobb, azt az ember tudat alatt elnyomja.
Nem is értem miért mondja valaki hogy az övé a legjobb választás? Hiszen senkinek se volt mindsenféle motorja. Max neki annak az előnyei voltak túlsulyban.
Zsuzsi és Dzsoki
Zsolt, fájintos géped van (halkan mondom meg ne verjenek itt a Suzuki negyedben ) Meg vagy elégedve a vassal? A sport kipufogó csak pszichésen növelt teljesítményt :) vagy valóban erősebb lett? (mondjuk a tiedben volt elvileg katalizátor, az 1 lóerőt lezabált).
Az én motoromban is elvileg u.a. a blokk van.
Boldog, békés Karácsonyi Ünnepeket!
Boldog Karácsonyt minden fórumozó motorosnak!
Szoval tulzásba még ha akrnék se tudnék esni. Egyébkéntis nekem ez lesz a chopperem .