Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked is reggelt.
Szóval alfás-twinsparkos lett a dl
Jó reggelt!

Mi az, mindenki alszik?
Hoppá! Most olvasom figyelmesebben. A kulcsnál nincs beakasztva? Mert én az előbb a bovden másik végéről beszéltem. Persze, attól még igaz, amit írtam, viszont így lehet, hogy egyszerűbb. Ha meg tudnád fogni vhogy a bovdenvéget!
Na basszus! Jól megszívattak! Bár inkább csak vmiért kiakadhatott.
Hogy hova kell akasztani, azt meglátod, mert egyértelműen megvan a helye. Viszont a kinyitás érdekes lesz. Nagyon óvatosan megemelni az ülést, és egy hosszabb, vékony csavarhúzóval megpöccenteni a zárat, sztem ez a módja. Viszont ez feltételezi, hogy már volt nyitva, és tudod, mit kell piszkálni. Anélkül nehéz lesz. A jobb oldal felől kéne próbálkozni.
Segítsetek lécci,
A vadis új motoromon a nyerget nem tudom felnyitni ugyanis a kulcsszerkezettől a bowdenfejet "elfelejtették" a spanyolok bekötni a zárba, hogyan tudom felnyitni az ülést és hova kell a bowdenvéget rakni?
Köszi
Még nem, de majd most.
Dolgozom, gyógyosnál voltunk, most jöttünk be.
JÓCCAKÁT MINDENKINEK!
Nekem még van némi kötelezetségem,mely persze nem terhes a számomra!
Ez az "alig bírom kivárni" nyelvileg lerövidült alakja, de igazad van, sok példát lehetne erre felhozni. Többek közt ezért nehéz a magyar nyelv a külföldieknek.
Válaszoltam, olvastad?
Akkor nem várod,ha alig várod!Tiszta értelmetlen a magyar közhiedelem álltal beidegződött nyelvezet
Szép estét mindenkinek!
Dorina
Azért még beszélni szabad rolla! (ezt mutasd meg anyádnak: rolla )
Olvastad? Kűttem egy mélt!
Aztán utóbb kiderült, hogy talán téves, rossz a címzés, de mégutóbb az is kiderült, hogy a Ti kezetek is benne van. Tehát jó helyre ment a levél!
Bizonyám! Az már nemsokára itt van! Már alig várom!
Dorcsika kicsi keresztlányom!

Jó híreket hallottam felőletek az év végére!
Ahhoz előbb talán el kéne adni ezt az édes Gst... Csak vinné már el valaki!

Tényleg! Hol van Hápi? Ezermillió éve nem írt már! ő sem szeret minket, mint Dzsoki?
Nem, nem így gondoltam! Aszittem, van vmi jó címed ilyen menyecskékre!

Na, mivel nem tanítottatok meg linket idebiggyeszteni, ezért csak elmagyarázni tudom:
onroad.hu tesztek

Nagyon érdeklődsz a DL után. Csak nem? (én örülnék neki - Hápival megalakíthatnánk a GS topic DL szekcióját!
ugortam:
"Bezony ám! Az újak már 4 gyertyások! + kaptak 5 lovat még.

Az ilyen "kütyükre" a férfinép szívesen költ!"

na ezt azért mégse nevezném authentikus forrásnak, bocs
link?
esso.hu, vagy essosuzuki.hu, vagy esso4hengeresdl.hu?
vagy más?
NEEEEM!
Én lennék a zélő alany a lányok közé! vagy nem így gondoltad?
Igen, a motor (az igazi) fekete!
Ha a DL-ről akarsz tudni vmit, nyomj a Teddy hozzászólása után mégegy előzményt!
És végül IGEN, SZÓLOK!
Nem feltétlenül. :)
Ha megfigyeled, a fekete pontok alapján számolja a köztes tereket. Ez elég furcsa eredményeket ad, több mérési pont kéne.

De ha kiszagolod a CO-ot és a mikrorészecskéket, akkor valami különleges orrod lehet.
No erre a képre:
A motor FEKETE! (nem a kéz)
Kimaradt a 18-as karika (esSO ilyen korú hölgyekkel...)

de ha kell egy élő alany az eredeti kép KLASSZISOKKAL történő javításához, szóljatok
HE?
Hollósék webalpja nem túl informatív. Mi lett a DL-ből? 4 hengeres? vagy alfás twinsparkos? Vki az igazságot!
"estét MINDENKINEK!
Nevezzetek papírkutyának, de ma mr én is 4 keréken mentem dolgozni. Ráadásul tegnaptól folyik a kicsi 50cc-mes vize is. Ha így marad fel kell tennem vasárnap a téligumit is . Sajna hétfőn vidékre indulok, és sajna nem 2 keréken, arra + megvan a téli gumi is.
Há lassan egy környezetvédelmi topicot kéne nyitni . . .
Tőlem kérdezed? Dinók se örültek, pedig akkor még sokkal több oxigén volt alégkörben. Képzeld most mind asztmás és légszomjba szenvedne tudjuk hogy lsz még meleg is hideg is..és végül kihül a napocska és örök zima lesz
Másik: ja folytatva az okoskodásodat az 1,25% csökkentés mennyi ha az összes károsanyag az üvegházhatás 1000-ékét teszi ki. Szerintem szinte nagyképüség hogy azt hiszi az ember hogy meg tudja változtatni a klimát.Max a saját életkörülményünket tehetjük tönkre.
Egyébként megmérték a földfelszin melegedését (ami tény, bár olyan tényezők is szerepet játszanak mint a sok aszfalt és betonfelület) és ez a melegedés nem volt kimutatható a légkörben, theát a felső légréteg változatlan maradt.