Budmyke barátosnője jött velünk a "LÉ NAPJA" akcióra......és ott volt.
A gond annyi hogy ugye ezek a 4T-s gépek 110-120-at mennek a többi már kínzás.....
Ez még beleférne, hiszen szerintem eddig is követhető voltam, hiszen nem vagyok egy kanyarspecialista, vagyis ott mindig beérnek a többiek........
No meg ugye ha fix az ember akkor Én is moderálom magamat - ezalatt azt értem hogy ugye van egy elmélet: Mindig a legkisebbhez igazitjuk magunkat.......de ugye azért senki nem haragszik meg - ha egy vadidegen odaállít hogy most az egyszer eljönne - akkor azért "egy fecske nem csinál nyarat"....
Nénynye kis 250CBF-e 130-at ment végre.....akkor szépen jött mögöttem és mikor elkezdett lemaradni (a többiek mögötte lassultak) akkor ugye Én is visszalasultam.
Szóval ez semmi gondod nem okoz......
A gond ott kezdődik hogy ha az itinerben szerepel olyan hogy autópálya:-))))) Hiszen a bandita már sebességre termet:-)))))))))
Végszó: el kell jönni és megoldjuk.........eddig még senkinek nem mondtam hogy ne jöjjön!
Egy kikötésem volt. A motorja utazója 90-100 legyen...........
Nagyon kiváncsi vagyok mit fognak birni alattad a gumik?
A Yamaha hátsó 10e-t birt. És nem jártam városba vele egyáltalán, oda robesszal mentem.
Én kiszámoltam egy olyan mocinal mint az enyém 10Ft/km.(És nincs csikorgás, meg stopizás, meg egykerekezés, szolidan! Egy kanyarvadásznál simán a duplája szerintem.
Én az elmúlt 27000 km-ben még egyszer sem nyúltam az alapjárati csvarhoz, és mégis úgy ketyeg mint az óra. Párszor pedig már cseréltem olajat, szűrőt és kétszer gyertyát is!
lánc 26000
gumi első 12000 / gyári /
gumi hátsó 12000 /gyári/
gumi első 14000 van benne és még ugyanennyit elmegy
gumi hátsó 14000
fékek még egyik sem érett meg a cserére 27000-nél
Ettől nem félek!
Mivel épp azért mertem belevágni egy 100 hónapos részletbe, mert nem egy szeznt biztos kibir a guma még ha csak 10-15.000-ret bír is csak..........
jövőre se időm se pénzem nem lesz több mint idén.....vagyis egy 10-13.00km van számolva........
ebből a magántúrám leveszi mindjárt a maga kis 3000-rét, de ezt megcsinálom az tuti!
No meg ugye még ha detox állapotban van a magánéletem is akkor is illik ugye elvinni a sárkányt valahova a 10. HÉF-re.....az meg szerintem Csorba tó 3 project lesz.......bár ide jönek a kollegámék is, mert nekik meg nászút jellegű lesz........
ez is ugye kb 1000........szóval marad kb 10.000km amivel gazdálkodhatok....
A csillagvár viszont benne lesz:-) Mert az a gulyás nagyon ízzlet:-)
Blue meg lehet szokni ezt a gázmarkolatot is, majd meglátod.
Nehéz? A Yamahám 5 kg-al nehezebb mint a GS (most jöttem rá hogy ugyanolyan nehéz kitolni a garázsból
Nem tudom mennyi gumit fogyaszt a te 650-esed(GS-re én se vennék használtat), lehet hogy nem annyira sokat mint az 1000-esem. De ha mégis akkor , lehet hogy a tököd tele lesz hogy nem elég egy gumi egy szezonra-neked! A pályázott gumi meg legalább olyan jó mint az uj külömben nem rakták volna fel "a profik". A szélét ök koptatják le, a közepét én. Ez a munkamegosztás
Ez biztos igy van, de azért én is ki szoktam gyorsitani akkor meg ugye felpörög, ha meg országuton megyek akkor megyek (ha 1-2 percig) akkor is 130-al.
Közben meg sporolok: a nagyon azon veszem magam hogy egész szépen haladok 2-3 e-es fordulaton, ez a GS-en inkább 4-5 e lenne (ha jól emlékszem, hu de rég nem mociztam )
És ezeket TE mondtad? Mert akkor tényleg jobb ha otthon maradsz:-)))))
Én ezért imádtam a GS-t.... kiszúrtam valamit akkor oda elmentem......No most a Bandival már nem tudok olyan bevállalós lenni.....
egyrészt érezhetően kurva nehéz....másrészt ugye a pacik miatt már dolgozik a 2-3mm-es gázmarkolat is....
és a fő szempont?
PL mentünk fel a Sztyúpához...... ha ott egy kavics kilyukaszt akkor azt mondom ez van.... minusz 13000ft egy új gumi.....de itt a legolcsóbb is 40.000:-(((( És ugye tiszletem annyira a motorozást (félelemből is) hogy ESZEMBE NEM JUTNA használt gumit tenni a motorra
Amugy ez a gond a kocsival.........ott HATÁROK KÖZT mozogsz! és ugye elkényelmesedik az ember.......
De a motorozás az más:-))))
És kérdez meg bárkit ..... nem hiszem hogy azért tartanak velem a tisztelt emberek, mert épp unatkoznak, hanem mert tudják hogy ha velem jönnek az nem csak simma motorozás hanem van, volt, lesz benne olyan rész is ami szívás és jót röhögünk már kínunkba:-))
Köthetö vagymuszájmenni Hát ez az ami szubjektiv. De szubjektive jó kis objektumok
Én valószinü maradok az 1 naposoknál. Egyébként több helyet megnéztem a saláddal amit nem sikerült veletek bonyolitani (Csillagvár, Bölények,Ipolytarnoc stb)
Láttátok a Gyözikét hétfön? Mintha a saját kirándulásaimat látnám: ne szálljunk ki innen is látni, ne szálljunk ki hideg van, a fene se fog felmászni , nem picknikezek otthon van fincsi pörkölt stb
Ha huzamosabb ideig nem mész a Gs-sel 4500 fölé akkor egyrészt folyamatosan nőni fog a fogyasztásod - plusz telemegy a kipuff is.....és lomha lesz.........
ez az Én tapasztalatom!
Ősszel, télen , tavasszal ez van......ezért csináltam mindig egy magányos, vagy bandás autópályázást hogy kiégjena cső.....utána mindig leeset a fogyi és sokkal dinamikusabb lett a gép
Egy másik csapat hivott magukkal tavasszal......megnéztem a honlapot..... CSAK 1 napos túrákra mentek és a legmesszebbi táj az Tapolca volt........... persze a motorok? Hát nem a GS volt a legkisebb........
No ugye ha Budapest körzetől számított 170km a körzet akkor ott már nem láttok újat szinte....így pedig messzebbre kell gondolni.
PL kigondoltam a magam kis túráját is...........
Miért ide? Mert a máshol nem találtam ilyet:-)
A gond?
Hogy ebből csak az oda-vissza út 2200km és ezeket még meg se néztem vagyis 2200km CSAK ÚGY motorozás
Ez nem rekordállítás, csak másképp nem lehet bemutatni MENNYIT számít a lakóhely!
De Pietnek van igaza! És itt relatíve megfől az Én elméletem is....
Nekem a Heidenau kibirt mindig 10-11.000km-ert.....
Tavaszal szétnyomták a 6-ost és 1 hónapig pályáztam.....ott meg ugye kurvul az ember:-)))) Szóal nyélgéázon közlekedtem....hát a 10-11 leeset 6-7-re.....no meg ugye a fogyasztás se 3,8 volt:-)
Eddigi tapasztalat hogy a Banditnál a fogyi pont forditva van....
Mikor megvettem lassan - ésszel...... 6-6,5.....
A szervíz után mikor oda-odaléptem neki már csak 5,5-5,9
De ugye arany igazság hogy minden motor a fordulatszám középső harmadát kedveli......
Na azért az a célzott motorozás, nem hiszem hogy mind olyan "muszáj odamenni" volt. Tudom egy vár azért van ott hogy "bevegye" az ember, meg halászlé is csak bizonyos helyen van, lángosról nem is beszélve . .
Szoval ez szubjektiv mi a fontos cél ahová elkell menni
Épp ezért nem szoktam elmenni úgy motorozni hogy csak "menjünk".......nekem sajna az nagyon nenm éri meg.
az eddig lecsavart közel 100.000km alatt talán ha összesen volt 1000km ami csak "menjünk, hogy ne legyünk otthon".....vagyis ugye mindig keresek valami pontot amihez köthető a motorozás.
Épp ezért szoktam nemnormálisnak nézni azt aki megveszi a mocit és évi 1-2-3000-ret rak bele - ráadásul helyben....ahoz tényleg luxus fenntartani egy gépet hogy mutogassam magam a csajoknak, de a városból már nem megyek ki.
Ció Erik bácsi! Hogy smint ma?