Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Korán reggel? nemnaon!
Hááát mondjuk ugye a motor nyárra van belőve, mind a porlasztók, mind a hűtés.. NAmost ilyenkor egyrészt kevésbé melegszik, másrészt a nyári hőmérséklethez karburált porlasztó ugye több oxigént enged ugyanannyi benzinhez, mint nyáron, így szegény a keverék... Vaójában illene átkarburálni télre....
Ilyenkor elő kell szedni a kis kétüteműeket, persze nem ilyen kihegyezetteket, hanem MZ, Simson, azok imádják a hűvös levegőt, és szinte szárnyakat kapnak! (kivéve az enéym most, mert valami dugulása van hihi)
Nem értelek benneteket: minek hozzányulkálni. Melegen az alapjárat 1200-1500 között van.
Én szivatót ráhuzom, melegitek, mikor már egyenletesen jár szivató nélkül is akkor lehet menni (ill hidegben hadd melegedjen még egy kicsit).
Jójó, persze, azért esetemben sem mindegy, mi mennyi... Mondjuk igaz, én max nem megyek, ha lerongyolom a gumit, és nincs pénzem másikra... (mondjuk inkább nem eszem, de lesz minden azthiszem )
A "hidegen" jelen esetben kb. 15 perc után értendő, amikor még nem melegszik be teljesen, de szvsz elvárható lenne h ne fulladjon azonnal... Nem hiszem h normális h közel egy órát kell motoroznom azért h ne akarjon lefulladni.
Do you speak english
Good morning
Más malomba örölünk (mi ) meg Blue. Mi elsősorban szorakozásból motorozunk- és megprobálunk hasznos érveket és célokat hozzárendelni (gyorsan el kell intézni valamit el kell menni valahová) Ha nem hát akkor egy jót motoroztunk
Bluenak alapban ez a közlekedési eszköze és nagyon is számit mi mennyibe kerül. neki másodsorban kikapcsolódás .
Na majd a többit hozzáteszi ő
Amúgy mórnin!
De most tényleg ezért vesz valaki motort, hogy rekordot állítson fel fogyasztásból, gumi/fék stb nem koptatásból? Ok ok, senki sem szeret több 10 e -eket fizetni érte, de hát akkoris...

Elvégre "az életed nem a lélegzeteid száma határozza meg, hanem azok a pillanatok, amikor eláll a lélegzeted"

Szóval teszek rá, hogy 7200 km-t bírt az első fékbetét a Hyoba, hogy a hátsó gumi 10500 nál már koptatja a kopásjelzőket, hogy 5 l simán megeszik, de volt, hogy 6-ot (meg oylanis, hogy 4 l se volt, mikor hazavittem) csak menjen szépen dinamikusan... Szerintem....
Nem hallottunk... DE olyanról sem, hogy valaki a hideg motornál állít alapjáratot... Miután köztudott, hogy azt üzemeleg motrnál kell, és kész. Fullad-fullad, teljesen természetes, hideg van, lecsapódik a hengerfalra a benzin, megoldás: szivatófröccs! És amint bemelegedett, jó is lesz!
Ja ha az ember nem motorozik hanem csak tötyörög, akkor nem kopik.
Azért nem szivessen ülök motorra hogy 200km-t menjek egyenletesen 110km/h-val. Azt autoval szoktam csinálni, de tudom neked a mocid "az autód" is. Ugy hogy megértelek
Azt meséltem hogy Apám régi mercijén 18 évig volt a gyári Michalen gumi. A profilmélység még 3mm volt, csak már kordig repedt és magátol leengedett (az egyik). Elképzelheted azt a gyorsulást: 60 Le 1,5 tonna önsulynál
Jóreggelt Mindenkinek!
há ki nem, de nekem is sok múlik hogy melegen vagy hidegen állítom-é be. de ne mjéghidegen hanem nem oylan melegen betekerem "sztem" okés alapjáratra a hidegbe és mikor megtéperm eggész más lesz...
Sziasztok,

Alacsony volt az alapjárat a mocimon, uccu megemeltem, melegen 1,3e-1,4e körül forgott. Majd másnap elindultam, kb. 3/4 óra hajtás után megállok a lámpánál -- üresben felpörög 4e-ig, mintha szivatón lenne... Félreállok, lenyúlok a beállítóhoz, olyan mintha kiakadt volna, visszatekerem, beáll normálisra, másnap hidegen megint fullad, ha megint emelem megint kiakad...
(Azóta megvolt az olaj, a gyertyák és a szűrők kötelező cseréje is)

Hallottatok már ilyenről? Létezik az h a hőtágulástól kiugrik a beállítócsavar a menetből? Minden ötletet szívesen fogadok...

üdv, jasszer
nem láthattál vidit.. még durvát nem is csináltam me itt páran beszarnának ( ne ma topicban) a tempótól meg a stílustol..
őő.. nemtom ki jár így itt pesten..
nekem mondod?:S
Nem:-)

csak enyit számít hogy Én elindulok.....kiérek a 6-osra......1-2-3-4-5-6 és szépen gooo
Ellentétben a Pesti lámpáktól ahol ha nem indulsz KEMÉNYEN hátulról letaposnak........
Vagyis ott...1-1-1-1-1-1-1----------------2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-
2-2-....................és már fékezhetsz is....

Mikor átszáguldok a nagyfalun én még nem igazán raktam 5_6-ba a motort, mert nem volt rá idő
ez botrány... fel kéne jelenteni motoralulhasználás miatt...
Budapesti érdekeltségű TZR50 elment 7840kmet gyári láncszettel
jó persze, de kevés olyan hely van ahol 2-300m-ként gyorsulnod - lassulnod kell..........
PL egy Bp-i forgalomba tuti hogy nem megy el senki annyit mint én.....

De cáfolást várok akkor a:

Lánc: 32.000 és 35000km
Első gumi: 33000 km
Hátsó gumi: 19000km
Első fék: 45000km
Hátsó fék: 12.000....24000km közt

Van olyan Budapesti érdekeltségű GS ami elment ennyit?
ME?

Ahoz még fejlődnöd kell:)
Ha azt írod kicsi a pöcsöm akkor megnézem....de mivel tegnap még 40cm volt félbehajtva így megnyugszom és mosolygok egy jót:-)
Áááá az nem Budapest függó hanem vérmérséklet, meg csukló, fékkar stb.
Nekem 9500km után 1 mm-se hiányzott a gumiból (de akkor naon kezdő voltam )