Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi az ára?
Tévedsz

Én a GARI miatt veszek elsősorban új motort!
de kérdezt meg Hápit akinek 12.000-nél eldurrant a hátsó telója.....és mivel garis volt kicserélték neki a 63.000ft-os alkatrészt - INgyEN!

A második szempontom az, hogy Én járatom be, Én ismerem az előéletét.......



Hiszen gondolj bele a ZÖLD Gs esetébe..... (most hirtelen a vevő neve nem jutt eszembe)
Megvette...és szépen jöttek elő a gondok....
Természetesen nem törvényszerű ez a folyamat, de aki már megjárta ilyennel abban kemény élmény marad. Esetemben ugye ilyen volt az Aprilia.....


Csak pár példa a használt motor eseteinél
1., elkezd ereszeni a telószimering......7100ft/db!
2., legyengült a rugó vagy elszáltt belőle az olaj hátul......63000ft
3., feszszabályzó....100.000ft
4., tömítések, csapágyak.....stb.........
Szóval ezek nem 2ft-s tételek, és ha megveszed a mocit használtba és szépen jönnek elő ezek a dolgok, akkor
- idegeskedés
- pénz
- idő
Kockáztatok.




Szép napot!
Lassan majd csak lesz már érkezésem fórumozgatni.
heló-heló!
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember? "

Szép napot és jó munkát mindenkinek!
Szép jó reggelt mindenkinek, de régen jártam már erre! Látom van azért élet itt !
Hali!

nem árt, ha a mosás után lefújod a láncod és mész vele egy kört, hogy sehol se maradjon vizes.
Mi tettünk olajos rongyot a kipufba.
De kb ennyi a művelet.
Sziasztok!

Rég jártam itt. kérdésem lenne,hogy mi a teendő ha már nem fogom használni a motort tavaszig?
Lemosni, akksi ki, tankot tel és adalék.
Köszi
Blue ! nem a gari miatt vesz az ember uj motort
Sőt amire szól a gari az a gari deje elött nem szokott elromlani (általában) (bár van olyan termékfejlesztő politika hogy a vevő a kisérleti nyul és ha az ujdonság nem válik be majd gariba kijavitjuk- nem kell a gyárónak sokat tesztelni)
Sajnos ezt a békát le kell nyelned!


Nekem se fülik a fogamhoz hogy 18.000-24.000-ig szervízbe hordjam a vasat, de ha nem viszem pápá gari......És ugye nem azért vettem ÚJ motorot hogy kidobjam a 2 év garit........



Ha neked nem kell a gari, akkor otthon is megcsinálható...és az 1000-res szerviz mak 8000-be kerül.......
De akkor miért vettél új motort?
Sziaszok. Van eladó carbon motyom gs-hez .
Aha, tudnak! főleg, ha röpködnek a mínuszok!
Nem, nagy a bundájuk és összebujnak
Én meg tömöm a kandalót rözsével meg deszkával
A Nyuszik is fáznak?
ciao!
Szép,jó és meleg estét!
Igen Gs500-ason 2004-ben!
Nekem ugyanis egyszer már volt GS-em
Még valami, malydnem elfelejtetem.

XIX. Ker. MOTORRAD"85

Hát én nem alyánlanám a szerelő srác, az oldaldeknit alig birta vissza tenni.
3-szor is szoltam, hogy szerintem nem lyol áll, vissza rakásnáll, mert nincs a helyén.
Szerintem ha nem vagyok ott és nem nézem végig biztos bele tépi a csavart.

Csak ugy fogom engedni, hogy szervizeljék, hogy ha nézhetem!
"/Amugy máshova viszem a pénzemet./"
Ez mikor volt?

És a GS-en.?
Én annak idején végignéztem a szervizt, egy hosszu lista szerint végignézett minden csavart, kerékbeállitást stb egy félórát tutti csinálta + olaj meg szürőcsere.
Ahogy írod 13500,- az a 20 eFt (szerintem probálkoznak)
Akkor mi van ha gariban valamit szét kell szedni,megcsinálni? akkor az az ő bajuk/idejük/ költségük
Egyet értek veled.
A szerviz 1 órát vesz igénybe. Papíron. Egyébként 20 perc. Ha egy óránál többet számolnak,akkor menjenek a p.csába!
-XVII. Ker. KING ROAD MOTORS
Az mondta 20-22000Ft.

Lehet csak 12-14000Ft-ot akart mondani.

Vagy mit csinálnak 2.5-3-órán át 1000-es olaj cserén. ,

Mert ügye az anyag nálluk, oil+szür. 8500FT.
És a rezsi óra+5000Ft.

Akor most. hogy van. +Kb:10000Ft-mire.
A szűrőt bízd rájuk, mert a gyárit nem tudod máshol sem sokkal olcsóbban megvenni, viszont az utángyártottat meg nem biztos hogy beteszik.