Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd, még nincs gyerekem, így nem tudok testközelből nyilatkozni. Azt viszont tudom, hogy én nem haltam bele abba, hogy 12 évesen az összegyűjtött pénzemből egy 22e (93ban!) ft-os biciklit vettem, hogy a jogsikra valót is összegyűjtöttem, és stb... és stb...
Lehet, hogy ki tudtam volna könyörögni, de aztán hallgathattam volna, hogy lelkiismeretfurdalást akarnak csinálni nekem akármi miatt, így inkább nem kértem. Ellenben ezek szerint a Te szüleid hozzáállása más.

Visszatérve a gyerek-témára. Most úgy gondolom, hogy ha mindenárom akarna motorozni (de miért akarna, hisz senkije vérében nincs benne; az összes ilyen jellegű fotót elpusztítom majd... ) kapna egy 50-es Mz-t, vagy valami mást, amivel az alap-igényét kielégíthetné, megtanulna motort bütykölni, tán még motorozni is, és ha gyűjtene még hozzá, akkor tudna nagyobbat venni. Tehát szumma-szummárum az alapokhoz jelen állás szerint hozzásegíteném, de a többi kaparja össze magának.

(hozzáteszem megértem Apud hozzáállást, hogy inkább jobbat vesz. Én alapból max 400e ft-ot szántam volna a gépre, aztán lett belőle 720+átírás, de így olyan állapotút kaptam, ami "most gurult le a szalagról" 5 évesen...) (Ja, és kb egy hét alatt dőlt el, és lett kiválasztva az, hogy nekem motor kell, és az is, hogy Zümi lesz az. Így ugrott ki az "ablakon" a lakásra félretett összes pénzem De megérte, mert ilyen élményeket nem szabad kihagyni! )
Aki meg nem tudja ez hol van az sötétbe jöjjön lefelé az M6 vagy a -os főúton:-))) és Mikor azt hiszi hogy egy nagyvárost látt.....NA az a DUFI:-)))

Nem kell azt látni. Mikor úgy érzi az ember, hogy kilyukadt a benzintankja, vagy valami baja van a kocsinak, mert olyan kib.. benzinszag vagy égett szag van, na akkor jó helyen jár.
Néha még egy óriási "fáklyát" is látni ha a sima 6-oson megy az ember. A szagot az M6-on is érezni (nem mindig).
Értem! Akkor kíváncsi leszek majd a fejleményekre!

Ebből a népitéletből eredően gondolkozom én is az átalakításon:

totalbike
nevess ki, de Én semmiben nem változtam...........

Kanyarban lassulok, kereszteződésbe fékezek.........
Ezért szoktam mondani hogy szeretnék TUDNI ugy menni mint pl Erik, esSO vagy sokan......

De Én nem vagyok bevállalos - és főleg nekem már nem is szabad.........hisz este vár itthon két kiscsajszika......

És épp ezért mondom hogy ÖNURALOM!
Miről beszélsz? Most megyek aludni....ébredek......pancsi....azt irány vissza.....

Holnap reggel haza.....kóma.....este alvás....és vasárnap 3:30-kor ébrszető és irány megint.........

a következő olyan szabad napom - mikor reggel felkelek, és este lefekszem az a hövő héten lesz pénteken
Reméljük, hogy fogyasztásban is majd érzödik, de elsősorban a cél az, hogy adott sebességnél kisebb legyen a fordulatszám, és a motornak is kényelmesebb.
A végsebesség nem lényeges szempont nekem.

A kérdés, hogy elindulni milyen lesz vele, hisz kisebb az áttétel, mert ha megy akkor már szerintem nem lesz gond.
Viktor, gondolom fogyasztásban lesz hálás a kisebb fogaskerék. Kb. mennyire lehet vele spórolni 100km-en?
Na héé ne mond, hogy 100 km után úgyan úgy motoroztál, mint most 90 e km után.... Talán tudod kezelni a motort, érzed, hogy hol csúszik stb stb... És baromira nem mindegy, hogy jajj megálltak elöttem satufék paff, mert túlhztad, meg egész más, mikor gázra keresztbe áll a motor, és megijedsz, még nagyobb gáz, paff, vagy visszaveszed.... Persze, ha elütnek, akkor nincs mit tenni... De sokmindent tehetsz, hogy megelőzd a bajt!

És nézd meg, aki mostanság kezdte, sokkal sokkal bizonytalanabb érzés látni, mikor motorozik, mint azokat, akik már jóideje nyúzzák a gépet....
Figyelj!

Ez egy próba lánckerék, anyagminőségileg tökéletes, de ha beválik akkor veszek ugyis hivatalos kereket, mert szebben van legyártva, és kb 4000.- körül van.
úú, ez állat, én is gondlkodtam hogy nem lenne-é jobb csináltatni, beztos olcsóbb mint venni.. nekem túrázni kéne egy hoszabb áttétel, hétköznap ugysem azt koptatnám, egy yilen csináltatott is bírja ugye?
Szia

Egy üveg Tokaji Aszú. De csak nekem.
ááálat, és szabad a zegész napod..
A Dunai Finomitóban vagyok egy üzemrészben és paraffint gyártunk......(ez is köolajból van aki nem tudná....)
Tehát konkrétan gépeket kezelek........illetve sokminden mást csinálok....... (pl sok helyen a kamiontöltés különálló munkakör)....
Nálunk van 6 lépcsőfok beosztásilag, ahol most a 3-4-es nyomom, és néha (évente 1-2-3x rám bízzák az 5-öst is)
Bejön hozzánk a szmötyi amit technológiailag szétszedünk.....megy tovább.....majd a sor végén ott van a szép, hófehér parafin..... (többet nem írok, hiszen nektek ez kínai lenne)
Oszt kisszálítást eszközlünk - különféle helyekre (pl kamion töltünk, vagonokat, vagy épp táblás és egyéb kiszerelésbe rakjuk meg a közuti kocsikat....
A kamionok meg viszik Európaszerte, vasúttal meg még Venezuelába is volt már szállítmány......

Nagyon sok megy pl Szécsénybe..... szóval ha esSO lát egy narancssárga TRANSTANK felíratú kamiont az 70% hogy paraffint visz......

Ott meg kiszedik és csinálják neked a gyertyát.....vagy épp rágógumit, női krémeket, zsírpapirt...stb......vagy épp a kedvenc májasomnak az a fehér burkolata is parafint tartalmaz.......

Szóval ISZONYAT sok rétegű a felhasználás.............



Aki meg nem tudja ez hol van az sötétbe jöjjön lefelé az M6 vagy a -os főúton:-))) és Mikor azt hiszi hogy egy nagyvárost látt.....NA az a DUFI:-)))
télleg, mit melózol?
NA:-) Csak eljött:-))))

Indulás haza - és 7-re már otthon is vagyok:-)))))))))))

Azt este vissza a következő menetre
Ja amugy üdv a melóból:-)))
Mikor lesz már reggel 7?
Ez se igaz!

140-el száltam el.....csúszás-pörgés........

Az utcánkban meg 28-at mértek a rendőrők......És sokkal jobban összetörtem magam

De ugye nagy ember helyben is nagyot esik:-)
"mert azon felül, hogy nekem van nem is kevés önuralmam, azt tartom a legbiztonságosabbnak, ha valakinek nagy rutinja van. "


Tévedsz!

A legtöbb halálos baleset azért van mert MINDENKI azt hiszi hogy Ő már profi.......
És ha ez így van akkor se igaz! Közúton NINCS olyan hogy RUTIN, csak olyan hogy SZERENCSE - és bizza EZT tudod az Önuralommal kontrollálni!
őőőőő csakhát ugye a fizikája az, hogy ha hirtelen berántod a féket, a guminak nincs ideje összelapulni, így csúszik, és ha csapkod a kormánnyal, azt csak úgy állíthatod meg, ha felelngeded a féket... Ezta hyoval 2. nap De volt annyi lélekjelenlétem, hogy időbe elengedtem a féket....
úgy én is jártam...80ról satu és 50körül keresztbe állt a kormány...csuszott a buszmegálló én meg úgy gondoltam meleg van meleg agumi max stoppie lesz belőle...szerencsére nem lett taknyolás de kicsit megijedtem...
GS-em a "fokozatosság" miatt lett, jövő ősszel vagy télen lecserélem nagySV-re.
háát sok! Naggyon sok! Mivel nagyon sok gond van városba kis fordulóknál stb stb... Persze ha határon fordulsz, hasonlók, akkor más a helyzet... De akkor nem GS 500-at vettél volna Nekem sokkal több nehézségem volt forduláskor, kikanyarodáskor, lassú tempóban, mint nagyobb sebességnél.. Pl 50 nél blokkoltattam már első kereket, csapkodott a kormány, nyikorgott a gumi, stb stb, ezt 140 nél nem kiviteleztem.... (persze ott nem is bambulok, és hoppá, megálltak elöttem )
sajnálatos mód körbenézek és ez igaznak látszik
Mekkora az esélye annak hogy 20al fogsz/fogunk esni? Te sem azért vettél 650est hogy 20al motorozz!? A "bukta" meg benne van a pakliban.
Csak aki ésszel próbál menni, az 20-al esik, aki a határokat feszegeti, észnélkül, az 120-al.... És valljuk be, az első láttatlanba szimpatikusabb...

TEszem hozzá, magam nem féltem, de a motort