Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt a 71MPH-t én is olvastam de sztem f...ság anniyt még a cbr is vígan szalad pedig 1,5pacival gyengébb,sőt az yzfr125 le van FOJTVA 15pacira...szal fojtásnélkül lehet olyan 18paci... az elég azé vmire...remélem
Miért gondolják szüleid hogy 125-el nem lesz bajod egy nagyobbal meg igen
Nem inkább nem az utat nézed hanem a müszert..........
ez okos dolog?
Nem:-) Mert nekem már családom volt (25 évesen) mikor elszállt az agyam:-))))
Szóval Én saját pénzen hülyültem meg:-))))



Amugy infó:
THE NEW YAMAHA YZF-R125 MODEL 2008. MAX SPEED IS AROUND 71 MPH OR 114 KM/H UNSURE ABOUT THE SPEEDLIMIT!

YZF-R125 - Inspired by genius It"s time to get on the road, time to grab the maximum fun out of life with the Yamaha YZF-R125. This radical, high-revving, fuel-injected 125 is the work of the same engineers who created our YZF-R1 and YZF-R6 supersport legends and is packed with MotoGP tech. The YZF-R125 is here to deliver stunning R-Series styling and exhilarating sports performance because life is a sport, to be enjoyed to the max. Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC Displacement 124.66 cc Bore x stroke 52.0 x 58.6 mm Compression ratio 11.2:1 Maximum power 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm Maximum torque 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm Lubrication system Wet sump Fuel System Fuel injection Clutch type Wet, multiple-disc coil spring Ignition system TCI Starter system Electric Transmission system Constant mesh, 6-speed Final transmission Chain Fuel tank capacity 13.8 L Oil tank capacity 1.15 L Chassis - Chassis: Steel Deltabox Front suspension system Telescopic forks Front travel 130 mm Rear suspension system Swingarm (monocross) Rear travel 125 mm Front brake Single disc, Ø 292 mm Rear brake Single disc, Ø 230 mm Front tyre 100/80-17 M/C Rear tyre 130/70-17 M/C Dimensions - Length 2,015 mm Width 660 mm Height 970 mm Seat height 818 mm Wheel base 1,355 mm Minimum ground clearance 155 mm Dry weight 126.5 kg
Ja én ennek megfelelően ovatosabban (egyenlőre túl ovatosan) megyek be a kanyarba, de inkább igy mint hogy besokaljak
hát remélem...ha kirakják 1,3+regadóért akkor marad a jó öreg hiózung
ha ilyen téren bizonytalan vki az ne szágúldozzon
gyanítom neked a szüleid nem mondták hogy 125ös lesz az utolsó motorod utána csak autó .... és kész
1 milla körül, valahol olvastam.
Hát amikor berongyolsz egy kanyarba, el vagy foglalva a fékekkel, akkor nem mindegy hogy még figyelni kell arra is hogy egyenként jól kapcsoltál-e lefele.
Ja jó.... Ezt kihagytam a számításból............

Bár ezesetben meg Én amondó lennék hogy inkább tedd el a lét, vagy vegyél egy használt gépet.....és 1-2 év múlva vegyél egy BÖSZME nagy álmot.......

Persze Én a saját buxámmal gondolkozok:-))))
De a TZR-t eladod....beugrasz ebbe (szerintem lesz vagy 1,3 milla) ....azt jővőre (2009) megint csere?



Én legalábbis nem tudom azt az embert megérteni aki ekkora összegű motort vesz -. amikor TUDJA hogy ez biza MAX 2 évig lesz csak nála.
PL: eszembe nem jutott volna venni egy gyári RS-t anno.....mikor a GS olcsóbb
Sziasztok

Kész a 35 fogas lánckerék

Hétvégén megprobálok rá időt szentelni és összerakom.
akkor számolsz 4-3-2
hát nem tudom, kiváncsi leszek erre a kis 125ösre...de ezt engedi a jogsi...amúgy TZRrel sincs sok bajom csak az a gond vele hogy 95körül ő már köszöni szépen megállna...nem akarko száguldozni de egy lényelmes 120-130jólesne egyenlőre elég lesz az...250es hát nem tudom...az a baj hogy ismerem magam abból vagy bukta vagy jogsi elvétel lenne szal egyenlőre jó lesz ez aztán meglátjuk mit engednek a szülők...az a vicces hogy yzfke feleannyit fog enni mint tüzérke meghajtva amúgy nem tudod mennyi lesz az ára?
Csak hogy nem a felkapcsoláshoz kell a kijelző, azt ugy is hallod (ill. látoda fordulatból) hogy kéne már felkapcsolni. Amikor mondjuk 5-ből 3.-ba vagy 2.be kéne kapcsolnod vissza, akkor van értelme
Blue!Én is azt vennék de még nem vagyok 16 (91.dec.28) és az a1 csak 125ccmig jó
A1el nem vezethet 250est, gongolom neki meg az lesz! Az R125 meg nagyon faszán néz ki sztem!
Most nézem..........

Ez tényleg nem lenne - SZERINTEM - jó neked!
11kw.......az is 9000-res fordulaton


Nagyjából ugyan az, mint a kis CBR.........
Annyit meg szerintem már mentél, hogy bátran nekieshetsz egy 250 vagy épp 500-as gépnek
Nem kellene váltanod?

Egy TZR után ez se lesz komolyabb......bár az igaz hogy +75 ccm, meg mondjuk +50km/ó

De Én a helyedben akkor már inkább egy új kiadású 250-est vennék.....
És ugye ha burkolt speed gép kell akkor az úk Kawa jöhet számításba.........
mondtam én hogy tankbőr lesz a megoldás mire megjelenik az yzfr125 megtanulok varrni
Amugy épp ez a POÉN....

Egy kis utánajárás egy szál cigi, kávé, és fotel segítségével.......

Póló 2500ft
Tankpad 2800ft
egyéb dologok......X......


Szóval otthon - mikor van egy kis lyukas időd, akkor nekiállsz rajzolgatni, képeket illeszteni.....
elküldöd a rendelést a kiválasztott boltba - és pár nap múlva jön a csomag.........


Ha megnézed akkor ilyen dologokat mson nem látsz! És ki se kellett mozdulnod otthonról..........
basszus de jó lett .
Egy ismerősöm nagyon jót rajzolt nekem,fiam képével.
Persze! Hisz ez a lényeg!


Ezeket a padokat ÉN terveztem meg...... a képeket meg innen-onnan szedtem..........


De pl lehetne ilyen is:-)
Ezt a Bandit fórumon csináltem egy srácnak aki vett volna egy matricát ha kap hozzá egy motort is:-)
Itt néztem én is.Nagyon tetszenek ezek a "dombormatricák"is.