És te sem fogod támogatni a gyereked? Mert igazad van... Én mindent megkaptam, sokkal többet, mint amit szerettem volna... Elkunyiztam 14 évesena simsont, aztán kitaláltam, hogy a B-s jogsi mellé nekem kell A1, azt fizetem én, hát nem hagyták, azt is apáék fizették, aztán akkor elhatároztam, hogy veszek egy ETZ-t, ezt sem hagyta apa, akkor inkább támogat, és lett az aprilia, hozzáteszem, ott sem hagyott csak pikk.pakk állapotút, mert nem veszünk életveszélyes roncsot, aztán tavasszal elhatároztam, hogy nagyobbat veszek, ekkorsem hagyta, hogy valami 20 éves motort vegyek, ezért inkább támogatott... (egyébként ő GS-t látta volna legszívesebben, csak nekem az túl tűrás, volt is sok vita, mert nem akartam hagyni, mert féltem, hogy aztán azt hallgatom örökre, én FZR 600 -at, vagy suzuki Goose-t néztem) És tudod, ha megtehetem, énis támogatni fogom a gyerekem, ha lesz! Viszont egy fontosat biztosra veszek, csak akkor kap nagyobb motort, ha már rengeteget ment a kicsivel, mert azon felül, hogy nekem van nem is kevés önuralmam, azt tartom a legbiztonságosabbnak, ha valakinek nagy rutinja van.
Teszem hozzá, ha holnap hazamegyek, és apának aztmondom, eladhatja a motort, és inkább autó, nem érdekelné mekkora pénzveszteséggel, csak tűnjön innen.... És soha többé motor.... Csak látja, hogy ez nem megy, pláne mikor majd meg fagyok, de inkább a simsonnal megyek keszthelyre, minthogy az autót vinném....
uhh el ne kiabáld! Én mentem az apriliaval kb 35-40 e km-t, míg sajnos egy este sötétbe nem láttam az útkereszteződésbe a sok kavicsot, paff.... A jobb oldalidomon tenyérnyi horzsolás, újra kellett fényeztetni, szerencsére ez, és a lábtartópajzs lepattanása volt az össz kár, az oldalidomot visszafényezték, a pajzsot meghegesztették, tulajdonképpen olcsón megúsztam, de a szívem megszakadt....
MIndenki eshet, és fog is... Jó lenne ezt kiküszöbölni......
Én 17000-rel vettem Scájci importból...és 1 év alatt felnyomtam 36000-re az órát......
TOTÁLISAN semmi gondom nem volt - kivéve nem bírta nyáron a belvárost:-)))
Akkor mindig elforrt a víze:-) Ezért nemis szerettem vele Bp-re menni........
De itt lent a "tanyavilágban" semmi gondom nem volt.
igyekeztem megfelelni az elvárásaidnak,h büszke lehess rám.az egészet csak azért csináltam
és visszakanyarodva:egyébként sokkal jobb érzés így menni vele,h ez tényleg a sajátom,munkám gyümölcse.különben én így teszem félre a pénzt,mert az mz ára már kétlem h menne lejjebb,és ha eladom akkor már megvan egy használt gs 1/6-a.a maradék 5/6 mondjuk kérdéses h mikorra teremtődik meg...
am nekem 50es a gépem...6.piros 1000 az 10500...szal a még nem károshisz a yamaha szerint itt éri el a maximális erőt...amúgy nem gyilkolom,imádom nem is hiszem hogy eltudnád képzelni menyire szerelő átnézte egy olyan 100kmmel ez elött azt mondta hogy ilyen szép állapotú TZRt ennyi KMmel még nem naon látott
Igazad van.
Nekem első rendszámos komoly gépem 1, 88-as TZR-volt és tőkéletesen meg voltam vele elégedve.
Kb:11000Km semmi gond.
Egyszerüen meg kel becsülni.
Új gumikkal vettem, és még azzok se koptak el, még minták voltak rajta amikor adtam. (Nem gagyi MICHELIN. puha keverék.)
Dolgozna venne egyet messze lenne a piros tartomány...........Nem is ismerné.
Teszem hozzá, ha holnap hazamegyek, és apának aztmondom, eladhatja a motort, és inkább autó, nem érdekelné mekkora pénzveszteséggel, csak tűnjön innen.... És soha többé motor.... Csak látja, hogy ez nem megy, pláne mikor majd meg fagyok, de inkább a simsonnal megyek keszthelyre, minthogy az autót vinném....