Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NEM lesz holnap eső! Mert:

1., Az eső a rutinpályán lesz tőlünk délre
2., Lebeszéltem az Illetékes Elvtárssal!

Esso: Ti hol csatlakoztok?
Jól kapirgálsz barnamedve De szerintem azért esett Bluenak mindig az eső mert különben nem lett volna vizhütése. Most a Banditon lesz, ugy hogy fölösleges az eső
Hi!

Nekem műxik! Az akmtmediaról indultam...
Teddy!
neked nyílik az akmt-s honlap?
Hamarosan kiderül, hogy a GS-en lévő kamukipu volt-e az oka az "esőmenéseknek"!
Ha ezután is megázunk, akkor felterjeszetem Blue-t az EU Mezőgazdasági Minisztereinek Tanácsába esőügyi biztosnak! Ha komolyan ő az oka, akkor komolyabb fegyver a faszi, mint amiről néhány radikális vezető álmodik! Mit neki biológiai fegyver...
Blue/Black!

Mit csináltál a honlappal? Nem enged be sehova! Valami legyen má!



dawntez!
Részünkről jó a téma, de csak jó idő esetén! Papírkutya vagyok! Nekünk az idei esőmotorozás már le van tudva Blueval.
Jól van, engem már rég nem érint . Én a saját A-s GS-emmel jártam rutinra, meg vizsgázni, igaz csak5-6km-re a városon keresztül és kb 4-5 alkalommal- engem akkor szerencsére nem igazoltak.
Jó reggelt Népek!

Jó kis termés volt tegnap. Jól is esett végigolvasni!
Maci dolgozik ezerrel, meg küzd a t@konykórral, így olvasóvá válik a napokban...
Jah, meg irigykedik is a banditás szerzeményekre! Cépmoci!

A jogsihoz viszont hozzá tudok szólni. Az okmányiroda "figyelmetlenségén" múlik, hogy vezethetsz-e addig, ameddig megjön az új kártya. Ugyanis, amikor megigényled az új kártyád, akkor két lehetőséged van. Ha utazol külföldre, akkor nálad hagyják a régi jogsit. Ergo, ezzel nem vezethetsz az új kategóriádban. Ha azt mondod, hogy nem mész külföldre, akkor elveszik a régi kártyát, és kiállítanak egy ideigelenes jogosítványt. Ebbe normál esetben a régi kártyán szereplő adatok kerülnek vele, tehát ezzel sem vezethetsz az újonnan megszerzett kategóriában. Ha azonban "figyelmetlen" az ügyintéző, akkor rá tudja vezetni az új kategóriát is a vizsgaigazolás alapján... no, ez a kiskapu. És ebben az esetben minden rendben, még akkor is, ha nincs meg az új kártya!

Piet!
A vizsgaigazolás jogilag nem teszi lehetővé önmagában, hogy vezesd az új kategóriát. Ugyanis érvényes vezetői engedéllyel kell rendelkezned ahhoz, hogy az így menjen. Az pedig ugyebár, még nincs, csak ha megkapod az új kártyát, vagy "jó" ideiglenes papírt kapsz! Végigjártam tavasszal, így friss az élmény. Nekem figyelmes volt az ügyintézőm, és csak később tudtam, hogy meg lehet zavarni munka közben...
Nos, kis szerencsével vezethet a vizsga után.

Blue!
Ügyesen járd körbe a kérdést, ugyanis engem a hétvégén 2-szer igazoltattak. Pécs felé is és vissza is... határőrök. Mindenek előtt a kategória meglétét nézték meg a jogsiban mindkétszer, csak utána a személyi okmányaim, és a forgalmim. Tehát, valószínű, hogy ki vannak képezve a közeg emberei. Jah, és a VPOP emberei is jogosultak ilyenfajta ellenőrzésre... mindenki nézhet mindent. Úgyhogy inkább türelem. Így már én sem vállalnám be a "Tesztnapot".
Börzsöny kerülve, szeptember zárva!


2007.09.29 Szombat

Indulás: 09.00h Budapest M3 kivezető Shell kút mögötti parkoló
Indulás: 09.30h 2/A Dunakeszi benzinkút
2 főút, Szendehely után Nógrád, Diósjenő, Kemence, Letkés. Innen a résztvevők akarata szerint vagy a 12-esen a Duna bal partján végig Pestre, vagy a kis Szlovák kerülővel Esztergomtól a Duna jobb partján a 11-esen Pestre. Pestre érkezés max.: 16.00h
Nekem 14-nél fogyott el a hátsó gumma, mikoris előkandikált a vászon. 32e körül volt az új 160/60-as. A nagybandira drágább, mert az 180/60-as (vagy 180/70-es?). Elöl 120/60-as, ami 24e Ft volt. A hátsó gumma ismét fogyogat, lehet, hogy a decemberi vizsgára cserélnem kell. Most kb. 24-e km van a mociban. Láncszettet 18e körül cseréltem (~33e Ft). Fogyasztás 5 l és 8 l között, attól függ milyen csapattal megyek . Lehet, hogy az injektoros kevesebbet fog enni.

Blue-nak: gyanítom, hogy nem kell bele egy hézagoló lemez sem. Legalábbis a régi 600-ast és 1200-est csavarral kell állítani. A kisebbek (400, 250) viszont lemezesek. Gyertyát 12e-nél cseréltem, de teljesen felesleges volt. Semmi bajuk a régieknek (sem)
Aha, de 4-re itthon!
Nem az, csak van téma:-) és minek piszkoljunk bele más fórumba

A gs banda tudod napközben nyomja melóhelyről:-))))))
Erik!
Jössz szombaton?
1-2 túrát.......2-3000km-es távon:-)
mé kinek van itt más motorja?
Emmá tiszta bandita-fórum!
mármint félig meddig adamfzr nek válaszolva csak ez kimaradt...
igaz karbis és nagybandi de ez alapján, iránymutatásul: 3.5 L olaj megy bele, félszinti castrol actevo (X-tra) 10/40 1800-2600-HUF/l, 6000km csere, 1520-HUF olajszűrő, 12000km levegőszűrő 5-6000-HUF, csak kopó alkatrészeket fogsz cserélni, gyári gumma sztem az ujabbaknál is kva sokáig bírja 15-20 ezer km hátsó/első; road attackra(33.000-Ft) cseréltem hátul 10.000. km van benne...kva nem kopik de én ugyis megyek amúgy a nagynál a többség 12-15 ezer körül gyalulja le.... láncszett 30 ezernél kmnél kezdj majd vele foglalkozni sztem....(igaz akkor 25-35 ezer-Ft a csere); első fékbetét, dupla, nagynál nálam cc. 26 ezernél kezd majd éretté válni a cserére, hátsó bírni fogja....benzin: húzod 6L-től nem húzod 5-6 L között /100km....
Hy Blue !

Mégegyszer gratula .

Más. Olvastam,hogy plexihez akasz magasítót nekem a nyáron a Fullgasnal ajánlottak (láttam is a kezemben volt ) akkor kb 20 ezer volt az ára próbáld meg hívd fel őket ha persze érdekel .Én nem,vettem mert sokaltam az árat.

Bukócső ügyben bedi a Biker World-öt keresd (http://biker-world.hu) én is itt rendeltem FHELING tipusú ez 19900 ft volt .ilyen az enyém de cromos változatban : http://firestone01.fw.hu/bodis... (itt megnézheted )van neki feketében is .Hívd fel őket ennyit megér ha kell persze.
Köszi, én is megérdeklődöm!
OK... Előre is köszönöm

Blue/Black!
Jövőre csak 1-2 túrát tervezz!
OK.....postázás a jövő héten, mert ma ugye a webet csináltam (hajnal óta) holnap meg reggeles vagyok
Szóval hétfőn adom postára
gondlom több olaj, nemtom lehet hogy két féktárcsa(?), láncszett is drágább.. nagyfiúk nagy játéka.