Én az úszószintre gyanakodom, nagy fordulatnál van csak ez.
Esetleg valamelyik pont áteresztőképességén. Benzincsap és tűszelep csere volt. Persze hülye vagyok, elfelejtettem a benzincsapot direktbe állítani és úgy is megnézni.
Na, egy hét után ma kora estére kisütött a nap, gondoltam egy lehetőséget kizárok és elmentem egy hosszú egyenesre, ami forgalomtőól elzárt, tekertem és amikor elkezdett finoman rángatni, akkor ráhúztam a szívatót, hogy nem-e valami dugulás vagy más, keresztmetszet probléma van-e.
Nem, nem változott semmi, sőt, érzésem szerint talán még kicsit erősödött is a rángatás a szívató használata közben.
Lenne egy kérdésem, ha valaki tud válaszolni.
Valószínűleg a tűszelep csere után alacsony lett az úszóházban a benzinszint, 140 felett nem gyorsul tovább rángat a gép. Visszaengedve torpanik, de 140-ig amúgy tökéletes. Az indulás, a járás meg minden, az erő is.
Azt mondták, hogy a leeresztő csonkra tegyek átlátszó csövet, ott ugyanakkora lesz a benzinszint mint az úszóházban.
Na, ezért kéne a benzinszint magassága.
Köszi.
Ha egyszer tévedsz, elnézed, elszámolod magad, esetleg kicsit rángatod, igen súlyos (200kg) következményei lesznek. Játszhatok persze biztonságosan és 250 km-ként megtankolhatok, de akkor is megosztja a figyelmemet.
Amúgy ha nem lehetne venni gyárit, a következő megoldás a kézi csap lett volna, egyik nyitva, elfogy a nyál, megáll kinyit a másik és indulok a kútra. nem modern megoldás, de biztonságosabb a tologatás elkerülésére.
És miért is mondom azt amit?
Egyszer elkövettem azt a hibát, hogy tankolás után elfelejtettem visszaállítani On-ra, és amikor megállt alattam a verda és odanyúltam, hogy átkapcsolom, már át volt kapcsolva pár száz km óta. Vagyis még mindig. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a 4T Derbivel történt, kicsit oldalra döntve, menet közben is oldalra döntve a hiányzó kb. 5 km megtételére még elegendő benzingőz volt benne.
hát igen 2 csappal már bonyolultabb és költségesebb a helyzet, nekem nem érné meg a gyári benzincsap mert többnyire tudok nagyon olcsón benzinszelepet szerezni, szóval itt a 20 ezer és a majdnem ingyen versenyezne a tartalékért
ha van napi km számláló nagyjából értelmét veszíti a tartalék, mostanában nem is divatos, legtöbb esetben egy lámpa van csak helyette
Igyekszem az eredeti, gyári állapotot megőrizni.
De ezért megnéztem a szóba jöhető megoldásokat is, találtam egy megkerülőcsapos lehetőséget.
Ha meg akarnám őrizni a tartalék állásban rejlő lehetőséget, akkor viszont már olyan kicsi a különbözet, hogy nem merülne fel opcióként az átalakítás.
Ha 20 ezret kellene kiadni egy benzincsapért akkor 99,% hogy egy elektromos csapot épïtettem volna be 5-6 ezerért
A robogóba is ezt tettem a vákuumos helyett
19.500,- pengő. Amúgy az üzemmód váltó alatti háromlyukas gumitömítés a ludas. A membránon a kis gumigyűrű cserélhető, azzal nincs gond. Persze ha a membrán szakadt, akkor megette a fene.
Ez a típus már több, mint 50 éves, volt közben benzincsap típusváltás is, de 15-16 éve biztosan ez van fenn, plusz tíz év múlva lesz-e vajon?
Persze a kérdés, a motor meglesz-e vajon?
Tavasszal nézegettem, hogy mire lenne érdemes cserélni, de elrettentem az áraktól, de megbolondultam és az autót cseréltem le sokkal többért, vagyis... hát, ha úgy nézem, akkor +50% al több pénzért. Lenne egy újabb motorom, meg lenne egy húsz éves autóm. A fene tudja, mi lenne a jó megoldás.
Ja, tudom azt is, egy lottó ötös. Ha enyém lett volna a négymilliárd, akkor vettem volna kettő plusz benzincsapot tartalékba.
Ez a benzincsapos dolog meg sok éve kimeríthetetlen téma volt - az akkor még aktívan működő - Totalbike GS500 fórumon, és sok-sok szívás, pénzköltés után mindenkinél kiderült, hogy ez a csap eredményesen, tartósan nem javítható, muszáj gyári újra cserélni. Nagyon drága, de elvileg 10 évig megint jónak kellene lennie.
Jaja, de alig láttam bele, vagyis nem tudtam, mit látok, elővettem a régit (de jó, hogy nem dobtam ki) és összehasonlítottam a látottakat.
És elvileg nem a fojtott van benne.
Köszönöm.
Amúgy megszűnt a benzincsöpögésem is, a gyári csap azért mégiscsak gyári csap.
Egy pillantásra meglátod: ha belenézel a közepébe, akkor a FOJTOTT belseje félig be van takarva egy csővel, a fojtatlanéban végig látod a papír harmonikát.
Esetleg valamelyik pont áteresztőképességén. Benzincsap és tűszelep csere volt. Persze hülye vagyok, elfelejtettem a benzincsapot direktbe állítani és úgy is megnézni.
Nem, nem változott semmi, sőt, érzésem szerint talán még kicsit erősödött is a rángatás a szívató használata közben.
Sajnállak, de drukkolok is egyben.
majd utána
Én holnap veszek egy csövet, megnézem az úszószintet kezdésnek.
Valószínűleg a tűszelep csere után alacsony lett az úszóházban a benzinszint, 140 felett nem gyorsul tovább rángat a gép. Visszaengedve torpanik, de 140-ig amúgy tökéletes. Az indulás, a járás meg minden, az erő is.
Azt mondták, hogy a leeresztő csonkra tegyek átlátszó csövet, ott ugyanakkora lesz a benzinszint mint az úszóházban.
Na, ezért kéne a benzinszint magassága.
Köszi.
Amúgy ha nem lehetne venni gyárit, a következő megoldás a kézi csap lett volna, egyik nyitva, elfogy a nyál, megáll kinyit a másik és indulok a kútra. nem modern megoldás, de biztonságosabb a tologatás elkerülésére.
És miért is mondom azt amit?
Egyszer elkövettem azt a hibát, hogy tankolás után elfelejtettem visszaállítani On-ra, és amikor megállt alattam a verda és odanyúltam, hogy átkapcsolom, már át volt kapcsolva pár száz km óta. Vagyis még mindig. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a 4T Derbivel történt, kicsit oldalra döntve, menet közben is oldalra döntve a hiányzó kb. 5 km megtételére még elegendő benzingőz volt benne.
ha van napi km számláló nagyjából értelmét veszíti a tartalék, mostanában nem is divatos, legtöbb esetben egy lámpa van csak helyette
De ezért megnéztem a szóba jöhető megoldásokat is, találtam egy megkerülőcsapos lehetőséget.
Ha meg akarnám őrizni a tartalék állásban rejlő lehetőséget, akkor viszont már olyan kicsi a különbözet, hogy nem merülne fel opcióként az átalakítás.
A robogóba is ezt tettem a vákuumos helyett
Ez a típus már több, mint 50 éves, volt közben benzincsap típusváltás is, de 15-16 éve biztosan ez van fenn, plusz tíz év múlva lesz-e vajon?
Persze a kérdés, a motor meglesz-e vajon?
Tavasszal nézegettem, hogy mire lenne érdemes cserélni, de elrettentem az áraktól, de megbolondultam és az autót cseréltem le sokkal többért, vagyis... hát, ha úgy nézem, akkor +50% al több pénzért. Lenne egy újabb motorom, meg lenne egy húsz éves autóm. A fene tudja, mi lenne a jó megoldás.
Ja, tudom azt is, egy lottó ötös. Ha enyém lett volna a négymilliárd, akkor vettem volna kettő plusz benzincsapot tartalékba.
Ez a benzincsapos dolog meg sok éve kimeríthetetlen téma volt - az akkor még aktívan működő - Totalbike GS500 fórumon, és sok-sok szívás, pénzköltés után mindenkinél kiderült, hogy ez a csap eredményesen, tartósan nem javítható, muszáj gyári újra cserélni. Nagyon drága, de elvileg 10 évig megint jónak kellene lennie.
És elvileg nem a fojtott van benne.
Köszönöm.
Amúgy megszűnt a benzincsöpögésem is, a gyári csap azért mégiscsak gyári csap.
De akkor is megnézem.