igazándiból a benzin csere, karbi takarítás, szelephézag ellenőrzés, gyertyacsere gyors megvan és nem sok pénz-időt emészt fel
ha ez mind jó és ugyanúgy nem indul lehet kotorászni másfelé is
pl sok-sok éve(internet max az usában volt) a simsonom volt ilyen, már azon voltam hogy felgyújtom, ott a jeladó tekercs(elektronikus gyújtása volt) forrasztása volt kitörve aztán ha volt kedve beindult ha nem volt akkor nem, és menet közben sosem állt le
végül mindent kicseréltem rajta csak azt az alaplapba öntött bigyót nem és ugyanolyan fos volt aztán azt is szétvágtam és megláttam hogy a nyákban a forrasztás körbe volt törve
amúgy a szakadás vizsgáló mindig azt jelezte hogy jó a tekercs ha indult ha nem.
Mondom: egyet sem pöffent, pedig az úszóházakban még a "régi" benzin volt. Akkor el kellett volna indulnia, majd 100 méter múlva leállni. Ez viszont - egy órával később simán hazahozott. Leállítás után itthon megint nem indult melegen. Mintha nem lenne szikra egyik hengernél sem - de van!
borítsd ki első körben a benzint és tegyél bele valami megbízható "márkát" akkor azt ki tudod zárni
az valami hoki kút nem? régen mintha agip lett volna most nem tudom miféle
3 hete kapott vadi új légszűrőt és akkumulátort - ez volt a legelső utam vele. A túlfogyasztásra lehet magyarázat, de a melegen nem indulásra nem.
150 km-ig vasárnap sem volt gond - többször megálltam pössenteni, fényképezni, tehát a motort is leállítottam. 5-6 perc múlva mindig csont nélkül indult. Közben tartalékra kellett váltsak. Utána is álltam meg fotózni, gond még akkor sem volt az elindulással. Majd bementem Dunaföldvár és Solt között tankolni. Itt nem sikerült elindulni sehogy sem: önindító teker mint állat, de egyetlen pöffenés sem. sem gáz nélkül, sem gázadással, sem ráhúzott szívatóval sem. mondom, egyetlen egyet sem pöffent. Kínomban kiszedtem a gyertyákat, szikra volt mindkét hengernél, viszont a gyertyák a legnagyobb meglepetésemre (hiszen szívatóval is sokat baxtattam) csontszárazak voltak. akkut majdnem teljesen lemerítettem. fél óra múlva kíváncsiságból megpöccintettem az önindító gombot, és első fordulatra (!!!) beröffent. Le sem mertem állítani míg vissza öltöztem, elpakoltam a szerszámokat. Gond nélkül hazahozott, ment mint rendesen (előzgettem is), a tábláknál volt rendes alapjáratom. Az akksi is töltődött rendesen az 50 km alatt.
Itthon a ház előtt leállítottam, betoltam az udvarra, és megint nem lehetett elindítani sehogy sem . Egy3etleb árva pöffentés sem. gyertya ki, megint csontszáraz, megint van szikra, sőt megmértem a kompressziókat is. Az is OK.
Fél óra múlva megint rápöccintettem, és azonnal indult, mint ahogy ma hidegen többször is.
Láttunk már gyertyát és trafót is amalyik felmelegedve nem adott szikrát. Ha sokat is fogyaszt én a porlasztóknál, levegő szűrőnél kereskednék először.
Volt aki úgy járt hogy beszívott valami rongyot az ülés alól. Az eldugult levegőszűrő vagy kipufogó miatt sem indul. Mondjuk akkor hidegen sem kellene indulnia.!!!???
Nos el kell indulni a kályhátóll.
Valami lett rajta javítva, cserélve mielőtt ezt elkezdte produkálni?
Ha van benzin és gyujtás (szikra) akkor mennie kell. Komresszió van e? Melegen kitámaszthat az egyik szelep. Levegőszűrő, kipufogó?
Melegen akkor indu nehezen ha bezebál, bár ha a vyertya száraz akkor a gyújtás bár azt mondod szikra van valóban kezd rejtélyessé válni
Kezdő jeladó hibánál is van szikra ami gyenge mint a harmat, de nem is ez a lényeg hanem rossz időben adja oszt néha megy néha nem a végén meg egyáltalán nem fog menni. Jártam így ezért írtam ezt, de persze ez is csak egy lehetőség még bármi lehet.
Egy órával ezelőtt a karbikat leengedtem - tökéletesen tiszta benya folyt belőlük, minden szennyeződéstől és víztől mentesen. PRI-be kapcsolva a csapot bőségesen csorog. a motor most (hidegen) szívaóval az első főtengelyfordulatra indult, mint szokott.
Valami pedig melegen lesz vele, de - amikor nem lehetett beindítani - szikra akkor is volt a kivett gyertyákon. (igaz, nekem fehéresnek és gyengének tűntek - de most, hogy hidegen jár a motor szintén ugyanilyenek....) Szóval egyelőre lövésem sincs.
Ha bemelegíteném teljesen és leállítanám, megint nem lehetne beröffenteni egy jó félóráig. Mindegy, hétvégén megnézem a szelephézagokat is.
De azt mondta, h szikra volt, tehát jeladó nem lehet... Nekem csinált olyat a jeladó, h bemelegedés után behalt, ilyenkor csak 1 henger ment, mert ugye az enyémben 2 jeladó volt.
Persze így látatlanban csak találgatás van így mégsem merem biztosan kijelenteni a gyújtást csak annak is megvan az esélye mondjuk a túlfogyasztás valóban sejtet benya problemet is.
Gyújtás jeladó vagy valami ilyesmi lehet nem benzin gond mert akkor használat közben is fulladna. A nagyobbik baj, hogy hol jó hol hol nem így nehezebb lesz megtalálni, valami olyan ami melegen megadja magát, de hidegen jó..........vagy nem, de ezt vizsgálni kell egy ideig.
ha ez mind jó és ugyanúgy nem indul lehet kotorászni másfelé is
pl sok-sok éve(internet max az usában volt) a simsonom volt ilyen, már azon voltam hogy felgyújtom, ott a jeladó tekercs(elektronikus gyújtása volt) forrasztása volt kitörve aztán ha volt kedve beindult ha nem volt akkor nem, és menet közben sosem állt le
végül mindent kicseréltem rajta csak azt az alaplapba öntött bigyót nem és ugyanolyan fos volt aztán azt is szétvágtam és megláttam hogy a nyákban a forrasztás körbe volt törve
amúgy a szakadás vizsgáló mindig azt jelezte hogy jó a tekercs ha indult ha nem.
az valami hoki kút nem? régen mintha agip lett volna most nem tudom miféle
150 km-ig vasárnap sem volt gond - többször megálltam pössenteni, fényképezni, tehát a motort is leállítottam. 5-6 perc múlva mindig csont nélkül indult. Közben tartalékra kellett váltsak. Utána is álltam meg fotózni, gond még akkor sem volt az elindulással. Majd bementem Dunaföldvár és Solt között tankolni. Itt nem sikerült elindulni sehogy sem: önindító teker mint állat, de egyetlen pöffenés sem. sem gáz nélkül, sem gázadással, sem ráhúzott szívatóval sem. mondom, egyetlen egyet sem pöffent. Kínomban kiszedtem a gyertyákat, szikra volt mindkét hengernél, viszont a gyertyák a legnagyobb meglepetésemre (hiszen szívatóval is sokat baxtattam) csontszárazak voltak. akkut majdnem teljesen lemerítettem. fél óra múlva kíváncsiságból megpöccintettem az önindító gombot, és első fordulatra (!!!) beröffent. Le sem mertem állítani míg vissza öltöztem, elpakoltam a szerszámokat. Gond nélkül hazahozott, ment mint rendesen (előzgettem is), a tábláknál volt rendes alapjáratom. Az akksi is töltődött rendesen az 50 km alatt.
Itthon a ház előtt leállítottam, betoltam az udvarra, és megint nem lehetett elindítani sehogy sem . Egy3etleb árva pöffentés sem. gyertya ki, megint csontszáraz, megint van szikra, sőt megmértem a kompressziókat is. Az is OK.
Fél óra múlva megint rápöccintettem, és azonnal indult, mint ahogy ma hidegen többször is.
Volt aki úgy járt hogy beszívott valami rongyot az ülés alól. Az eldugult levegőszűrő vagy kipufogó miatt sem indul. Mondjuk akkor hidegen sem kellene indulnia.!!!???
Valami lett rajta javítva, cserélve mielőtt ezt elkezdte produkálni?
Ha van benzin és gyujtás (szikra) akkor mennie kell. Komresszió van e? Melegen kitámaszthat az egyik szelep. Levegőszűrő, kipufogó?
Melegen akkor indu nehezen ha bezebál, bár ha a vyertya száraz akkor a gyújtás bár azt mondod szikra van valóban kezd rejtélyessé válni
Valami pedig melegen lesz vele, de - amikor nem lehetett beindítani - szikra akkor is volt a kivett gyertyákon. (igaz, nekem fehéresnek és gyengének tűntek - de most, hogy hidegen jár a motor szintén ugyanilyenek....) Szóval egyelőre lövésem sincs.
Ha bemelegíteném teljesen és leállítanám, megint nem lehetne beröffenteni egy jó félóráig. Mindegy, hétvégén megnézem a szelephézagokat is.
Minimum 1200 kell.