Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

www.sportmotor.hu/album/GNbUPFCaqtN
Szia SGS, próbáld meg ezt bemásolni a Google-be,vagy üsd be: autómata láncolajzó,nekem ezt a találatot hozza elsőre, itt el tudod olvasni csabu leírását.Nekem elég magasan van a tartály a tűhöz képest,nálam folyamatosan jön az olaj. Külön szűkítőt nem tettem a csőre, egy 0,5mm-es injekcióstűvel kb. 1,5-2 percenként jön egy kicsi csepp olaj, a forgó lánc szétporlasztja,van a görgőkön és a lánckeréken is körben olaj. 80w90-es hajtómű olajat tettem bele. Nem lehet, hogy a három kivezetés miatt levegősödik vissza a Tied?
Szia Emil!

Én kb 1,5 éve szereltem fel egy hasonló rendszert a saját GS-emre. Elmondok néhány tapasztalatot és kérdeznék 1-2 dolgot a te tapasztalataiddal kapcsolatban.
Szóval: én a csepegtető tűt a hátsó lánckerék elé szereltem be az alsó, laza láncág fölé, mert így az olaj a lánc belső oldalára csepeg és a fordulókban fellépő centrifugális erő szorítja kifelé. Így a lánc külső és belső fele-, valamint a görgők és a lánckerék fogai is kapnak az olajból. Nálam 3 tűs a rendszer: a két szélső az O-gyűrűket keni, a középső a görgőket és a lánckerék fogait. A rendszer jól működne, ha működne. Ugyanis a tű felől rendszeresen visszalevegősödik a cső a szabályozó/fojtószelepig. Sajnos elég kicsi a (tartályból a) ráfolyás hirdosztatikai nyomása, hogy a levegőt kitolja maga elől. Így a légtelenítés után szépen kicsöpög az olaj a láncra, majd leáll az adagolás és akkor kezdhetem elölről a légtelenítést. Valószínüleg a fojtószelepet ki fogom venni a rendszerből és egy csőösszeszorításos fojtást fogok beépíten. Így - véleményem szerint - kizárható, hogy levegő kerüljön be.
Ezek után a kérdéseim a következők lennének a te rendszereddel kapcsolatban (mivel csabu987 bejegyzését nem találtam meg):
- milyen olajat használsz?
- hogyan szabályozod a kijuttatott olaj mennyiségét?
- hogyan jut olaj a lánc belső felére?
- ha alégséges a láncra jutó olaj mennyisége, akkor nem túl nagy a leszóródás mértéke az első lánckeréknél?

Előre is köszi a válaszodat!
Sziasztok! Hétvégén gyártottam egy automata láncolajozót, a gyári készlet töredékéért, nem egészen 6e ft. volt az anyagköltség. Tegnap mentünk 200km-t, a lánc finoman olajos, de a felnire nem szórta. Először a láncvédőbe raktam a csepegtető tűt, ma áttettem a blokk végébe, ahol egyáltalán nem éri a menetszél.Nem akartam megfúrni a vázat, a tartályt és a mágnesszelepet is gyorskötözővel rögzítettem, egy fix tartóval szebb lett volna, de úgysem látszik.Nem akarok más tollával ékeskedni, az egész leírást megtaláljátok csabu987 2017-es bejegyzésében, csak neki nem GS-e van.
Szívesen!
Baszki pont ez az!! Köszi
Itt nézz szét, bár a rajzok hiányoznak. talán ez lehet az:

https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Nem biztos, hogy pontosan tudtam fogalmazni. A képen a 27-es számmal van jelezve a benzincsatlakozás annak a két végén van egy kupakszerű tömítés (nem O gyűrű, hanem egy kupak). Na arra volna szükségem.
Szia.
Van.Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
Sziasztok! Tapasztalt vén rókák segítségét szeretném kérni GS 500 karbi ügyben. 2003-as GS500E az alany, tél után atomjaira szedtem a karbisort. A benzincső csatlakozásnál van két gumikupak tömítésként, ami bemegy a két karbi úszóházába. Na olyat kéne szereznem, vagy vmi sufnituning megoldást Ti biztos tudtok.
Sziasztok! Van egy Suzuki GS 500 típusú motorom, és szeretném cafe raceré alakítani. Az volna a kérdésem, hogy van-e valakinek túra kormány villahídja. Mert nekem a két kormány csutkás típus van.
A képen látható "kormánykiflit" keresek.
Igen, ott keresgélj!
Szerintem ennél a videónál is ott van...
http://youtu.be/AvmVNrQpOao
Az én motorom 2002-es, a csonk nem a karbi tetején, hanem a karbi előtt a szívócsonkon van. A jobb oldali ahonnan a benzincsapra megy a vacuumcső, a bal oldali hengeré szintén a bal karbi előtt e szívócsonkon, qrva szarul lehet hozzáférni, egy kis műanyag sapkával van lezárva, azt le kell venni és oda megy a szinkron baloldali csöve. Ez a csonk vékonyabb, mint a másik, nekem a 4-es gumicső szorul meg rajta. Persze tank leszerel, mert különben nem férsz hozzá és én egy külön flakonból adok benzint a karbinak.
Ezeket mind néztem már...
Itt vannak videók, az első 3 gs500, nézegesd, hátha jó vmelyik a tiédhez is.
https://www.google.com/search?...
Sziasztok!
Van egysutuki gs 500e motorom 2001. a karburátort hogyan kell szinkronizálni fekete tetejű de nincs a tetején az a két csőcsatlakozás..
Szerintem nem nagyon lehet, esetleg ha van bukócsöved, akkor annak az oldalára.

Én annyit tettem, hogy a gyári lábtartókat 15 mm-rel lejjebb, és 5 mm-rel előrébb szereltem egy-egy acéllemez közdarabbal. Sokat sajnos nem ér, de többet nem lehet, mert jobb oldalt útban van a kipufogó. Ez a motor sajnos úgy kényelmetlen, ahogy van....
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy van-e valaki, aki szerelt fel bal előre is (valahova) lábtartót, hogy hosszabb motorozáskor kímélni tudja a térdét? Ha igen, akkor hogyan, és milyet?
Köszönöm!
Vasárnapra megint szép időt jósolnak - nekem az lesz a3.-ik gurulásom. Múlt szombaton is bele csavartam vagy 200 km-t a jó öreg vasba:
Az öles "lejc" a szomszéd kőmívestől?? Ez lesz a következő mérés, aztán süssön a nap!
Egy két méteres, garantáltan egyenes, gyalult léccel állítsd az első kerékhez az egy nyomon futást.
Végére értem a betervezett javításoknak, hétvégén lecseréltem a láncot és a lánckerekeket is. Szerintetek a két hátsó lengőkar szimmetrikus? Most azokhoz képest pont középre állítottam be a kereket, az oldalsó rovátkákban nem bízok, mert ha fellazítom a tengelyt, majd fél osztásnyit tudok fordítani rajtuk.
Ha Baja közelebb van hozzád, én a Forger motornál ( Suzukisok) rendeltem lapkákat és feszítőt, gyári alkatrészeknél kb egyforma az ár, de náluk előbb megjött, mint Pécsen, ők is korrektek !
Jó tipp, én is tőlük szoktam gyári apróságokat rendelni (amúgy a motort is tőlük vettem 4 évvel ezelőtt - beszámított gép volt).
Ezeknél véleményem szerint az újakat érdemes megvenni csak. Azt meg tudsz az enduro motorosboltól rendelni Pécsről házhoz csomagban. Ők nagyon rendesek.