Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nem az lesz a gondod - a 35kW-os, fojtatlanba az kell.
Nemár, van olyan is?
Meg kell neznem,mit raktam bele...
Pedig az qrva sok, valami gond ott is lehet.
Fhu, ezt nem tudom. Nem is tudtam, hogy létezik. Hiflo HFA3503 lett bele rendelve.

kawa550
Nah az is akkor ugyan az. De a különbség, hogy nekem 6000 km-en keresztül 3,5 liter volt a fogyasztásom és szinte egyik pillanatrol a másikra változott.
A fiam gs-e 20kw-os fojtott változat, a gyerek előtte biciklin kívül semmit sem vezetett, tök kezdő, 2 hete kapta meg a jogsit, ennek megfelelő a tempója is, de stabilan hozza a motorja a 6 literes fogyasztásokat. A gyertyák szépek, a motor hibátlanul működik, hidegen melegen pöccre indul, szépen veszi a gázt, jól gyorsul, a benzinszint tökéletes. Összehasonlítás képpen, a másik gyerek xj600-a(25kw-os) lényegesen jobban cibálva a gázt néha még 4 liter alá is benéz, és az én 1100-asom is simán megáll 6-ból ha nem nyelezem. Hazudnék ha azt mondanám hogy rajongok a gs-ért.....
A lézeres hőmérő arra jó, hogy ott is a frászt hozd magadra, ahol semmi ok sincs rá. Ahányszor rámérsz, annyiszor más lesz az eredmény 2-3 centivel arrébb mérve akár 30 fokos különbségek is vannak, gyakorlatilag semmire sem jó azon kívül, hogy hidegen indítva látszik ha nem megy valamelyik henger, mert az sokkal lassabban melegszik.
Nem lehet, hogy véletlenül a fojtott (25kW-osba való) légszűrő került bele? Nekem is az a gyanús...
Horvát tengerpartra, 2 személlyel nyeregtáskákkal 3,2-es fogyasztás jött ki. Visszafele autópályán nyelezve 4liter. Elvittem olajcserrére(első mióta nálam volt)
Olaj, olajszűrő, gyertyák, LÉGSZŰRŐ(gyári volt benne) cserélve, karbiszinkron feltéve, megnézve de nem nyúlt hozzá, mert mondta hogy jó. Hazafele már érezhetően mintha rosszabbul ment volna. És megnövekedett a fogyasztásom is, majdnem a duplájára.... Majd csak ez után vettem a kipufogomat, megint 6000-es olajcsere. olaj, szűrő, gyertyák cserélve, karbiszinkronra megint rádugva, de aztmondta ismét hogy jo, nem kell tekergetni. A fogyasztásom azóta is változatlan, 5-6 liter. Elég zavaró egyébként.. A gyertyaképek viszont szépek, nem benzinesek, olajosak. Sokan a légszűrőre tippeltek, vegyek gyárit. Venni is fogok, csak feleslegesen nem jó kidobni 13.000 ft-ot.
6 liter egy GS500-zal?! Biztos cihopata módon száguldozol!

(Nekem Erdélyben, forgalommentes autópályán, egy Ducati Multistrada után, végig nyélgázon kapaszkodva lett kb. 5,5 liter/ 100 km a maximumom. Ja, meg 200 km alatt 2 deci olaj fogyás a blokkból.... ) Sietősen hajtok, 4,0 - 4,5 között mindig kijövök - szóval valami gebasz lehet nálad (pl. nem a motorhoz tervezték azt a kipufogót).
Sziasztok!

Lehetséges az szerintetek, hogy az egyik hengerem jobban melegszik mint a másik?
Új kipuf rendszert vettem rá, végig SS, és a jobb oldali leömlőm mintha jobban kék lenne. Mindezt úgy, hogy a gyertyák ugyan olyanok(őzbarnák). Egyik ismerősömnek van ilyen lézeres hőmérője, majd megnézem azzal is, csak érdekelne. Lehet összefüggés a hirtelen bekövetkezett 6L-es fogyasztásommal?
Na, én részben megoldottam a problémás benzincsapot.
Van egy HF133-as olajszűrőm ami csak a port fogja.
Igy van, próbálj másik olajat! Nekem a múlt hónapban oldotta meg az olajcsere a 4 éves procedúrámat, amikor segítséget kértem egy gyártó termékével kapcsolatban, magától a gyártótól. Eddig nem hittem az ilyen humbugnak, de hidd el, egy cserét megér és tuti, hogy ég és föld külömbség az olajok közt.
Áh értem. Köszi. Igen az index tökéletesen működik. refi is.
Bal felül pirossal bekereteztem:
Az index VISSZAJELZŐ sosem kap testet. Az index-kapcsoló két oldala (jobb- és bal) közé van kötve, az éppen nem világító oldal index-izzóin keresztül "testel" csak. Indexed amúgy működik (mindkét irányban)?
Nem biztos, de szerintem a lámpa belsejében kellene.
S.o.s.
Megsem az ego volt a rossz... Nem kap testet az ego. A reflektor sem mukodik. Fazisceruzaval neztem meg, raraktam a testet a vazra, es a ceruza villogott amikkr kellett.. hol kellene keresnem ??? Koszi elore is!!
ja értem. Az ugy elég érdekes. Akkor a gyárival megegyezőt veszek bele. Mi ennek a pontos típusa?
A visszajelzőt mondtam. Igen, elég rendesen szét kell szedni a nakedet is, az F-est azt nem tudom.
Bocsi lehet, hogy rosszul írtam, nem az indexeket akarnám ledesíteni, hanem csak a visszajelzőt.
Fhú, jól szét kell akkor bontani..
A fényszórót le kell szerelni, a km-óra spirált kikötni az órából, majd levenni a műszerek burkolatát alulról. (Napi számláló nullázó gombját leszerelni - a gombot és a kis csavart nem elhagyni!)
Sima izzót tegyél bele. Lehet LED-esíteni is, de ez a GS500 esetén nem egyszerű: ha simán be teszed a helyére, akkor csak az egyik irányba indexeléskor fog világítani - a GS500 elektromos kapcsolása ilyen. Én megoldottam magamnak, de ahhoz már elektromos ismeretek kellenek.
Sziasztok!

Kiégett az index visszajelzőm. Milyet vegyek bele? Esetleg valami ledeset lehetne?
+ Le tudná írni valaki a cseréjének a pontos menetét? Le kell szedni az óracsoportot hozzá? Még nem tudtam ránézni
Rakott vki elöre 100/80R17 gumit?