Szia!
Van pár jelölt. CBF600 , FZS600, TDM850
TDM-et már próbáltam, az nagyon bejött. A cbf-el kapcsolatban már beszéltem egy ismerősömmel akinek a tesója ilyet hajt és nagyon szereti, ha lesz időm megnézem azt is.
De előtte el kell adni a GS-t, ami szerintem úgyis tavasszal várható.
Nemsokára jönnek a hideg napok akkor sokan úgyis lerakják a motort.
A láncot le tudod mérni, a service manualban részletesen le van írva, h kell mérni, hány szemet és mennyi a határérték mm-ben. Ha azon belül vagy és a feszítőd is jó, akkor máshol kell keresni a hibát.
Kb. 7e km-t mentem szelepállítás óta, télen akarom szétszedni, amikor nem sürget a motorozhatnék, akkor látom azt is majd, hogy mennyire feszes a lánc. A km. nem nálam ment bele, de az állapota alapján lehet 35e de persze lehet 60e is!
Sziasztok!
Írtátok, hogy GS betegség a vezérműlánc feszítő rugó gyengülése. Kb. 5000-es fordulatnál van egy csörgő hang, amit nem találok meg. Azért idegesítő, mert ez olyan 100-as tempó, amivel legtöbbször motorozok. Amit így menet közben végig tudtam tapogatni (óracsoport, tank) az nem zörög. Esetleg nem elég feszes vez. lánc okozhat-e ilyen hangot, volt-e valakinek ilyen? A feszítőt kivettem , megjárattam, nem szorul, persze azt nem érzem, hogy elég erős-e. Sok km. nincs a motorban (35000) de 16 éves.
Eladó lett egy Suzuki Gs500f motorkerékpár. 2007-es. Jó állapotnak örvend. 35kw-os. Műszaki 2019.07.16-ig van rajta. 660 ezer az ára. Quad, krossz, rendszámos robogó csere illetve aprilia rs 125 beszámitás érdekel.
Töltsél le egy service manualt, keres a youtube-n videókat. Ha nem szedted szét a karbit akkor valamit nagyon rosszul raktál össze. Biztos, hogy menetközben nem folyik a benzin valahol? Mert ha a gyertyakép jó akkor valahol folynia kell... (ene)
És nézd végig a service manualt és a videót, hogy a csövek jó helyen és jó helyre mennek-e....
Karbi nem volt szétszedve. Az üzemanyag csöveket még cseréltem. Lehetséges, hogy ott valamit véletlenül lehúztam vagy valami? A vákuumcsövek a két vezeték ami a tankból megy a csapra igaz? Ha vmelyik nem lenne jól ott akkor folyatna nem?
Üdv!
A gyertyák állapota szerint nem kellene ezeket produkálnia, szerintem.
A vákuumcsövek ,csatlakozók mind a helyükön vannak?A karbi volt szétszedve?
Az első kérdésre a válasz: normális. Beindulás után félig vissza tolod, és így járatod egy fél-egy percig, aztán indulhatsz is vele. Ilyen melegben párszáz méter után teljesen vissza tolhatod, télen 3-4 km-t is el kell menni fél szívatóval.
A második kérdésedre a válasz: nagy valószínűséggel kormánycsapágy.
Most vettem én is egy használt GS500e-t. A motort amikor indítom, akkor, ha a szívatót teljesen felhúzom, felmegy a fordulat majdnem 4000-ig. Ha vissza tolom egy kicsit akkor visszamegy 1500-ig de elég egyenetlenül jár. Normális ez? A másik problémám az, hogy az első kerék enyhén szitál, ha nem fogom. Érdekes az, hogy főleg ha a bal kezemmel nem fogom. A kerék ki van centírozva, mert a szerelőm előttem csinálta meg. Ötletek??
Gyári standard gyertyát vettem bele. Most kiszedtem őket és megnéztem mit mutatnak.. Nem úgy tűnik mintha sokat kapna. Amugy a karburátoron SEMMIT nem állítgattunk, csavargattunk. De egyébként megint 330 km helyett telitankkal 230km-ert mentem el... Mi a fene lehet?
SGS én sem száguldozok, mindenhova 100-110 el járok maximum. Nagyon vigyázok rá, sokat dolgoztam érte. Csak az a bajom, hogy nem tökéletes, érted. Zavar. És egyébként hangja alapján olyan mintha sok levegőt kapna, ilyen mély hörgős hangja van. Kevésbé gyorsul, és a végsebességre is rossz.
Eladó a képen látható GS 500F karburátor , 2007 es mociról levéve ami 1500 km-t!!! "futott". minden képen látható kiegészítővel!(nem a kartonlapra és a betonra gondolok )
akár személyes átvétel Miskolc, Eger , Budapest
Tel: 20/323-5612
Igen, igen, én is ésszel fuvatom ki, nem engedem neki a 8 bar-os levegőt. Ami kijön az nyereség, ami benne marad, azzal már nincs mit csinálni. Nem a szűrő tönkretétele a cél, hanem a használhatóság meghosszabbítása.
Én azon az állásponton vagyok, hogy bármilyen kopott is a motor, ugyanaz a benzin-levegő keverék kell neki az égéshez. Lehet, hogy rosszabb a kompresszió, több olajat eszik, kisebb a teljesítménye, stb, de az égés az ugyan az.
Félrértesz, azért nem szabad kifújni mert a mikroszálak elszakadnak és átengedi a port, én legfeljebb kiütögetem amúgy pűr manualban benne is van, hogy kifújni tilos. Kifújni max porszívó erejével tenném ami 1bar sincs talán, de nagyobb nyomást nem tolnék neki.
Van pár jelölt. CBF600 , FZS600, TDM850
TDM-et már próbáltam, az nagyon bejött. A cbf-el kapcsolatban már beszéltem egy ismerősömmel akinek a tesója ilyet hajt és nagyon szereti, ha lesz időm megnézem azt is.
De előtte el kell adni a GS-t, ami szerintem úgyis tavasszal várható.
Nemsokára jönnek a hideg napok akkor sokan úgyis lerakják a motort.