Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Őszintén szólva ez már túl nagy nekem.
Nem fogok télen is motorral járni, az októbert tervezem még nyeregben tölteni aztán marad az autó. A reggeli 5 fok a necces, délután 10-15 fokig jól elvagyok.
Próbálj ki egy nagyobb plexit ha rendszeresen motorozol hideg időben, télen ég és föld a különbség a kicsi játékszerhez képest.
Nekem semmi burkolat nincs ezért telibe kaptam a hideget, bár városon kívül próbáltam a kis puig plexi mögé bebújni. 100-110-nél nem is akartam többel menni.
Én nem takargatom a blokkot, szerintem más se szokta. Arra figyelek hogy hidegen finoman húzom a gázt, nem bántom.
Én 1 fokig szoktam motorozni, bár az is igaz, hogy ekkor már én is csak a munkahelyemre megyek be. A mai 6 fok még egész elviselhető volt nekem. Az F tulajdonosok bátran eltakarhatják az olajhűtőt ilyenkor (15 fok alatt). 10 km városi út alatt ma reggel 43 fokig melegedett így csak az olaj. Lehetne még melegebb, mondjuk 60 fok. De ehhez már a blokk alját is takarni kellene valamivel. Most ezen gondolkodok, hogy mivel lehetne egy kicsit takarni, ami bírja a kipufogó melegét. Esetleg van valakinek valani ötlete?
Jól bírtad akkor.
Én ilyenkor már simóval járok melózni,bár csak 4km és max 30al tötyörgök hogy ne fázzak :D
Ma reggel 6 fokban motoroztam be a melóba , megmondom őszintén mindent bélést beleraktam a ruhába de még így is fáztam.
Hazafelé öröm lesz a 15 fok és a napsütés :-)
Üdv!

Nem tudom hallottatok e róla de október 31-is ingyenes átvizsgálási akció van a hivatalos Suzuki szervizekben.
Én a héten tervezem hogy kérek időpontot, egy állapotfelmérés sosem árt...
Szia Tudnál nekem a Suzuki Sv-vel kapcsolatban további infót adni? Üdv.: Csaba
Neten szerencsére van külön hengerfej tömítés viszonylag olcsón,majd a szerelővel tavasszal egyeztetek hátha nem kérne sokat a melóért,úgyis egy nagyszervízt akarok vele csináltatni.

A bowdeneket wd40-el jó befújni szerintetek? vagy inkább olaj? Illetve a gázkarnál a dupla bowdent hogy tudom megbontani úgy hogy bírjak bele anyagot küldeni?
Sajnos a bontás drága mulatság,jó szerelőt meg szinte lehetetlen találni
Az lesz.
Nyilván amikor bebarnult multkorában utána kezdett kifújni is ahogy gondolkodom..
Hát remélem nem lesz nagy baj/bontás.
A hőtől. Akkor tényleg kifújhat a hengerfejed... ...sz@r ügy, bontás lesz (de vidd el szerelőhöz).
Valaki tudja mitől barnulhat meg így a csavar?
Kuplungkosár felőli oldalon,kipufogó felől.
Sok minden lehet, elsőre blikkre olyan, mintha csak egy henger menne. Szedd le egyesével a gyertya pipát. Ha lekaptad az egyiket és ugyan olyan a hangja stb., akkor az áll. Ha egyből leáll, akkor a másik áll. Ha ez a hiba, akkor az lehet gyertyától kezdve sok minden. Aztán lehet a karbid elkoszolódva, az állásból fakadóan lerakodott-benzinből kivált kosz miatt is. Én első lépcsőben ezekkel kezdeném, valszeg a kettő közül vmelyik lesz.

Egyik sem megoldhatatlan probléma.
Sziasztok!

Ma megjött a jogosítvány és kipróbáltam a motorom.
Tavaly októberben vettem, tavasz óta csak állt.
Kapott új olajat, benzint.
Igen nagy örömöt okozott a gurulás
Jövhéten,ha minden igaz megy szerelőhöz.

Egy beazonosíthatalan probléma miatt azonban támaszkodnék a tapasztalatotokra.
Nem megy 5000 feljebb a fordulazszám. Nem harap a gázra. És maximum 80 al tudtam menni.
Van bármi ötletetek?
sajnos nem a szelepfedél alól,hanem valahol a hengerfejtől,de tényleg nem parás,csak minimálisan látsizk meg rajta,de mindkét oldalt. Hmm akkor ez nagyobb meló mint hogy csak fedél lekap és meghúzni a csavarokat mert meglazultak vagy valami.
Szerelőre lesz bízba biztos.
Tavasszal úgyis akarok vezláncot is cseréltetni,úgyhogy orvosolva lesz ez a gond.
Ha még lesz egy kis jó idő akkor meg annyit úgysem fogok már motorozni hogy nagyobb "baj" legyen,
Ok, igazad van, de tulajdonképpen - az elírás ellenére - nehéz lenne elrontani. Csak egy nyomatékkulcs kell, és kész.
Hát nem tudom... Felső ábra mellet azt írja, h 8db M10-es csavar. Alsó ábra mellett már nem, mert azt írja, hogyha meghúztad a 8db M8-ast, akkor húzd meg az egy db. M6-ost. Szóval az M10-ből hirtelen M8 lett és az 1 db csavar pedig M6.
Ha nem a szelepfedél-tömítés alól jön az olaj, hanem tényleg a hengerfej "fúj ki", akkor komoly bontás lesz: új hengerfej-tömítés állja a helyét, mert biztosan megégett az is. Annak cseréjéhez viszont a vezérlést is szét kell borítani. Bízd szerelőre, feleslegesen ne bonts semmit sem!
ehez lekell venni a szelepfedelet ha jól gondolom.

Na mindegy,tavasszal úgy is megy a moci szerelőhöz,majd mondom neki hogy nézzen rá.
Miért ne lehetne még jó idő?
Én tavaly az október nagy részében még motoroztam. Sőt a legjobb túrám is egy napos és szélcsendes októberi napon volt.

Visszatérve a motorból érkező furcsa zajokra. Lesz most ingyenes átvizsgálás a Suzuki márkakereskedésekben okt.31-ig. Talán érdemes elvinni hátha menet közben rájönnek a hiba forrására. Én is el akarok gurulni a nyíregyházi szervizbe csak még nem volt időm felhívni őket mert ha jól tudom egyeztetni kell előtte.
A könyvében írják egyébként hány ezer km-ént kell utánhúzni ill. ellenőrizni a csavarokat.
Nem írták el, nézd az ábrákat is! 8 db M10-es a szokott helyen, meg egy db M8-as elől-alul a másik ábrán.
Bár egy kicsit balfasz, mert először 10mm-es csavart, utána meg 8mm-es csavart ír, de szerintem csak elírás.
Erre gondoltál??