Mivel elvan törve egy csavar már. Sajna folyik az olaj a törött csavarnál.holnap megpróbálom kiolumlálni. Valakinel valami ötlet honnan tudnék rendelni hozzá tőcsavart?
Én is erre gondoltam, fordítva álltak neki a szerelők, esetleg a kolléga angolja nem tökéletes még és nem azt értették, hogy le szeretné venni hanem, hogy fel.
Lehet, hogy menetrögzítővel vagy ragasztóval tették fel legutóbb? Nem szokott az törésig belerohadni. Ha esetleg az előző tulajnál megszakították a meneteket akkor lehet, hogy beragasztották. Mondjuk hülye kérdés, jó felé tekertétek az anyákat?
Igen minden anya félgömb fejű. Reggel jobban megnéztem talán szerencsém lesz és a fedél után megtudom fogni. Holnap neki esek remélhetőleg. Most nézek neten tőcsavart hozzá, hogy honnan tudok rendelni. Nemakarok ebayről rendelni ezt is. És közben ma az új papucsok is megérkeztek:) rem minél wlöbb élvezhetem.
Hát,a külső fele szakadt le ami a kép szerint egy zárt anya.
Ha szerencséd van maradt annyi a fedél leszedése után hogy meg tudd fogni.Ha nem akkor fúrás és új menet.Vagy helicoil vagy nagyobb menet és spec. tőcsavar.
Nemigen látom a többi képen hogy minden csavar ilyen félgömb fejű zárt anya?
Berohadt a tőcsavar,Első körben tisztítsd le körben a fedelet hogy ne legyen koszos a bele ha leveszed.Utána lamint beletörted a többit le fog jönni a fedél,és el lehet menni tőcsavarokért.
Próbáld wd40-el vagy csavarlazítóval,esetleg melegíteni egy gázpisztollyal hátha.
de egy tőcsavar mindenképp kelleni fog.
Az új csavart kis olaj némi zsírral rakd fel és lehet nem fog berohadni.
Fújd be többször csavarlazítóval majd várj, hogy dolgozzon a kémia. Ezután finoman kocogtasd kalapáccsal miközben próbálod meglazítani. Jó rég nem lehetett már leszedve basszus.
Sziasztok. Ismét kérdéssel fordulok hozzátok.
Végre eljött az idő, szabadnapos vagyok, gondoétam akkor gyorsan kicserélem az olajat és a olajszűrőt. Ke is engettem az olajat már. Megyek a szűrőhöz hogy kicsavarjam az olajdeklit, erre az első csavar kapásból beleszakadt a blokkba. Másik kettőt meg sem próbáltam mozdítani ez miatt. Kérdésem a következő, hogyan lehet kiszedni a blokkból? Londonban lakom és eddíg ma kettő szerelő jött ki, és kapásbol nemtudják megcsinálni. Szoval valami ötlet jól jönne.
Szia! Én a helyedben bevinném egy márkaszervízbe.Én nyáron szívtam hasonlóképp. Úgy tűnt-motorszerelő szerint-,hogy hajtókarcsapágyas a gép,végül kiderült,hogy az egyik kuplunglamellám tört el.200.000-be,és 3 hónap kiesésbe fájt a művelet :-(
Sziasztok!
Nem régen írtam itt,hogy voltam egy szerelőnél és pillanatok alatt megállapította,hogy a csörgés ,ami hallható az 90 százalék,hogy a vezérműlánc.
Adtatok tanácsot,hogy előbb a feszítőt nézhessem meg.
Visszamentem,hogy akkor nézzük meg,oszt csere.
A szerelő betétállományban van,gondoltam elmegyek másikhoz.
Bementem egy új ,szintén dícsért szerelőhöz,aki kapásból azt mondta,hogy 90 százalék,hogy a kuplungom zörög.
A két szerelő álláspontjában van azért egy közös. Mégpedig ,hogy mind a kettő 100k-ra saccolja az árat,amiért meglehet csinálni a hibát.
A szerelők motorszerelők , nem sufnituning .
Vigyem el gondolom egy harmadikhoz,aki majd megmondja mi is a helyzet.
Ha viszont Ő egy harmadik variációval állna elő,akkor Dunában lököm a motort !!!!!!
tudod...az idő múlásával egyre erősödik a bizonyos irányba történő fillérbaszás.....a másik irányban meg szórom..
úgy indultam ,hogy 8 killa körül veszek egy túrásabb gépet..majd jött ,1 milla....na jó 1,2 milla...most 1,8-nál tartok....
ahogy nézem..még baszakodok egy évet és veszek egy új szart...
..miközben a meglévőkre számolatlanul locsoltam/pazaroltam.
olyan gumit ami nem szorít és nem tompítja a pina áldásos redőit.....olaj nem kell...a közelembe kerülő muffok mindig nedvesek...
Amúgy a több komponens híve vagyok..és inkább a gumi kopjon (sajna az én szaromhoz nem gyártanak...a metz 888-as csúszik,fura,bizonytalan...de legalább szép a fehér oldalfala és nem kopik)..
Olaj pedig még mindig csak és kizárólag full szintetikus..és leszarom ,hogy a könyv meg az okosok mivel traktálnak
hú de paráztam tavaly olajcsere előtt pont a szakadás végett,bár szerencsére nálam nem volt baj.
Remélem idén se lesz ilyen gondom.
De én melegíteném rendesen a csavarfejeket egy gázlámpával.
Ha szerencséd van maradt annyi a fedél leszedése után hogy meg tudd fogni.Ha nem akkor fúrás és új menet.Vagy helicoil vagy nagyobb menet és spec. tőcsavar.
Nemigen látom a többi képen hogy minden csavar ilyen félgömb fejű zárt anya?
Próbáld wd40-el vagy csavarlazítóval,esetleg melegíteni egy gázpisztollyal hátha.
de egy tőcsavar mindenképp kelleni fog.
Az új csavart kis olaj némi zsírral rakd fel és lehet nem fog berohadni.
Végre eljött az idő, szabadnapos vagyok, gondoétam akkor gyorsan kicserélem az olajat és a olajszűrőt. Ke is engettem az olajat már. Megyek a szűrőhöz hogy kicsavarjam az olajdeklit, erre az első csavar kapásból beleszakadt a blokkba. Másik kettőt meg sem próbáltam mozdítani ez miatt. Kérdésem a következő, hogyan lehet kiszedni a blokkból? Londonban lakom és eddíg ma kettő szerelő jött ki, és kapásbol nemtudják megcsinálni. Szoval valami ötlet jól jönne.
Megpróbálom amit írtál.. Keresek egy márkaszervizt és odaviszem.
Gondolom drágább.,de jobban értenek hozzá.
Nem régen írtam itt,hogy voltam egy szerelőnél és pillanatok alatt megállapította,hogy a csörgés ,ami hallható az 90 százalék,hogy a vezérműlánc.
Adtatok tanácsot,hogy előbb a feszítőt nézhessem meg.
Visszamentem,hogy akkor nézzük meg,oszt csere.
A szerelő betétállományban van,gondoltam elmegyek másikhoz.
Bementem egy új ,szintén dícsért szerelőhöz,aki kapásból azt mondta,hogy 90 százalék,hogy a kuplungom zörög.
A két szerelő álláspontjában van azért egy közös. Mégpedig ,hogy mind a kettő 100k-ra saccolja az árat,amiért meglehet csinálni a hibát.
A szerelők motorszerelők , nem sufnituning .
Vigyem el gondolom egy harmadikhoz,aki majd megmondja mi is a helyzet.
Ha viszont Ő egy harmadik variációval állna elő,akkor Dunában lököm a motort !!!!!!
úgy indultam ,hogy 8 killa körül veszek egy túrásabb gépet..majd jött ,1 milla....na jó 1,2 milla...most 1,8-nál tartok....
ahogy nézem..még baszakodok egy évet és veszek egy új szart...
..miközben a meglévőkre számolatlanul locsoltam/pazaroltam.
...haha ez a balfaszságom története
Amúgy a több komponens híve vagyok..és inkább a gumi kopjon (sajna az én szaromhoz nem gyártanak...a metz 888-as csúszik,fura,bizonytalan...de legalább szép a fehér oldalfala és nem kopik)..
Olaj pedig még mindig csak és kizárólag full szintetikus..és leszarom ,hogy a könyv meg az okosok mivel traktálnak
Van motor,meg rohadt dög.Es slussz. .