Én ránézek a kuplung és,olajcsere oszt pihenés.De lehet csak az utolsó.
Amúgy:
http://totalbike.hu/magazin/2017/06/15/harmadjara_is_tamad_a_zold-rozsaszin_veszedelem/
Ahh ez most a CBR mittomenmilyen cuccait.Szartse ert.vastag mint állat,de fékezni nem tud.
Brembo színtérről már van fekem.Az viszont csak 8 mm hetenként,és 5-6000 km alatt ketmilit kopott,a tárcsa meg semennyit.
A narancsos 46e alatt csak színtér ment,a tárcsa azon se kopott semmit.Viszont az ebc és szerintem húszezren elmegyek vele,a brembo kb 12-15000 km lehet,viszont olcsóbb.
Az organikussal tapasztalatom szerint az a gond, hogy addig amíg átlagosan közlekedik az ember semmi gond nincs, de ha véletlenül egy szerpentinen gyorsabban menni vagy csak általában szeret erősebben fékezgetni szórakozásból az ember akkor az hamar felég és jön az, hogy egyre erősebben kell húzni a fékkart ugyanahhoz a fékhatáshoz, fel lehet csiszolni és azzal talán jobb lesz, de nem nagyon míg a szinteressel erre kisebb az esély, nem véletlenül használják, az meg, hogy a tárcsát koptatja kit érdekel? Amúgy alig eszi jobban mint az organikus a különbség, hogy meg lehet vele állni.
A satuféknél van hatásosabb fékezési mód. A "Rili" vezetéstechnikai tréningen mutatták a pumpálós (?)vagy szakaszos fékezést az első fékkel. Sokkal rövidebb a féktáv ! Nem árt, sőt ajánlott Gyér, vagy forgalommentes helyen próbálni gyakorolni hogy automatikus legyen, ne gázos szituba kelljen gondolkodni má'... } De ezt gondolom mindenki tudja itt, csak okoskodok ...
...jahh mert a gées olyat megy ,hogy kell hozzá a tuning fék...főleg ,hogy mindig izzik a tárcsa....
Pálya napokon nem jön eléd index nélkül egy balfasz sem....igaz ,hogy ott nem is indexelnek
Közúton pedig oly mindegy,hogy a nyomorult tárcsádat mi szorítja össze.
...hapediggéjjesedanamotorodértékéhezmértendrágalesszazatárcsa
Hasonló téma, mint az olaj, gumi stb kombó. Véleményt lehet mondani, oszt mindenki azt és olyat rak bele, amit akar. Sokféle iskola van. Kinek pap, kinek a papné. Nekem inkább a papné.
Olvastam hogy állítólag jobban koptatja a tárcsát de engem nem érdekel.
Nekem az a lényeg hogy jó hatásfokkal, biztonságosan működjön. Ja és hogy ne visítson fékezés közben.
Amikor valami balfasz index nélkül kijön elém és satura kell fékezni a gs-t nem azon fogok aggódni hogy mennyire kopik a tárcsa vagy a betét...
Azért a szaros gs is egy motor...
Amúgy nem az való bele gyárilag, opcióként van ilyen változat is.
Az hogy ki milyet rak a sajátjába az egyéni döntés, szerintem.
Amúgy:
http://totalbike.hu/magazin/2017/06/15/harmadjara_is_tamad_a_zold-rozsaszin_veszedelem/
Brembo színtérről már van fekem.Az viszont csak 8 mm hetenként,és 5-6000 km alatt ketmilit kopott,a tárcsa meg semennyit.
A narancsos 46e alatt csak színtér ment,a tárcsa azon se kopott semmit.Viszont az ebc és szerintem húszezren elmegyek vele,a brembo kb 12-15000 km lehet,viszont olcsóbb.
Tapasztalat.
de lehet keverem az sv-vel v a gsr-rel!?
Pálya napokon nem jön eléd index nélkül egy balfasz sem....igaz ,hogy ott nem is indexelnek
Közúton pedig oly mindegy,hogy a nyomorult tárcsádat mi szorítja össze.
...hapediggéjjesedanamotorodértékéhezmértendrágalesszazatárcsa
Nekem az a lényeg hogy jó hatásfokkal, biztonságosan működjön. Ja és hogy ne visítson fékezés közben.
Amikor valami balfasz index nélkül kijön elém és satura kell fékezni a gs-t nem azon fogok aggódni hogy mennyire kopik a tárcsa vagy a betét...
Amúgy nem az való bele gyárilag, opcióként van ilyen változat is.
Az hogy ki milyet rak a sajátjába az egyéni döntés, szerintem.
http://www.shox.hu/cikkek/amit...