üdv népek ! a vasam kis ráncfelvarráson volt szerelőnél. minden szép és jó, de a kipufogó leszerelését nem vállalta be. tippet tudtok adni leszerelés nélkül hogy tudnám kicsit szalonképessé tenni. (bandázst nem teszek rá ! ) valaki egyszer írta , hogy csiszolás után petróleummal kente be, azt égette rá ::: ?
a szintetikus olaj vékonyabb.....ezért lehet zörgősebb....cserében milliószor jobb a hőleadása a hideg oldali kenése a hőtűrő képessége...és sorolhatnám. egy léghűtéses szarban az olaj is hűt..
A hőgomba más adatokat ad...Nincs 2 egyforma. A minőségibb gyártóknál minimális az eltérés.... Lehet ,hogy a régi gomba már szarabb volt vagy a csatlakozásnál volt nagyobb az átmeneti ellenállás..
Hőgomba illetve hűtővíz csere után a "normál" hőmérsékletem 8-10 fokkal több lett. Mi lehet a gond? A hűtő sapka nélkül volt, így járattam egy jó 15 percet, hogy légtelenítse magát a rendszer. (Haveré, vízhűtéses)
Végül a Motul 7100 ment bele, eddig gyönyörűen mukodik vele. Finom a váltó,egyaltalan nem hangos szerintem. A hangja se lett rosszabb. De majd irok mi a hosszu tavu tapasztalat.
dolgozzon a franc..ez már uncsi...pontosabban nem éri meg vacakolni vele....a bobberré alakítása meg húzós ha úgy akarom megcsinálni,hogy vissza lehessen alakítani.
Egy Valkyrel nem lehet versenyre kelni :)
..mostanában egy olyan szart kukázok ami hosszú távra is alkalmas....
..és adrenalin is van benne..
..motorozhatnékom van.
A Skoda fórumról ki is tiltottak emiatt (jó jó a stílusom is bicska nyitogató volt amikor faszfejeknek magyaráztam a kémiát) ...a tudatlan autóm meg 620000 ezret futott el nálam és a mai napig megy. (igaz az új tulaj már gazdasági okokból olcsó fost önt bele..pedig csak fölülről kellene a szelep szár szimeringeket kicserélni)
Nem írok litániát...azt teszel bele amit akarsz....Az én motorom/autóm nem tudta ,hogy szintetikus olajat kap (takargattam előle a cimkét)..oszt gyönyörűen működött.
A V2-be is az van...kiáltottak Ördögöt és Istenkáromlónak neveztek....hát én meg pont leszarom.
A kémia nem hazudik.
Amikor a Gs-t fejlesztették még nem állt ilyen fejlettségen az olaj ipar...pontosabban egy népi tucat szarhoz ez túl drága volt..Mára ez megváltozott...
Ehhez Ganjanak lenne e1-2 szava, mert emlékeim szerint ő full-szintit rakott bele mindig és mint kiderül Essoéknál van és még mindig működik rendesen. Szóval semmi nem egyértelmű...
A GS500 a '80-as évek fejlesztése/terméke, amikor nem voltak (elérhető áron) szintetikus olajak. Szóval a GS-be ásványi olaj való. Ha változtatni akarsz, akkor legfeljebb félszintetikusat tegyél bele, mert azt még elviseli. Én (véletlenül*) tettem bele teljesen szintetikusat, az eredmény: darabosan működő, ropogó, csattogó sebváltó. Pár kilométer múlva eresztettem is le és (veszteség ide, vagy oda) ismét tettem bele a félszintetikusat. (* ugyan azt a terméket vásároltam, csak közben volt egy termékfejlesztés és így lett a félszintetikusból szintetikus olaj ) Szóval a saját tapasztalataim alapján nem ajánlom a teljesen szintetikus olajat, helyette tegyél bele akármilyen márkájú félszintetikusat! Sok sikert!
..homokfúvás..ha nagyon gáz...aztán króm
..mostanában egy olyan szart kukázok ami hosszú távra is alkalmas....
..és adrenalin is van benne..
..motorozhatnékom van.
https://www.instagram.com/screamingoose/
A V2-be is az van...kiáltottak Ördögöt és Istenkáromlónak neveztek....hát én meg pont leszarom.
A kémia nem hazudik.
Amikor a Gs-t fejlesztették még nem állt ilyen fejlettségen az olaj ipar...pontosabban egy népi tucat szarhoz ez túl drága volt..Mára ez megváltozott...