Tudtok adni forrást a patentszemes változatra?
A lánc egyébként 156 mm-nél jár de a szerelősrác szerint a feszítő a végállásban már nem tudja tovább spanolni. Minimális kopás csak a spanoló felőli sínen van.
Persze, mert a nittelőssel nem lesz nagy munkadíj hanem csak a töredéke, volt már rá példa, hogy elszakadt? A hajtásnál sem a nittelőszem szokott elszakadni.
Erre mindenki nittelőst tesz....ki a bánat fizetné ki a blokk szét-összét egy ilyen gépnél mikor a munkadíj ára a motor értékének a harmada is lehet. Semmi baj a nittelőssel, ha baj lenne akkor a hajtásnál sem használnánk és nem kell ennél semmit sem bontani a szelepfedélen kívül.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
A vezérműlánc cseréjéhez mennyire kell megbontani a blokkot? Úgy néz ki az enyémen cserés lesz és fontos lenne tudni hogy a hengerfejet le kell-e venni.
Itt az apróban Jelcsa hirdet mindenféle lámpát/foncsort. 18 centi az átmérője, így is keresgélhetsz - lehet, hogy autós is jó hozzá - régi Lada, ilyesmik.
Sziasztok.
Sürgősen szükségem lenne egy első lámpa foncsorra. Lenne tippetek hol tudnék szerezni vagy van esetleg más típusú Suzuki, aminek ugyanilyen a foncsora? Neten próbáltam keresgélni, de nem találok hirdetést, se webshopot ahol ilyet árulnának. Remélem tud valaki segíteni, köszönöm előre is. Üdv, István
Megfordult már a fejemben, hogy be kellene iktatni a rendszerbe egy olajhűtőt
Azért kértem képet mert a neten nem találtam olyan képet amin látszódik hogy mi hogy áll a dekninél stb....
Lenne egy kérdésem:
Beindítás után (hidegen) alapjáraton kicsit ráhúzva a gázt némi csörgést hallok a szelepek vagy a feszítő felől. Melegen meg semmi.
Lehet ez a feszítő? Kell vele foglalkozni vagy ne parázzak?
Egyébként megy rendesen ahogy kell, semmi más gond nincs vele.
már nekem sem gs500 van.
én most svvel vagy egy bandittal megyek.
tali hol jo neked?
dobj rám emailt.