Távolról tudtok valami mondani a következőre: melegen ciripelő hang jön a szelepfedél alól. Szelephézagok nemrég lettek beállítva, sajnos az egyik szelepet már meg is kellett munkálni, mert az előző tulaj nem foglalkozott a hézaggal, és valamiért annyira lecsökkent, hogy nem is zárt rendesen... - ez kijavítva, elvileg a vezérműláncfeszítőn is feszítettek (ezt nem automatán csinálná?). Azóta jön a ciripelő hang, csak melegen, fordulatszámmal arányosan.
az már barátibb.
én anno 5 bontatlan kartonnal (5×8l) vettem 30e ft-ért. már elosztogattam, magamnak hagytam még 2 cserére valót. de 1500ért tudok bármikor.
vagy a mol neo szerviztöl (bp,20ker) tudsz rendelni 1540ért.
debrecenben a reptére vagy berettyoujfalura vezetö 4sávoson(talán 47es??) lévö mol kuton van(audi szalonnal szemben), de kurva drága...3390ft/liter. annyit nagyon nem ér!!!
Azt akarom kipróbálni, voltam is a helyi mol kúton de motoros olaj casak 2t volt. Majd hétfőn valamelyik nagyobb debreceni kúton megnézem.
Az SV blokkja is csörömpöl? Nem inkább a jellegzetes v2-es "dohogásra" céloztál,?
Nálam a kipufogó szelepek felől hallatszik. Érdekes de csak akkor csörömpöl amikor visszaengedem a gázt, tehát fordulaton tartva ill. alapjáraton semmi gond. Meleg motornál meg tényleg semmi.
Vígasztaljon hogy a világ leggyorsabb repülőgépe az SR-71 hidegen mindenhol engedte a folyadékokat , melegen meg simán hasított 3 Mach-al.:-)
Egyébként én is csak erre tudok gondolni. Talán nem jól mérte meg a szerelősrác. Elmondása szerint a felső határon volt : 0,08.
Ennél az értéknél még nem cserélnek lapkát mert akkor +0,05-el visszakerülnénk a minimumhoz azaz a 0,03-hoz. Ha később olajváltás után sem változik a helyzet akkor másik szerelőhöz viszem.
hidegen az enyém is olyan mintha egy helikopter indulna,hallani balról valamelyik szelepet szerintem,nem is tudom a hangját leírni nagyon hogy milyen.
A blokkban is hallani néha koppanást mintha két fogaskerék összecsattanna vagy valami,de melegen minden megszűnik nálam.
Tegnap elgurultam a nyíregyházi hivatalos Suzuki szervizbe (Bocskai utca, egyébként eddig csak a Yamaha volt).
Megvolt az ingyenes átvizsgálás, rendes volt a szerelősrác is , minden fontosabb részt megnézett. Csak a láncfeszességen kellett állítani.
Amikor viszont rákérdeztem hogy van esetleg ötlete a hidegindítás utáni "csörömpölésre" a szelepfedélből (elmeséltem hogy volt vezérműlánc és feszítő csere is), de ő sem tudott semmi konkrét tapasztalattal szolgálni.
Mivel a motor üzem meleg volt mire odaértem ezért nem is hallhatta mire gondolok, mert melegen nem hallható.
Még utolsó próbálkozásként megpróbálok egy olajcserét egy másik márkával a Motul helyett, úgy is közeleg a szervíz. Aztán ha semmi változás tavasszal szétszedetem.
kerékcsapágyakat már hallottam mindenféle hangot kiadni,de nyikorogni még sosem.
Én az új fékbetétre gondolok,szerintem próbáld ki előbb a régit visszarakni ahogyan perik71 is írja,vagy csak vedd ki őket és úgy forgasd meg a kereket.
Addíg ne bombázd szét a hátsó kereket "fölöslegesen".
Nem. De egyébként lehet még az új fékbetét is. Ha nagyon nem zavaró, szerintem menj vele pár 100km-et és ha akkor is szól lehet próbálgatni. Mondjuk ha megvan a régi betéted, én visszaraknám (pár perces meló), megforgatnám a kereket és ha akkor is szól, biztos nem a fékbetét, ha meg szól, akkor egyértelmű.
Sziasztok
Nekem az a problémám,hogy ma reggel menet közben elkezdett nyikorgó hang jönni a hátsó kerék felől.Tolás közben is nyikorog.A lánc megfelelően feszes a hátsó fékbetét nemrég lett cserélve.Ha középső sztenderre rakom és úgy beindítom ill sebességbe járatom szintén nyikorog. A kerék semmihez nem ér hozzá.Tanácstalan vagyyok. Esetleg valakinek volt már ilyen tapasztalata?
2hete voltam lent reptéren.
ha megyek arra esetleg,akkor is csak anyámékhoz nagyivánra jöv7en.
én anno 5 bontatlan kartonnal (5×8l) vettem 30e ft-ért. már elosztogattam, magamnak hagytam még 2 cserére valót. de 1500ért tudok bármikor.
vagy a mol neo szerviztöl (bp,20ker) tudsz rendelni 1540ért.
Láttam a hungarolube-nál hogy br.1823-ért van.
vagy ha jársz pesten én tudok átadni neked,van nekem még 12x11liter
Az SV blokkja is csörömpöl? Nem inkább a jellegzetes v2-es "dohogásra" céloztál,?
ajánlom a mol dynamic motostreet 4t olajat, az nálam nagyon bevált!!
Vígasztaljon hogy a világ leggyorsabb repülőgépe az SR-71 hidegen mindenhol engedte a folyadékokat , melegen meg simán hasított 3 Mach-al.:-)
Ennél az értéknél még nem cserélnek lapkát mert akkor +0,05-el visszakerülnénk a minimumhoz azaz a 0,03-hoz. Ha később olajváltás után sem változik a helyzet akkor másik szerelőhöz viszem.
A blokkban is hallani néha koppanást mintha két fogaskerék összecsattanna vagy valami,de melegen minden megszűnik nálam.
Tegnap elgurultam a nyíregyházi hivatalos Suzuki szervizbe (Bocskai utca, egyébként eddig csak a Yamaha volt).
Megvolt az ingyenes átvizsgálás, rendes volt a szerelősrác is , minden fontosabb részt megnézett. Csak a láncfeszességen kellett állítani.
Amikor viszont rákérdeztem hogy van esetleg ötlete a hidegindítás utáni "csörömpölésre" a szelepfedélből (elmeséltem hogy volt vezérműlánc és feszítő csere is), de ő sem tudott semmi konkrét tapasztalattal szolgálni.
Mivel a motor üzem meleg volt mire odaértem ezért nem is hallhatta mire gondolok, mert melegen nem hallható.
Még utolsó próbálkozásként megpróbálok egy olajcserét egy másik márkával a Motul helyett, úgy is közeleg a szervíz. Aztán ha semmi változás tavasszal szétszedetem.
Én az új fékbetétre gondolok,szerintem próbáld ki előbb a régit visszarakni ahogyan perik71 is írja,vagy csak vedd ki őket és úgy forgasd meg a kereket.
Addíg ne bombázd szét a hátsó kereket "fölöslegesen".
Nekem az a problémám,hogy ma reggel menet közben elkezdett nyikorgó hang jönni a hátsó kerék felől.Tolás közben is nyikorog.A lánc megfelelően feszes a hátsó fékbetét nemrég lett cserélve.Ha középső sztenderre rakom és úgy beindítom ill sebességbe járatom szintén nyikorog. A kerék semmihez nem ér hozzá.Tanácstalan vagyyok. Esetleg valakinek volt már ilyen tapasztalata?