Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mostani tapasztalatok alapján biztos hogy én sem mennék hosszabb távra +100 kg teherrel a gs-el. Egyszerűen nem erre van tervezve.
Mondjuk annyit megtettünk a stabilitás javításáért hogy a hátsó guminyomást beállítottuk 2,8 barra ahogy a gyári ajánlásban is van két személyre.
Az enyém is 1-ben volt, így használtam másfél évig, nem is tudtam róla. Nekem nem volt vele különösebb bajom, kellemesen lágy volt. Csak idén áprilisban (amikor az egész hátsó futóművet szétszedtem, leápoltam, láncszettet cseréltem, stb.) jöttem rá a turpisságra. Azóta 4-esen van nekem is, utassal ugyan soha nem megyek, de erősen felcuccolva viszont igen. Jobb lett így.
Én meg tegnap próbáltam a gs-t először utassal. Ráadásul a cimbi 100 kg körül mozog. Úgy leült a motor hátulja hogy este a lámpa az égbe világított. Elég furcsa volt így vezetni...
Ma viszont eszembe jutott hogy megnézem hányadik fokozatban van a rugóstag előfeszítése.Basszus a legalsó 1-esbe volt! Az még egy személlyel is kevés nem hogy
kettőnek. Előkotortam a készletből a körmös kulcsot és beállítottam 4-esbe.
Hát igen nem egy fehérkesztyűs meló :-)
Nem egyszerű kipucolni...
Na kiganéztam (tökéletes szó arra ami ott fogadott), az első lánckeréknél a cumót. Pfu, soha többet... Inkább elviszem szerelőhöz és szenvedjen vele ő. :D Érdekes, hogy maga a lánckerék nem volt piszkos, csak körülötte, de ott vastagon. Brigéciollal adtam neki.
Üdv mindenkinek!
Hajdú-Bihar megyében vagy környékén érdekel esetleg valakit a Moto-rock fesztivál H.Dorogon?
Tervezem hogy átnézek péntek vagy szombat este (motorral)
Persze így nem tudok piálni de a hangulat tavaly is jó volt:-)
https://motoralkatresz.eu/termekek/JT/104_464_16_elso_lanckerek/
https://motoralkatresz.eu/termekek/JT/113_451_39_hatso_lanckerek/
https://motoralkatresz.eu/termekek/DID/520VX2_110_szemu_lanc/
https://motoralkatresz.eu/termekek/NGK/DPR8EA_9_gyujtogyertya/

Mindegyik gyári méret és ajánlás.
A gyertya az tuti a gyári.
hmm kénytelen leszek láncszettet rendelni,mert ez a kopogás zavar.

ezek a méretek jók a gs-re ugye?

JT 104-464-16 első
JT 113-451-39 hátsó
DID 520VX2 GOLD 110 szemű lánc

gyertyát is cserélek,ez megfelelő bele?

NGK DPR8EA-9
Köszönöm! Próbálkozok...
a kékhold lehet a blokkal nem foglalkozik
így konkrétan nem tudom mert vagy 4-5 éve volt. tokkal vonóval, alkatrésszel 160 e Ft-ba fájt. i Suzuki Full Gas "( Cím: Budapest, Budaörsi út 160, 1112
Telefonszám: (1) 227 9654 ) nem tudom telefonon tudnak e kb árajánlatot adni ? egy telefont megérhttp://www.kekhold.hu/motorgum.... ott van a közeledbe a kék hold. ott is próbálkozhatsz.
Isti55! Esetleg meg tudod mondani,mennyi az óradíja a márkaszervíznek?
Köszi!
Körbe tekerted a láncot, mert szakaszosan nyúlik. Lehet vmelyik állásában már nagyon laza.
nézem a videóit rég óta,elég profinak tűnnek.
Ha közelebb lennének hozzájuk járnák tutira.

Amúgy lenne egy kérdésem valaki járt-e már így.
Egy ideje már halkabban de hallottam az első lánckerék felől 40-50-nél kezdődik ilyen kopogás-lánc csapkodás féle hang.
Ma voltam motorozni 60-70km-et és erősödött a hang. Lehet hogy a blokkból jöhet,nemtudtam kifülelni,annyi biztos hogy bal oldal felől erősebben hallani.
Ha váltogatok visszafelé akkor nem hallom,de amikor odarántom neki akkor hallani jobban.
Akármelyik fokozatba 40-50 között hallani,nagyobb sebességnél is csak ott már a szél elnyomja és nem annyira hallom.

A láncot ma pucoltam tisztára,újra fújtam repsol spray-el.
A kerék jól áll,nem feszes,nem laza a lánc,nem darál az első fogaskeréken ahogy néztem.
Valaki járt már így?
Jobb felől ott van a telefonszáma is, nem akarom ide kiírni:
https://www.facebook.com/Tasch...
Köszönöm!
Mány.
Ők merre vannak? Google nem találja.
Taschner Garage ? nincs hozzád messze ahogy nézem térképen.
Urak! Még mindig keresek egy jó-Göd környéki-szerelőt.Ha esetleg tudnátok ajánlani valakit,megköszönném!!!
Nincs mit.
Az 1,2,4 hasznos, a 3.-at eltaláltam magamtól! Annyira ügyes vagyok!
Teljesen jók, köszönöm szépen!