Ugye-ugye, kellett volna egy két képet csinálni mielőtt...
Én is így szoktam, mindig eltervezem, h lefényképezem, oszt baszok csinálni, utána meg megy a fejvakarás.
Na, azt nagyon megköszönném! A lámpa alatti-mögötti rész érdekelne, mindkét oldalon. Összeraktam a gépet, működik, csak a "madzagok" nem biztos, hogy a helyükön vannak. Vannak ilyen acéldrót rögzítők, meg lemezszerű rögzítők, azok kellenének.
ez nem a kipufiban lévö tüzkarikát ábrázolja? sárgarézböl van a gyári és vmi 2000ft darabja ha jolemléxem. ez ilyen 1x használatos, mert megroppan és ugy tömít...
Nálam meg pár napja van egy probléma, amit indítás után vettem észre. A bal oldali szívócsonknál van szivárgás amíg rá van húzva a szivató, reggel durrogott is , gondolom nem tesz jót a tömitetlenség. 21-es a képen.
Van itt valaki GS tulaj Veszprémből, esetleg a környékéről? Szétborítottam a gépet - kormánycsapágy csere -, és egy-két dolog nem tiszta az összerakásnál . Csak megnézném, hogy kellene....
Annyit láttam,hogy ott nincs olaj,teljesen száraz,viszont nem ott lesz a bibi.Ma volt megnézni egy motorszerelő a gépet,valószínűleg a vezérműlánc feszítője tört el,de többet csak a megbontás után tudni majd.Egy biztos,drága lesz
Nem ugyanaz a motorja: a '91-es évjáratú 400-asnak a 71 mm a furata, 50,4 mm a lökete, a GS500-nak meg 74 mm a furata és 56,6 mm a lökete. Tehát nem csak a hengerek különböznek, hanem a főtengely és vidéke is teljesen más.
GS 400: http://www.motorcyclespecs.co....
GS 500: http://www.motorcyclespecs.co....
Minden balos kanyarban bele ér a forgórész alja az olajba, egyébként meg 4-5 milliméterrel van csak felette. Ez üzemszerű. Nincs szimering a főtengelyen.
Én is így szoktam, mindig eltervezem, h lefényképezem, oszt baszok csinálni, utána meg megy a fejvakarás.
GS 400: http://www.motorcyclespecs.co....
GS 500: http://www.motorcyclespecs.co....