Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a generátor?? olajban? huh,csúnya lenne...
mit láttál ?
a generátornál nem fürdik...
Igen,levettem az oldaldeknit,és látom. Szervíz lesz a vége
Arra nem tudsz "csak úgy" ránézni, olajban fürdik az egész....
Köszönöm! Mindjárt kimegyek,és ránézek a generátorra,hátha....
http://www.suzukicycles.org/GS...

Az utolsó széria (ami úgy néz ki mint a GS500) az meg csak belpiacra készült.
15 év....
Sziasztok az lenne a kèrdèsem hogy mi különbsèg van a gs400 ès a gs500 között mert nem lehet látni semmi különbsèget köztük??
Üdv ! nekem igazából zörgő hang volt . a generátornál a mágnesből tört le egy darab. a szervízben (Suzuki full gas)l azt mondták nem egy sűrű hiba...A márkaszervízek horror áron dolgoznak. szabott óradíj áfa béfa, meg amit akarsz..., viszont számlát ad.
Sziasztok! Támadt egy kis problémám,leírom a hibajelenséget,hátha közületek találkozott már valaki hasonlóval.
150 km megtétele után,alapjáraton a motornak erőteljes kopogó hangja lett.A fordulatszám emelkedésével a hang nem erősödik,azonban a kopogások száma igen.Kb.3000 fordulat fölött elhalkul,megszűnik a jelenség.Teszi mindezt sebességben,és üresben egyaránt.TALÁN a motor bal oldala felől erőteljesebben hallani,de ebben nem vagyok biztos.Olaj van benne,a kuplung rendesen kiemel.Én hajtókarcsapágyra gondolnék,illetve a főtengely végén lévő generátorra(?).Van esetleg hozzáértő köztünk,aki megerősít,megcáfol ebben?
Ugyanitt jó motorszerelő kerestetik,aki nem dolgozik horror áron.Továbbá tapasztalat érdekelne,hogy egy Suzuki márkaszervíz milyen díjért nézi meg a motort(értsd ezalatt,érdemes-e ilyen helyre vinni a gépet).Köszönöm az építő hozzászólásokat!!!
Sziasztok.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
progresszív rugó 40-50ezer körül van márkától függően (wilbwers-promoto, wirt, hyperpro, stb)
nekem a ténérébe promoto volt, komolyan mondom egy másik motorom lett utána
előtte vagy rázott vagy felkopogott( a ténérének fújható az eleje) valahol mindig szar volt
utána a sűrűn tekert rész felfogta az aszfalt kis egyenletlenségeit, a kormány szinte meg se moccat, de akár egy raklapon átmentem hogy nem dobálta a motort mert a ritkán tekert rész felvette a nagyobb ütéseket
persze ti nem fogtok raklapokon meg járdaszegélyeken életvitelszerűen átmászkálni, de a magyar utakon vannak olyan hibák amiknél jól fog jönni ez a progresszív rugó
az a lényeg hogy amikor csere van ki kel mosni tisztára a teleszkópot és a rugóhoz adott sűrűségű (általában 5w) olajjal feltölteni
aztán pár évente ismét új olajjal feltölteni, így kis pénzből megvan a kitűnő futómű
Sziasztok, a rugóelőfeszítéssel szerintem nyugodtan lehet kísérletezgetni. Csodát nem szabad várni tőle, de javít a dolgokon. Én felülre pakolgattam be több-kevesebb alátétet kísérletezésképpen,és körülbelül 8mm előfeszítés már érezhető javulást hozott. Olyan alátétetekkel kísérleteztem, aminek a külső átmérője majdnem akkora, mint a villacső belső átmérője. Plusz az olajcsere is pozitív változást hozhat, valamint kis mértékben az olajszinttel is lehet játszani. Ha a gyári rugó már "elfáradt", akkor szerintem érdemes egy progresszív rugóra beruházni. Nekem pl. Wirth márkájú van, és teljesen meg vagyok vele elégedve, amolyan "feszesen komfortos" hatást kelt.
Szerintem meg fogom próbálni, amúgy is esedékes a szimering és az olaj cseréje. Elég zavaró hogy ennyire összeül fékezéskor.

Ha lenne felesleges plusz pénzem "tuningra" (ami most nincs) akkor lehet bevállalnék egy olyan átépítést amit az egyik motoros újságban olvastam. Kawa zxr 400-as első futóművét rakták a gs-be. Így kapott egy masszív első telót, dupla tárcsafékkel.
Többek szerint (több helyen olvastam már fórumokon) működik a dolog. Nem alulra, sokkal egyszerűbb felülre, a rugó fölé tenni, csak a "kupakot" kell kicsavarni hozzá. Lehet én is megpróbálom, ha nem jön be, akkor sem nagy ügy vissza tenni. Egy másik helyen azt írták a "profik", hogy alkalmazása esetén érdemes a hátsó rugóstagot eggyel keményebbre állítani, hogy ne változzon meg a futómű geometriája.
Szóval nincs saját tapasztalatom, de nem "ördögtől valónak" tűnik a dolog....
Az előbb olvastam a futóműves cikkben hogy egy GS tulaj a telóba a rugó alá tett egy 10 mm-es távtartót. Én is túl puhának érzem az elejét, nagyon összeül fékezéskor.
Szerintetek érdemes ezzel próbálkozni vagy gyűjtsek progresszív rugóra?
cserélj olajat meg állits a kuplungon!!
de ez a jelenség csak meleg motornál jön elő amíg hideg hibátlanul veszi amit kell
lehet hogy rosszul fogalmaztam, menet közben lassítok és közben pakolnám le a sebességet, de legtöbbször 3.nál van a gond hogy nem veszi be. és mivesz muszáj megálnom mert ha piros vagy akkor piros van. ott állok hármasban a lámpánál és hiába szeretném hogy 3-2-1 csak akkor működik ha tolom előre a motort vagy húzok egy nyélgázt
Amikor 2 fogaskerék nem tud "egymásba csuszni" mert szinkronban forognak vagy állnak akkor kell így rásegíteni. Ezert jobb ha még guruláskor visszavaltassz fokozatonként kicsit a kuplungot ráengedve.
piroslámpa, pakolom le a sebességeket, de nem veszi be csak 3-ig, megállok, nem tudom 1-be rakni... ha előre tolom a motor úgy hogy kuplung behúzva akkor már megy a váltás.
Nekem is az ugrott be elsőre, hogy most akkor álló helyzetben váltogat? De minek?..:)
"3 ból 2-be csak akkor h... ...tolom egy pár cm-t előre a motort."
Álló helyzetben ne is erőltesd ezeket a dolgokat....
üdv öteleteket kérnék egy 92 gs500e-hez, felfelé váltás hibátlan, de 6 ból lefelé váltásnál van mikor 4. alatt nem akar bemenni 3-ba vagy 3 ból 2-be csak akkor ha húzol egy gáz fröccsöt vagy tolom egy pár cm-t előre a motort. mi lehet a hiba oka?