Anno én 3 km spirált basztam el az ER5- ön mert folyton rajta felejtettem a féktárcsa zárat aztán az meg kirántotta a helyéből a meghajtásnál, a lényeg- a spirál könnyen ment meg semmi baj nem látszott kivülről, de a végét kissé szögben meghajtotta a rá rontó tárcsazár.
Na attól a pillanattól remegett nekem is a mutató csak egy új spirál oldotta meg a hibát. Lehet valami hasonló van nálad is.
Szerintetek az jelent valamit, hogy leállításnál már nem "kikapcsol", hanem mint a buszok így beremeg, szóval még fordul párat a főtengely? Ez az alacsonyabb kompresszió miatt lehet nem? Régen elfordítottam a kulcsot, katt és leállt, mostanában meg így beremeg és úgy áll le. Mint valami rossz busz :D
Sziasztok.
Mit tudok csinálni a kilométerórámmal, hogy ne ugráljon?
Jelenleg ha 90el megyek akkor vagy 90-100 között billegve játszik vagy 80-90 között.
A múlthéten beolajoztam a fordulatszámmérő spirálját az tökéletes finom járású lett(előtte az is kicsit szórakozott). Ugyan ezt megcsináltam a kilométeróra spirálnál is de csak nem akarja a jót.
Ilyenkor mi a teendő?
Egy ekkora léghűtéses blokkon mennyire lehet stabil alapjáratot biztosítani egyáltalán? Városban használom a gépet, és hiába állítom be az alapjáratot (Gyárinál kicsit magasabbra 1500ra állítottam mostmár, de ez sem segített: ) megyek vele körülbelül 1-2km-ert folyamatosan, majd pirosat kapok, motorfékkel lelassítom, 2-3ezerig, majd amikor behúúzom a kuplungot és visszaváltogatok lefullad Utána kis szivatóval tudom újraindítani, azt kb fél perc pötyögés után le tudom venni, mert újra beáll szépen a fordulatszám. De a következő pirosnál megint ez a helyzet, elég zavaró...
Nemrég kerestem elő a szerszámkészletet és kicseréltem a két gyertyát (ngk dpr8ea-9).
Meglepődtem hogy milyen sok darabból , eddig még ki sem bontottam...
Ezt én is akartam már kérdezni. Hol van a jelölés amihez viszonyítani kell a pozícióját. Ha a lábtartó konzol felől nézem akkor az 1-es jelölésnél áll most.
Rendes vagy köszönöm...letöltöttem.
Sok dolgot olvasok benne,amiről elkèpzelèsem sem volt.
Ma át is nèzem a mocit .
Amúgy nem messze vagyunk egymástól,èn Nagykarácsonyban lakom.
A weblapomról letöltöd őket, itt a linkje: http://bogyofoto.hu/data/
A kezelési utasítás magyar nyelvű (igaz régi, de lényegi változás nincs), a service manual angol, de ez a legjobb beszerezhető belőle. Részletesen ismerteti az eredeti alaptípust, majd évjáratonként a változást az előzőkhöz képest. A beállítási adatok így is érthetők (meg kell keresni az aktuális évjáratot) bal szélen, a rajzok meg egyértelműek. Használd egészséggel, illetve bárki, akinek szüksége van rá!
Na attól a pillanattól remegett nekem is a mutató csak egy új spirál oldotta meg a hibát. Lehet valami hasonló van nálad is.
Olyan 70-80-ig nem szórakozik :)
lehet kibomlott a drótfonat.
Mit tudok csinálni a kilométerórámmal, hogy ne ugráljon?
Jelenleg ha 90el megyek akkor vagy 90-100 között billegve játszik vagy 80-90 között.
A múlthéten beolajoztam a fordulatszámmérő spirálját az tökéletes finom járású lett(előtte az is kicsit szórakozott). Ugyan ezt megcsináltam a kilométeróra spirálnál is de csak nem akarja a jót.
Ilyenkor mi a teendő?
Egy ekkora léghűtéses blokkon mennyire lehet stabil alapjáratot biztosítani egyáltalán? Városban használom a gépet, és hiába állítom be az alapjáratot (Gyárinál kicsit magasabbra 1500ra állítottam mostmár, de ez sem segített: ) megyek vele körülbelül 1-2km-ert folyamatosan, majd pirosat kapok, motorfékkel lelassítom, 2-3ezerig, majd amikor behúúzom a kuplungot és visszaváltogatok lefullad Utána kis szivatóval tudom újraindítani, azt kb fél perc pötyögés után le tudom venni, mert újra beáll szépen a fordulatszám. De a következő pirosnál megint ez a helyzet, elég zavaró...
Meglepődtem hogy milyen sok darabból , eddig még ki sem bontottam...
Sok dolgot olvasok benne,amiről elkèpzelèsem sem volt.
Ma át is nèzem a mocit .
Amúgy nem messze vagyunk egymástól,èn Nagykarácsonyban lakom.
A kezelési utasítás magyar nyelvű (igaz régi, de lényegi változás nincs), a service manual angol, de ez a legjobb beszerezhető belőle. Részletesen ismerteti az eredeti alaptípust, majd évjáratonként a változást az előzőkhöz képest. A beállítási adatok így is érthetők (meg kell keresni az aktuális évjáratot) bal szélen, a rajzok meg egyértelműek. Használd egészséggel, illetve bárki, akinek szüksége van rá!
Nem tudod,honnan tudnám letölteni ezt a könyvet magyar nyelven???