Legyen úgy! Minden esetre ugyan azzal a tömítéssel raktam össze 1 órája, kerültem vele egyet és tök száraz a fedél környéke. Ha öszzenyomtam volna a fedéllel szerintem könnyezne rendesen.
Próbálkozni meg azzal próbálkozok, hogy beilleszkedjek ide közétek, ezért írtam meg hogy hogyan jártam. Kioktatás és kötöszködés igénye nélkül.
Lehet hogy mások a tapasztalataink, de ha nekem volt olyan, mikor bárminél nem volt helyén a tömítés azt úgy szétcsípte a fém mint a huzat. Mint már írtam helyén volt. Jah...... és az új szűrőhöz van új tömítés is.
Én pl szívesen olvasok ilyen beszámolókat, mert mindig lehet belőle tanulni. / ha nekem nincs is már mit! Jól van, ezt csak viccből írtam./ Ugyhogy csak bátran írjon mindenki.
ügyes vagy...az olajszürö tömitögumija nem volt a helyén vagy már régi és el van laposodva,azért csöpög az olaj..
kb 15éve majdnem minden évben cseréltem gsben olajat... 1x sem szakadt bele a csavar v csöpögött az olaj...oda kell figyelni...
Nyugi, majd minden a régi. A kormányvég tükrök még az előző tulajnál egy rossz letámasztás miatti eldőlésnél letörtek, ill az egyik oldali. Helyette lettek ilyen gagyi szarok, amiben nem lehet látni. Azokat cseréltem eddig le hasonló, de komolyra. Asszem ennyi az összes "átalakítás". Indexeket akarok még cserélni, mert azok a picurkák alig látszanak. De nem a bumszli gyárit rakom vissza, hanem valami guszta ledesben gondolkodom, aminek van fénye. Női motor lett, és a zasszony nem annyira rutinos, mint pl én, ezért akartam olyan tükröt, amiben lát. Ergo az "átalakítás" biztonsági okokból történik. Majd a rendszámot akarom még lejjebb rakni, mert így televeri vizes sárral a dobozt. Nem sokkal, csak egy fél rendszámkeretnyivel.
Egyébként hogyan veszed ki a szűröt ha nem veszed le a tankot?
A szűrőfedél tömítés meg jól volt rajta és direkt azért húztam bittel hogy ne tépjem meg. Egyébként el volt már vékonyodva a tőcsavar. Kb kézzel eltörtem volna.
Ui. Akit meg nem érdekel ne olvassa.
ápr. 20.-a után már tudok többet én is. még van 1-2 ismeretlen tényezőm. kb. május vége fele összehozzuk. ha van pontos dátum utána belemehetünk a részletekbe...
Hát ilyen nincs, h állandóan beletöritek a csavart. Olajszűrőnél figyelni kell, h a gumitömítés rendesen a helyén legyen, mert különben csöpögni fog. Azt nem is értem, h levszűrő cseréhez minek veszed le a tankot. Egyébként el lehet zárni, alul van egy csap, amit jobb oldalról egy hosszú lapos csavarhúzóval tudsz elzárni.
Baszki, kb. te vagy a 6.. 7. ember aki beletöri a tőcsavart.
Sziasztok!
Csak egy helyzetjelentés.: Nem indul a GS 500-al sem felhőtlenül a viszonyom szokás szerint.
Teknap lecseréltem az olajat - illetve megpróbáltam lecserélni - mert akitől vettem nem tudatta pontosan megmondani, hogy mennyi van benne csak, hogy érik a csere. Jó! Semmi gond mondom vettem olajat, szűrőt meg légszűrőt is (ha már itt tartok a légszűrő cserénél, ki hogy szokta a benzincsöveket leszedni szorító csipesszel? Vagy lengeditek a tankból a naftát? Esetleg valahogy el lehet zárni a tankon csak én nem vettem észre?) Légszűrőt pénteken kicseréltem tegnap délitán meg az olajat. Lengedtem, szűrő ki, lecsöpögött, megtakarítottam faján, új szűrő be, leeresztő csavar be, friss olaj, indítom erre főnök az olaj a szűrőfedél alól. Csak bitkulcsal húztam meg szóval megállítom krova elő, hogy kicsit utánahúzzak kettőt meghúztam, a harmadikon kb 1/4-et fordítok erre leszakad az egész Egy kicsit felszaladt a pumpa bennem. Na mondom most aztán még a blokkot is ki kell majd szedni hogy azt a nyomorult tőcsavart ki lehessen varázsolni belőle. Végül egész könnyen kijött, nem kellett vele sokat baromkodni. Este csináltam egy másik tőcsavart, nemsokára nekifutok másodszor is az olajcserének.
Csak gondoltam beszámolok így kávézgatás közben.
üdv.
Ah, bővebben akartam írni, de véletlenül elküldtem.
Szóval igen, nagyon csípem. A héten kapott motormosást, meg apróbb dolgok voltak vele - nem javítás, inkább csak alakítás /fokozatkijelzőben LED csere, ilyesmik. Aztán próbaút: fülig ért a szám, megy, mint állat, és az a hang....
Próbálkozni meg azzal próbálkozok, hogy beilleszkedjek ide közétek, ezért írtam meg hogy hogyan jártam. Kioktatás és kötöszködés igénye nélkül.
probálkozz,meglesz az...
ja,én is ugy tudom,h adnak minden szüröhöz gumigyürüt...
kb 15éve majdnem minden évben cseréltem gsben olajat... 1x sem szakadt bele a csavar v csöpögött az olaj...oda kell figyelni...
A szűrőfedél tömítés meg jól volt rajta és direkt azért húztam bittel hogy ne tépjem meg. Egyébként el volt már vékonyodva a tőcsavar. Kb kézzel eltörtem volna.
Ui. Akit meg nem érdekel ne olvassa.
Baszki, kb. te vagy a 6.. 7. ember aki beletöri a tőcsavart.
Csak egy helyzetjelentés.: Nem indul a GS 500-al sem felhőtlenül a viszonyom szokás szerint.
Teknap lecseréltem az olajat - illetve megpróbáltam lecserélni - mert akitől vettem nem tudatta pontosan megmondani, hogy mennyi van benne csak, hogy érik a csere. Jó! Semmi gond mondom vettem olajat, szűrőt meg légszűrőt is (ha már itt tartok a légszűrő cserénél, ki hogy szokta a benzincsöveket leszedni szorító csipesszel? Vagy lengeditek a tankból a naftát? Esetleg valahogy el lehet zárni a tankon csak én nem vettem észre?) Légszűrőt pénteken kicseréltem tegnap délitán meg az olajat. Lengedtem, szűrő ki, lecsöpögött, megtakarítottam faján, új szűrő be, leeresztő csavar be, friss olaj, indítom erre főnök az olaj a szűrőfedél alól. Csak bitkulcsal húztam meg szóval megállítom krova elő, hogy kicsit utánahúzzak kettőt meghúztam, a harmadikon kb 1/4-et fordítok erre leszakad az egész Egy kicsit felszaladt a pumpa bennem. Na mondom most aztán még a blokkot is ki kell majd szedni hogy azt a nyomorult tőcsavart ki lehessen varázsolni belőle. Végül egész könnyen kijött, nem kellett vele sokat baromkodni. Este csináltam egy másik tőcsavart, nemsokára nekifutok másodszor is az olajcserének.
Csak gondoltam beszámolok így kávézgatás közben.
üdv.
Szóval igen, nagyon csípem. A héten kapott motormosást, meg apróbb dolgok voltak vele - nem javítás, inkább csak alakítás /fokozatkijelzőben LED csere, ilyesmik. Aztán próbaút: fülig ért a szám, megy, mint állat, és az a hang....