Jaja......én is meggondoltam, mert közben eszembe jutott hogy talán olaj vagy valamilyen folyadék lehet benne ami közli a hőt.......inkább megpróbálom filcel, aztán ha lejön róla akkor így jártam......végül is a gyári kupakkal meg lehet nézni a szintet, csak azért gondoltam, hogy ha ne adj isten úgy alakul hogy meg kell néznem x+100kmre itthonról akkor is megtudjam lesni mennyi van benne.
Jól van. Akkor délután nekiugrok a reszelővel Sok nem kell igazából csak két halvány vonal.
Én ebayről rendeltem németből.......
A gyárin sincs jelezve a szint?
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy jól gondolom e azt hogy az olajhőmérő szárában nincs bimetál, vagy bármi más, csak gyakorlatilag a hőközlés a funkciója? Azért kérdezem mert tegnap jött meg amit rendeltem hozzá (nem volt benne) és arra gondoltam hogy vékonyan reszelővel meghúznám rajta a min és max olajszintet. Nem lenne semmi baja igaz? Rendesen mérne akkor is?
Üdv.
Köszi! Legközelebb megpróbálom így.....csak nem akartam annyira feszegetni, mondom nem biztos hogy kifér, de ha ti mondjátok......legközelebb megpróbálom.
Szia ! Kioktatásról szó sincs,csak elmondták a saját tapasztalatokat. Oktatás az van ha kéred a segítséget, ezért is van a topik többek közt.Kötözködés (inkább vérszívás) az van. Üdv minálunk!
Valaki használ elől 100/80 R17-es gumit?
Én ebayről rendeltem németből.......
A gyárin sincs jelezve a szint?
nekem is van egy ilyen hőméröm...gyári suzi.
Olyan kérdésem lenne hogy jól gondolom e azt hogy az olajhőmérő szárában nincs bimetál, vagy bármi más, csak gyakorlatilag a hőközlés a funkciója? Azért kérdezem mert tegnap jött meg amit rendeltem hozzá (nem volt benne) és arra gondoltam hogy vékonyan reszelővel meghúznám rajta a min és max olajszintet. Nem lenne semmi baja igaz? Rendesen mérne akkor is?
Üdv.
a gsr is elment decemberben...
üdv