Csak a bal oldali gyertya "ázik" be. A szemböl jövő, erős nyomvájús úton totál beterített minket is a Fogarason 2 éve. A bal gyertya helyzete mintegy felkínálja magát a víznek. Kicsit köhögött a GS, de kiszáradta magát.
Köszi! Azért kérdeztem, mert előző kis Hondámon a gyertyakábel be volt öntve a trafóba. Mondjuk az a motor egész napos erdélyi felhőszakadásban sem ázott be.
Van az mindenhol, főleg ha Erdélybe mész túrázni, úgy eláztam mindenem vizes lett...
Ha már vizezünk: fel nem forralja, de ha nagyon hosszú útra megy az ember, a gyertyapipát és zsinórt érdemes még előtte duplaszigetelésű (pl. endurós) verzióra cserélni, mert hajlamos átázni bazi nagy esőben (hangsúlyozom Erdélyt)!
A gyárival sincs nagy gond, félreállsz egy esővédett helyen 15 percre, lecsöpög és megy tovább, de ha lecseréled (mint én a szarrá ázás után), akkor soha nem lesz semmi bajod a géppel!
más gép sem...
bárdiban van kábel 1100ft...a pipára a szilikonok meg 390ft.
Ha már vizezünk: fel nem forralja, de ha nagyon hosszú útra megy az ember, a gyertyapipát és zsinórt érdemes még előtte duplaszigetelésű (pl. endurós) verzióra cserélni, mert hajlamos átázni bazi nagy esőben (hangsúlyozom Erdélyt)!
A gyárival sincs nagy gond, félreállsz egy esővédett helyen 15 percre, lecsöpög és megy tovább, de ha lecseréled (mint én a szarrá ázás után), akkor soha nem lesz semmi bajod a géppel!
A 500E léghűtéses, az F-es-en meg kis olajhűtő rásegítő van, szóval víz nincs benne egy deka se.
Az lenne a kérdésem, hogy hosszabb túrák alatt nem szokta forralni a vizet a motor?
a fórum elején irta,h tiéd volt a 151ezredik hsz topiknyitás óta...
Én a Levi kérdésére válaszoltam: "2007 esre hány szemes lánc kell meg hány fogas lánckerék? Mert úgy nézem évjáratonkènt más..."
most néztem, a gsen vx520 lánc van...