Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Motor vásárlás elött állok és megtetszett a gs 500.
Szeretném megkérdezni hogy mennyit fogyaszt maximum a motor ha bőkezűen bánik az ember a gázzal?
A válaszokat előre is köszönöm
Az fasza lenne olyan pofaraesosvideot bemutatni rolam.
Először azt olvastam hogy Mulhollandig.
Mineknekem,van mindket motorbol feszt a haznal,most mar csak egy huhuki kene pupnak a hatamra.Mondjuk egy bandit.
amugy ilyen pr2 volt multhonapig,de 13000 et ment el,
Egyébként vicces, hogy lehet látni szabad szemmel is a PR2-nél, hogy hol változik a gumikeverék. Ez egy tavalyi kép, szerintem még nem mutattam sehol.
Nekem az van fent a ciberén, nekem tetszik. A hátsót 2013-ban cseréltem, az elsőért meg tavaly mentem április végén, első utam volt és még az odaúton telibe is trafáltak. .

Hidegben azért vigyázz vele.
Én is. Eddig nagyon tetszik, de ugye ez az új gumi előnye, szinte magától bedől kanyarba
Nekem a 160 már virsli, nem tudsz vele húzni.
Kíváncsi leszek azzal mennyit mész el.
Le is cseréltem, csak gondoltam húzlak kicsit. A hátsó kopásjelző alatt volt, az eleje épp elérte, de nekem is inkább féloldalt, mint középen. Mindezt bő 14ekm után, jó ez a Michelin Na de majd meglátjuk mennyire tapadósak az angyalkák!
Logikus, hol máshol árulnának egy Triumphot.
Logikus, hol máshol árulnának egy Triumphot.
Akkor neked olyan 2 komponensű kell, ahol a széle keményebb a közepe meg puhább.
Zoli, a CBR fórumon árulnak egy Triumphot. Nem kell egy donor?
Mi az, le akarod cserélni? Mennyit mentél vele? A széle még teljesen jó, azzal ezreket elmennék még biztonságosan. A kopott első a neccesebb dolog. Az enyémnek a széle kopásjelzőn van, a közepén meg még van hús rendesen.
"Szinte" új pr2 szett valakinek?
Nekem a legfőbb szempontom pont az esztétika ahogyan írtad is, csak írtam hogy ha kell akkor az asszony is bele tudjon kapaszkodni valamibe, de java részt szerintem az a valami én leszek.
Szóval mindenképpen a gyári kapaszkodót szeretném felhajtani.
De azért köszönöm mindenkinek a véleményeket, meg alternatívákat.
Szia! Köszönöm szépen, de 2000-es a motor. Egyébként sem hiszem, hogy érdekelne mert mint mondtam, nem hiszem hogy sűrűn kell majd a doboz, de ha nagy ritkán kelleni fog akkor jó lesz az is ami van. Az átlagos használathoz a nyeregtáskák bőven elegek lesznek és azok nem is csúnyítják úgy el a vasat.
Szia, mikori a GS? Nekem van régihez való givi F508 monorack tartóm (elvileg '94-es évjáratig jó rá). Igaz hogy ehhez kell még egy rögzítő fej, viszont ha találsz kapaszkodót akkor nem üti egymást, és dobozzal is lehet kapaszkodni. Ilyen Givi rögzítőt meg használtan találhatsz.
Ha majd esetleg érdekel, akkor írj rám, olcsóért adnám.

üdv.
Minek az öv, megfogja az úszógumit kétoldalt, sztán kész is.
Utasnak jobb ha fönn a doboz, biztonságérzetet ad ha megtámaszthatja a hátát. A Suzuki hátsó kapaszkodója pedig kimondottan kényelmetlen, ne legyenek hiú ábrándjaid a funkcionalitásáról, max arra jó, hogy helyben megemeld, vagy könnyebben középtámaszra tedd, de leginkább esztétikai funkciója van. Lehet kapni kimondottan erre a célra kitalált övet, én inkább ezt javaslom, ha tényleg a kapaszkodóról szeretnél gondoskodni: http://www.ebay.co.uk/itm/Oxfo...
Nekem az RMC-ben sikerült akciósan megvenni, hála érte Ganja-nak!
Nem tudom igazából, hogy meg lett e erősítve vagy a másik kettő hogy van pontosan, mert annyira nem is foglalkoztam vele. Csak azt néztem, hogy ha leveszem akkor ott marad a luk a kapaszkodó helyén. (és nyilván azért maga a kapaszkodásra való lehetőség sem egy utolsó szempont az asszony részéről )
Szerintem nagyon ritkán lenne a dobozra szükségem (ezért is akarom levenni a konzolt) és akkor sem raknák nagy sújt bele mert szerintem nagyon sokat rontana az úttartáson ott hátul. Van hozzá nyeregtáska is. Inkább azt fogom szerintem használni.....azok is elég nagyok.
Köszönöm szépen. Jó itt nálatok! Tegnap megvolt az átírás.
Üdv ! Azért ne bízzál annyira ... A kapaszkodót tartó lemez elég gyenge, hajlamos az elfáradásra. Nem túl komplikált megerősíteni.A másik 2 rögzítést nem látom jól a fotón. Amúgy gratula vashoz. és üdv minálunk!
Illetve, hogy te egy fokkal őrűltebb voltál, mint ő.
Nem birta az őrült vágtát egy CBR-el.
Végsebesség 225
Igazából itt vérzett el.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/triumph_rocket_iii_a_nagyobb_jobb