Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok!
De örülök nektek! :D
Mostanában csupa ismeretlen volt fent amikor felnéztem.
Isti bácsi nálad összeröffenhetne a társaság?! :D Jó lenne már látni benneteket!
Nyomj egy képet, hogy pontosan hol.
Persze,a madaras teszkó oda-vissza 6-8 Km.
Kertek alatt.
A kórházi betonút olyan mint a jó rodeó 100-al.
És így szoktál tömbtúrázni, rendszám nélkül?
Kemény vagy, mint a bosnyákok!
Az nehéz lenne,mivel nincs rendszámom rá.
Ha lesz első felnim szándékomban áll menni rétesezni tát felől.
De ez még a kékholdon is múlik.
Tévedés, benne voltam, ez a részeg állat meg eltörte az üvegszlas sátorrudam, mert vissza akart adni egy sátorvasat, pedig nem is az enyém volt, állítólag találta. Mondjuk annyi sátor között nem volt nehéz.
Szóval ataaa-ra figyelni kell: vagy nem ihat szeszt (kizárt), vagy nem férhet hozzá egy sátorhoz sem (talán).
Gyere el a CBR-el a hétvégén a táti kanyargósra! Aztán jól megnézegetem.
Aszódon a gumisnál.
20 perc oda 20 vissza kocsival,nem csuszkáltam.

Az angol meg a kékholdnál,hátha nem sérül a festés,mer a cbr-nél igen csak a 200 másik mellett nem tünik fel.
De az is 5-10000 közti összeget mondott,hétvégéig talán nálam lesz gumizva és mehetek egy kezdést vasárnap.
Hol csinálták neked, gumiznak is?
Mi az hogy elvitték? Nekem oda kellett mennem és a kereket is nekem kellett ki-beszerelnem.
Valszeg kurvára nagy volt a sérülés,én nem mentem bele technikai részletekbe.
Elvitték,visszahozták,fizettem.
8500-at,bár a javítófesték nem segítene rajta.
Na látod, elsőre megértetted.
Nem lett semmi baja, csak tényleg egy pillanatra elkapta az egyik vázelemet és az elpattant.
Csak hát azóta is ezt vágja a fejemhez.
Felmelegítve nyomták vissza, motorfelnit nem görgőznek. A javítófesték is fekete, mint az eredeti szín, így nem látszik semmi.
Kicsit sokallom az árat, mert én 8000 körülire számítottam az árlista alapján.
Kicsit elbeszélt egymás mellett a két muki, aztán először visszarakták a régi gumit. Lehet ezt is beleszámolták...
Nagyon meggondolom hogy az elsőt megcsináltatom e.
Azon alig látszik a sérülés. Majd a gumis megmondja cserekor hogy mennyire lehet centírozni. Azt mondták hogy hidegen kalapáccsal senki ne próbálkozzon, mert törés lesz belőle. Mondjuk ha ezzel foglalkoznék én is ezt mondanám...
Tehát minden Lovi81 hibája, szar sátort vett, ráadásul nem is volt benne épp, hogy megtartson téged! Értek mindent!
Fasza lett a felni? Milyen technikával egyengették vissza?
Kicsit megbillentem, hát ez qrva jó.
Semmi különöset. Kicsit megbillentem, és gondoltam megtámaszt Lovi sátra, de az nem bírta a terhelést, mert szar minőségű volt.
Ma is mentem vele egy 150-est és még mindig frankó.
Mindenki vigyázzon a felnijére, mert 15 000-et fizettem a hátsó javításáért és újragumizásáért.
Ja, és nincs is élvezetesebb dolog esős időben oda kopott gumival, visszafele meg zsír új gumival menni.
A második a szarabb. Még egyenesben is megcsúszkált, ha kopottabb vizes felülethez értem. Nyomvályús úton ki akart menni alólam.
Ebben az esőben 80 km alatt sem jött le a formaleválasztó réteg.
Hát én azt kihagynám, a lónak semmi benzinszaga nincs.

Fasza zenét hallgatni, ami ugyebár adott a részedről, iszogatni, fikázni egymás motorját stb.
Még igen...de ez csak átmeneti állapot
Urak ! Az elévülési idő megvolt, .Kérem ehhez tartani magunkat ! A létszámtól függően lehet sátor nélkül is megoldható. (már szabad az emelet is) Azé' megvárjuk a jó időt.
ui: Van lehetőség kis lovaskocsis kirándulásra a környéken, Utánajárjak, vagy elvagyunk anélkül ?
Gondolom lepisili. Én legalábbis azt szoktam....
Mit csinál Ataaa bebaszva a sátorral? :D
Hát ja, nem bírja a szeszt, bebaszik és átmegy sátorgyilkosba...
Foschol Ataaa-tól mi????

Sátrat hozzál!!!
Igen-igen, van rá igény.