Oké, de ha nem oldják meg hamar, akkor csak jövő hét. mert szabin vagyok. Ezzel jelezném is a társaságnak, hogy eltünök egy időre, mert nekem csak a melóhelyen van háló.
BLUE!
És bárki.
Eléggé zsúfolt a szeptember, de azért ha lesz valami, akkor dobjatok egy SMS léccccccccccccíííííííííííííííííííííí! Hátha mégis befér épp a bokros teendőim közé. Vagy csörgessetek, oszt visszahívom a jószándékú biker-t.
PÓLÓ: Blue! Holnap valahonnan átutalom a pénzt. Hogyé acc egy polót?
Na látom azért tulnyomó részben egyetértünk.
Barátom pedig a2200Ft helyett 36 e Ft-ot fizet és hitelre vette a motorját és ugye ezzel a hatalmas adóval nem számolt.
Én már idén is kivonattam első névre a mocit és lehet hogy idén télre is megteszem, max robogozók.Sőt biztositást se fizettem.
Fent emlitett barátom terve hogy kivonja félévre, se adó, se bizti, se matrica aztán csá.(ez már kb 30 eFt megtakaritás)
Én egyszer vettem idén matricát akkor is kerülövel mentem 70 km-t rajta, időben meg semmit nem sporoltam. Szoval a 4 napos is hülyeség egyetértek veled.
Ezért járok én a lehető legtöbbet a sor végén. Beszéltünk is erről Erikkel a határsértésen... hát nem elbitorolta a helyem a galád! Neki is tetszett a látvány...
Széép tud lenni nagyon-nagyon.
jogos, hiszen a 2000ft helyet fizetek 7500-at......Szét is basz az ideg
De azért tegyünk a szívünkre a kezünket....nem ez a plusz 5500ft fog a földhöz vágni.....hiszen ez egy tank benzin..............és bár nincs pénzem, rohadtul nincs.....de aki motorozásra adja a fejét az számoljon azzal is, hogy évek óta - EZ BIZA NEM A LEGOLCSOBB HOBBIK egyike......
A múklt jut eszembe mikor a gyerek a 125-ös fórumon ott szarozott hogy vegyen e új aksit vagy minden nap töltse inkább.......és ráadásul akkoriban 3-4.000ft volt egy akku........
Most elmentem a bótba..... a Varta majd 9000ft.......szóval Hápinak CSÖRR...és 5000-ért már el is van intézve
KÖSZIKE HÁPIKA!
Persze az is jogos, hogy a HD-s miért fizet kevesebbet az 5-10 millás motorjára mint akinek 1,7 milliós van - és az is hitelre.....(akármelyik 600-as) gép...........
De Én amondó vagyok, hogy állam bácsinak ez nem fog bejöni......
Hisz eddig is fizetünk.....és?
Idehaza katasztrófáisak az útak 70%-a........pedig ugye ezt kellene csinálni a pénzből.......
Szóval nem hiszem hogy ezügyben BÁRMIT is el lehet érni.............
Olvastam hogy júli 1-től "VÉGRE" módosult a jogszabály....... kilehet télre vonatni a mocót a biztositótól 3 hónapra.....
Igen ám..... csak amig kivonatod az mennyi? 1-2.000ft? Meg egy csomó járkálás?
Én ezért inkább befizetem a 2600ft-os biztositást és bármikor elmehet akár télen is egy körre.......
Szóval ez megint nem ügyem.......
Persze van aki jóval többet fizet: fitalabb, friss jogsi.....de ugye ez a "tanulópénz" amit MINDENKI megfizet - Én is megfizettem.......de ugye nem is A0-á vagyok, hanem B5-ös.....
A másik meg a biztósitó váltás nem vicc..... Én most a tavalyi majd 1/3-át fizetem csak!
Keresni kell és nézni..... és ha jövőre lesz olcsóbb biztósitó akkor decemberben megint váltok.....
A demóval egyet értünk el.....vagyis Enyóék:-)
A 4 napos autópálya matricát.
DE! a pályarendszer is CSAK TESZTELÉS ALATT VOLT! (vagy van okt. 1-ig?)
És abba is relative miért mentek bele? Mert azt odafent is tudják, hogy a motorosok nem szeretik a pályázást, így nem fizeték ki az 1500-at.......
Szóval az 50%-os árral csak maguknak okoztak plusz bevételt, hiszen igy már legalább felmnet az ember......
Én specc azt se használtam ki, mert márciusba kellett csak - akkor meg vettem egy 1 hónaposat és mindent elintéztem......de ezt már akkor is jeleztem.... NEKEM 1 hónapos, vagy FÉL éves kellene....az megérné.....de a 4 napossal ÉN nem tudok mit kezdeni, hiszen VAGY odafelé, vagy visszafelé pályázok idehaza......tehát nem éri meg........De fél évest bármikor vennék....igy soha nem lenne gond a pálya.....
teljesitményadó: hozzáállásod egy kicsit furcsa nem jellemző rád! Ugyanis sokszorosa a régi sulyadónak, amely mondjuk legalább az utak terhelésével volt arányos. Egy motoros fél évet eleve nem tudja használni a mociját, pláne ha Le-gazdag. A motor értékével sincs arányban az adó (miért fizet egy 5 milkás HD töredékét mint egy 2 milkás sportmotor). Ezenkivül Neked is lehet még erősebb motorod és lehet hogy elöbb mint gondolnád (kivánom hogy összejöjön) és akkorneked se lesz talán mindegy. Nefeledd hogy akik régebben vették a motorukat nem kalkulálhattam ezzel a kiemelkedő sarccal.
Többivel egyetértek veled
Ne ennek tudatában Én nem teszem tisztem ezen a Demo-n......
Saját véleményezés:
1., A teljesítményadóm jelenleg nem sok......és nem is lesz az, hiszen nem rizsrakétát akarok venni
2., a kreszmódositásnak részemről nincs értelme, hiszen nem CSAK a kresz a hiba, hanem a közlekedési morál - azt pedig nem lehet szabályozni, csak megtanulni.....
3., A vétlen baleseteseket sajnálom, a vétleneket nem.....
És a lényeg.....
kb. 20.000 ember akik nem jártak együtt.....van tapasztalatom ilyen ügyekben.....és hallotam már szp dolgokat is........szóval valahogy nem kivánkozom 20.000 ember közé. Nem hiába nem járok a Citára se, vagy a motorozz.hu-val
RRACE - DEMO - 2007. szeptember 22. Hungaroring - Dózsa György út.
Az RRACE MONO idén is megrendezi motoros demonstrációját, ahová a tavalyinál is több, közel 20 ezer motorost várunk. Célunk idén is a motoros társadalom és kultúra egységének és sokszínűségének, megjelenítése, így felhívva a figyelmet a motoros társadalom összetartó- és érdekképviseleti erejére.
Az idei DEMO-hoz kapcsolódóan, három feladatot szabott magának a szervezet elnöksége:
- A súlyadóval kapcsolatosan referencia-adatgyűjtést és vélemény-felmérést tartunk az általunk javasolt módosításról. (Nemsokára itt a honlapon is olvasható lesz.)
-Kérdőívek formájában szondázni szeretnénk a KRESZ módosítással kapcsolatos véleményeket és elképzeléseket.
- Szót kívánunk emelni a biztonságos motorozásért és meg szeretnénk emlékezni a nyáron történt rendkívül sok motoros baleset áldozatairól.
22.-én szombaton déltől várjuk a motorosokat a HUNGARORING alsó parkolójába. (megközelítés a Főbejáraton keresztül). A gyülekező 14.30-ig tart. A helyszínen történik az aláírás és véleménygyűjtés, valamint 15-16 óra között a DEMO hivatalos része. Majd innen vonulunk át - rendőri biztosítással - a Dózsa György útra, a tavalyi rendezvény helyszínére. A rendezvény - a várható létszámot tekintve - fél hét és hét óra között ér véget.
Beléptetéskor, minden motoros [k]emlék karszalagot [/k]kap, így pontos részvevételi adattal tudunk majd szolgálni.
Lehetőség nyílik a szevezet támogatására is támogatói karszalag vásárlásával. (Ezt a tavalyi támogatói gy&űjtőláda és emléktárgy postázás kiváltására találtuk ki) További részletek a következő cikkekben.
Tollat a kérdőívek kitöltéséhez és aláíráshoz vigyetek magatokkal!
És Te még nem is láttad a csapatot hátulról! Úgyértem a sor végéről. Mikor Rétság fölött a dombtetőn találkoztunk, megfordultunk, ergó a sor végére kerültünk. Na, onnan szuper látvány a sor!
Mikor az eleje már benn van a városban, mi meg még csak a tetőn. Vagy később a körforgalomban.
Csúcs ez az érzés!
Nagyon jó lett a vidi. Az érkezésemkori zene, pedig jobb nem is lehetett volna
Huhh, azért látszik, hogy egész sokáig nem is nagyon voltam képben semmibesenem...
Én is megérkeztem. 244Km. Képzeljétek vasárnap reggel ahogy forgolódtam az ágyban véletlen lenyomtam a visszajátszás gombot. Arra ébredtem, hogy csörög a telefonom. A barátom hívott, hogy menne gurulni. 2-es út. 1 óra múlva ott vannak nálam.
Nem tudtam nemet mondani. Asszonyal elkészültünk tanktatyóba elemózsia túraruha(gyalogmódhoz).
Irány a 2-es. Drégelypalánk. Ott bevetettük magunkat az erdőbe. Pár kilóméter földút a kerekerdő közepébe. Átvedlés. 1 órás (oda-vissza 2) tüdőszakító hegymászás a drégely várba. Kilátás. Vissza. Újra átvedlés. Majd gó haza ugyanúgy mint veletek. Csak Kemencén megáltunk a Kőrózsa Panzióba egy babgulyás erejéig.
Mindkettő naon szuper volt. Én mindig próbálom a barátomat elcsábítani egy AKMT-s gurulásra, de mindig olyan szerencsétlenül jön össze, hogy sohasenem jó neki az időpont. De nem adom fel. Egyszer csak ráér majd. Mert VELETEK gurulni, és EKKORA csapattal, az verhetetlen.
BLUE: Ha kapok FTP kiszolgálót, meg Jelszót akkor küldöm a képeket.
Hát igen én is egyre több dolgot látok rosszra fordulni (a jó meg ugye természetessé válik)
A 2A jó kanyargós- bár most mi ugyebár nem használtuk ki mert turáztunk-de szerintem túl gyors azaz simán lehet 100 felett menni, mig a Mátrában sok helyen a megengedettet se tudod túllépni.
Hátha érdekel valakit, induló túramotoros portál:
http://www.v2.hu/index.html
Rohanok is tovább! :)