Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézzétek meg Brigi adatlapját.....érdemes
Fő az optimizmus. Én mindig úgy intézem el az ilyesmit, hogy próbálom nem megítélni a helyzetet. Hagyom hogy teljenek a napok, hetek, hónapok, és akkor már nem fáj annyira.
nekem ez volt az első(volt egyszer régen de az még a kis cetlis időkből)
ráadásul a nej követte el
kár volt megnősülni
Ez egy tök gyári kocsi, gyári gumimérettel. Úgy gondolom hogy a határán táncoltam. 30k nem a világ végül is.. 3 éve nem fizettem semmi büntit.. havi 800 forint meg csak belefér
egy gps-el ellenőrizni kell az órát mennyit csal
pl nekem (gumiméret váltás miatt) eléggé bénán mér óra szerint 100 az valójában olyan 110-112
az 50 még pontos
Tehát 118. Necces..
max seb +15 a tűrés(helyszíni van ilyenkor) +3 a gép "pontatlansága"
szóval 90 helyett a 108 még nem csekkes
109-től van a bünti:(gyönyörűszép f astrám a szemléltetőeszköz)
Így is nagyon örültem hogy az útitársak átérezték a mellékúton való utazás gyönyörűségét, és még akkor se rinyáltak amikor kanyargós jött... nem tudom mennyire tetszett volna nekik ha még kerülök is Komárom/Komárno meg környékén voltunk.. a bagázs másik fele odafelé is pályán ment.. nem tudják mit veszítettek .

Szép környék.. mondjuk csak úgy erre nem mennék el motorozni, de északnyugatra menet kötelezően útba ejtendő, az tuti.
Ó hát tudom én, az a körzetem.
Legközelebb Szomortól Tarjánig erre menj. Zsír új út, jó kanyarok.
Budakeszi-Páty-Zsámbék-Szomor-Gyermely-Tarján-Tata. Néhol nagyon kátyús, de egészen kellemes útvonal, mind látványra mind vonalvezetésre.
Merrefelé mentél a Gerecsén át?
Én is így tippeltem... Egyébként utálom az autópályát... odafelé mellékutakon mentem, át a Gerecsén. Na az jó volt.. ott aztán tuti nem mértek. Csak délután már nem sok kedvem volt még pluszban ülni a kocsiban.. nem kicsit kényelmetlen a puha ülés hosszútávon.
+15, úgy tudom.
Ha az órád szerint 120-125 volt, akkor szerintem még nem lesz csekk.
Asszem egyszer már volt. 10km/h-ként 15 rugó. Én annyit szoktam.
Hastrára 15 rugó volt a bontott tempomat kar meg 5 rugó volt a programozás.
Beállítom az aktuális határ+10.re és csókol anyád boris.
Nem volt azóta csekkem.
Ez egy full fapad, 110 lovas dízel 307 volt.. CD rádió meg a manuális klíma volt benne csak mint extra. Jobb volt mint buszozni... de nem kaptam kedvet a márkához

A tempomattal sem mentem volna sokra.. mert egyrészt vagy beállítom 145-150 körülre és akkor is ugyan így benézem.. de itt még ma használni se lehetett volna mert rettentő sok mazsola volt 100-110 körül a belsőben az esőben. Jót beszélgettünk... motoron legalább ilyet nem szoktam, no meg autópályázni sem.

A legmeglepőbb az volt hogy egy ilyen Peugeotból levillogni a tökölőket tök más mint egy németből... vicces élmény volt. Szerintem nem tudták mire vélni, bár lehúzódtak..vesékkel, vagy két tenyérni presztízzsel a hűtőrácson ez teljesen más
Nem családi verda volt...azzal gyorsabban mentem volna
Amúgy a legjobb befektetés a tempomat.
Navárjunk...............Asszem 90 helyett 111-el kaptam 30-ast tehát én saccra 115 környékére tippelek.
De 130 az már tuti fizetős.
Fix határok vannak.
Én a rohadt keményen figyelek a fix kamerákra.
Annyira kevés van még belőlük hogy irtó könnyű megjegyezni.
Nulláson a Szolnoki leágazó,csepel,M6,M1-M7. oszt annyi
Faterod kölcsönadta a kocsit?
Azt tudom hogy 30k... az igazából annyira nem zavar, ezért se mentem sehol 150 fölé, mert ez még khmm.. belefér, de azért jobb lenne ha nem kéne fizetni. Bár a tanszékvezető/dékánhelyettes kocsijával voltam... szóval Legfeljebb nem lesz meg az MSc-s diploma
Zoli-nak van igaza!

110-es táblánál 132-re 30k-t kaptam M1-M7 bevezetőn befelé, első doboznál, januári fizuból fizetve (október végi esemény)
Mondjuk szakadt az eső és talán nincs minden dobozban kamera..120-130 közé lassítottam! Nem a közös bevezetőn volt... mert ott már képben voltam stabil 105-110 óra szerint..az belefér.

De miért 110? 50-nél is 68-tól van közig... itt akkor nem óra szerint 130-135-től kéne kb lenni?
110 fölött 30 rugó.
De nem mondtam?