Fő az optimizmus. Én mindig úgy intézem el az ilyesmit, hogy próbálom nem megítélni a helyzetet. Hagyom hogy teljenek a napok, hetek, hónapok, és akkor már nem fáj annyira.
Ez egy tök gyári kocsi, gyári gumimérettel. Úgy gondolom hogy a határán táncoltam. 30k nem a világ végül is.. 3 éve nem fizettem semmi büntit.. havi 800 forint meg csak belefér
egy gps-el ellenőrizni kell az órát mennyit csal
pl nekem (gumiméret váltás miatt) eléggé bénán mér óra szerint 100 az valójában olyan 110-112
az 50 még pontos
max seb +15 a tűrés(helyszíni van ilyenkor) +3 a gép "pontatlansága"
szóval 90 helyett a 108 még nem csekkes
109-től van a bünti:(gyönyörűszép f astrám a szemléltetőeszköz)
Így is nagyon örültem hogy az útitársak átérezték a mellékúton való utazás gyönyörűségét, és még akkor se rinyáltak amikor kanyargós jött... nem tudom mennyire tetszett volna nekik ha még kerülök is Komárom/Komárno meg környékén voltunk.. a bagázs másik fele odafelé is pályán ment.. nem tudják mit veszítettek .
Szép környék.. mondjuk csak úgy erre nem mennék el motorozni, de északnyugatra menet kötelezően útba ejtendő, az tuti.
Én is így tippeltem... Egyébként utálom az autópályát... odafelé mellékutakon mentem, át a Gerecsén. Na az jó volt.. ott aztán tuti nem mértek. Csak délután már nem sok kedvem volt még pluszban ülni a kocsiban.. nem kicsit kényelmetlen a puha ülés hosszútávon.
Hastrára 15 rugó volt a bontott tempomat kar meg 5 rugó volt a programozás.
Beállítom az aktuális határ+10.re és csókol anyád boris.
Nem volt azóta csekkem.
Ez egy full fapad, 110 lovas dízel 307 volt.. CD rádió meg a manuális klíma volt benne csak mint extra. Jobb volt mint buszozni... de nem kaptam kedvet a márkához
A tempomattal sem mentem volna sokra.. mert egyrészt vagy beállítom 145-150 körülre és akkor is ugyan így benézem.. de itt még ma használni se lehetett volna mert rettentő sok mazsola volt 100-110 körül a belsőben az esőben. Jót beszélgettünk... motoron legalább ilyet nem szoktam, no meg autópályázni sem.
A legmeglepőbb az volt hogy egy ilyen Peugeotból levillogni a tökölőket tök más mint egy németből... vicces élmény volt. Szerintem nem tudták mire vélni, bár lehúzódtak..vesékkel, vagy két tenyérni presztízzsel a hűtőrácson ez teljesen más
Navárjunk...............Asszem 90 helyett 111-el kaptam 30-ast tehát én saccra 115 környékére tippelek.
De 130 az már tuti fizetős.
Fix határok vannak.
Én a rohadt keményen figyelek a fix kamerákra.
Annyira kevés van még belőlük hogy irtó könnyű megjegyezni.
Nulláson a Szolnoki leágazó,csepel,M6,M1-M7. oszt annyi
Azt tudom hogy 30k... az igazából annyira nem zavar, ezért se mentem sehol 150 fölé, mert ez még khmm.. belefér, de azért jobb lenne ha nem kéne fizetni. Bár a tanszékvezető/dékánhelyettes kocsijával voltam... szóval Legfeljebb nem lesz meg az MSc-s diploma
Mondjuk szakadt az eső és talán nincs minden dobozban kamera..120-130 közé lassítottam! Nem a közös bevezetőn volt... mert ott már képben voltam stabil 105-110 óra szerint..az belefér.
De miért 110? 50-nél is 68-tól van közig... itt akkor nem óra szerint 130-135-től kéne kb lenni?
ráadásul a nej követte el
kár volt megnősülni
pl nekem (gumiméret váltás miatt) eléggé bénán mér óra szerint 100 az valójában olyan 110-112
az 50 még pontos
szóval 90 helyett a 108 még nem csekkes
109-től van a bünti:(gyönyörűszép f astrám a szemléltetőeszköz)
Szép környék.. mondjuk csak úgy erre nem mennék el motorozni, de északnyugatra menet kötelezően útba ejtendő, az tuti.
Legközelebb Szomortól Tarjánig erre menj. Zsír új út, jó kanyarok.
Ha az órád szerint 120-125 volt, akkor szerintem még nem lesz csekk.
Beállítom az aktuális határ+10.re és csókol anyád boris.
Nem volt azóta csekkem.
A tempomattal sem mentem volna sokra.. mert egyrészt vagy beállítom 145-150 körülre és akkor is ugyan így benézem.. de itt még ma használni se lehetett volna mert rettentő sok mazsola volt 100-110 körül a belsőben az esőben. Jót beszélgettünk... motoron legalább ilyet nem szoktam, no meg autópályázni sem.
A legmeglepőbb az volt hogy egy ilyen Peugeotból levillogni a tökölőket tök más mint egy németből... vicces élmény volt. Szerintem nem tudták mire vélni, bár lehúzódtak..vesékkel, vagy két tenyérni presztízzsel a hűtőrácson ez teljesen más
De 130 az már tuti fizetős.
Fix határok vannak.
Én a rohadt keményen figyelek a fix kamerákra.
Annyira kevés van még belőlük hogy irtó könnyű megjegyezni.
Nulláson a Szolnoki leágazó,csepel,M6,M1-M7. oszt annyi
110-es táblánál 132-re 30k-t kaptam M1-M7 bevezetőn befelé, első doboznál, januári fizuból fizetve (október végi esemény)
De miért 110? 50-nél is 68-tól van közig... itt akkor nem óra szerint 130-135-től kéne kb lenni?
De nem mondtam?