jó induljunk neki úgy, hogy van 3k-m a próbára és elmegyek érte,mert amúgy motorozható a gs.
Hétvégén ha nem esik. Dunakanyar és 30-40km-es körzetében. Pár perc és adok 3k-t,csak ki kell szerelni még ráakasztom.
Én mire cseréljem ki? Honnan szedek másik fesz szabot. Megoldják nem ez a baj, hanem , hogy pénzbe kerül és mivel tudom, hogy akármelyik is rossz drága lesz így horror ára lesz a végére. HA esetleg valakinek van elfekvőben jó fesz szab és ráakaszthatom a sajátomra ne fogja vissza magát. :D
esetleg a csatlakozók fényesítésével el tudsz érni pár tized pluszt
13,8 felett meg már jónak mondható a töltés nem kell ám annak pontosan 14.4-nek lenni
a régi ténérémben is olyan 13.7-13.8 volt a töltőfesz és teljesen jó volt, sosem kellett töltögetni az akkut
13.5V fölé nem megy sehol. Esetleg egy pillanatra láttam 13.7-et.
NAgyon kevés a nyers generátor feszültségem. Viszont stabil és mindháromnál egyforma.
Felemelő érzés a korlátozást feloldó és a radar controll tábla után rájönni arra hogy mennyi is volt a sebességhatár