13.29V 5000-en. 13.5V fölé nem megy akármit csinálok. Nem az a baj mert a hiba megvan, de nem tudom mi okozza. Nem kísérletezhetek vele, mert a generátor is meg a szab is nagyon drága játék. Jó lenne rámutatni arra, hogy igen az a baj és jöhet az új.
Abban benne van a fesz szab kimérése. Köze nincs a valósághoz. Ez csak egy példa. Igazat megvallva semmi sem azt hozza amit kéne, pedig jól mérem mert nem lehet elbaszni.
Elvileg glicerinnel (patikában kapható) lehet kezelni és újra felpuhul.......motornál még nem használtam, egy darabig csúszósnak tűnik, de hamar "beszívja"...
Kössz az infót, de ahogy elnézem (DOT szám) ezek elég durván túltárolt gumik.
Nekem is van most egy 2007-es PilotPower elsőm. Van rajta minta bőven de tapintásra rohadt kemény. Van rá esély, hogy ha lekopik a felszíne, alul puhább maradt? Vagy borítékolható vele a tavaszi pofára esés?
Hétvégi síelésnél mi is beszartunk a röhögéstől, mert én se és a haverom se tudtuk begombolni a sígatyeszt. Én már rutinosan dobtam fel rá egy övet, de neki az utazós gatyámból szedtem ki, h ne a bokájáig lecsúszott gatyával síeljen.
13,5-15,5 volt 5000 fordulaton.
Ataa te az első kanyarokat is full gázon nyomod?
Nekem is van most egy 2007-es PilotPower elsőm. Van rajta minta bőven de tapintásra rohadt kemény. Van rá esély, hogy ha lekopik a felszíne, alul puhább maradt? Vagy borítékolható vele a tavaszi pofára esés?
Hétvégi síelésnél mi is beszartunk a röhögéstől, mert én se és a haverom se tudtuk begombolni a sígatyeszt. Én már rutinosan dobtam fel rá egy övet, de neki az utazós gatyámból szedtem ki, h ne a bokájáig lecsúszott gatyával síeljen.