Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vajon az Andrettiben kapható? Ha motorozós de repülhetetlen idő lesz megyek.
Most komolyan egy cukrászdába megyünk és vigyek neked sütit! Még meglátom mit tehetek érted.
Több spanyol gs-en (pl. Móni) mértem olyan értékeket, én sem értettem miért de ettől nem volt velük gond.
Alacsonyabb fordulaton azért nagyobb a töltőfesz mert ez nem olyan mint az autóké...azok egyenáramú gerjesztésűek.
Nálunk mágneses gerjesztés által keletkezett váltófeszt egyenirányítja a feszszab....és lefolytja kb 14v-ra. Kis fordulaton nagyobb csúcsok vannak... ezt méri a műszer.
Mivaaaan? Hagytad elszabadulni a gonosz rezgéseidet?
Ezért a bántásért kapok kárpótlás sütit!
húúú az én is szereteeeem!
Számoltalak!
Rendben és ez pont így a jó, de amit Kolondrum mért az ennél sokkal kevesebb....nézd meg a videóját.
Megnéztem a töltést az enyémen is.....világítás bekapcsolva:
1200 13,5V kb.
1500- 4000-ig 14-14,6v
4000 felett 14-14,2V
Ezeknél a fesszabályozóknál természetes, hogy alacsonyabb fordulaton nagyobb a töltőfeszt mérünk.
Több spanyol gs-en mértem hasonlóan alacsony értékeket, mint az előbb említett.... mégsem volt vele semmi gáz.
Ez tuti mágia a köbön.
A fesszab 13 rugó, a generátor forgórésze bontóban kb egy 20-as...
Hát az azért vicces, mert akkor befejeződött a motorozás ebben az évben. A kettő együttes ára kissé borsos.
Első körben fesz szabot néznek aztán meglátjuk. Így járok már nagyon régóta. A jelek szerint a korábbi tulaj is belefutott már az akku témába. Nekem is véletlenül derült ki. Ez a van töltés, de elégtelen esete.
Ismeretlenhez nem szívesen vinném, annó az újratekercselést megszívtam, legalább 1 ajánlás jól jönne...
Hááát akihez nagyon régen jártam már bezárt, de a neten azt hiszem találni még párat. ...gugli: delejezés..
Az meg fesszabra utal.....könnyen lehet mindkettő..a rossz fesszab tönkreteheti a gen.-t...
Tudsz ilyet ajánlani? (05-ös Jawa-mnak is ez lehet a baja)
De akkor miért csökken jellemzően a töltésem gázhúzásra? Ellentmondásosak a jelek.
Igen, ez könnyen lehet, vannak még "delejező" műhelyek ahol feljavítják a gen. mágneseket.
Engem is számolhatsz...ott leszek
Valaki már arra tippelt, hogy mágnes gyengeség.
Hát fogtam és lehúztam a fesz szabról, motor beindít, ugye ilyenkor nincs töltése és szívatóval felpörgettem 5000-re. Tehát csak egy csatlakozót húztam szét, ami a generátort és a fesz szabot köti ösze. 3 lába van.
http://www.kephost.com/images4...
A csatit széthúzva mérted vagy a fesszabbal össze volt kötve a generátor?......az 53 kevés, 70 fölött jó...
Tekercsek között: 0.3Ohm. Tekert kivezetés és akku negatívja között végtelen nagy mindháromra. Azt nem tudom, hogy a 0.3Ohm jó érték e, mert a többi adat oké. A végtelen a test között, meg az egyforma ellenállás. Az értéke jó e. Ha jó akkor jó e az 53V 5000-en. Ha jó lehetünk tovább a fesz szabra, de még addig sem jutok el mert mindenki mást ír.
Ott azt írja 0 és 100V között. http://www.kephost.com/images4...

de máshol meg azt olvasom kéne legalább 75V oda. Nekem 53 van 5000-es fordulaton. Most akkor mi az igaz? vagy nem jól értem az angolt? (az lehet)
Benne kell lennie a geberátornak is.