Több spanyol gs-en (pl. Móni) mértem olyan értékeket, én sem értettem miért de ettől nem volt velük gond.
Alacsonyabb fordulaton azért nagyobb a töltőfesz mert ez nem olyan mint az autóké...azok egyenáramú gerjesztésűek.
Nálunk mágneses gerjesztés által keletkezett váltófeszt egyenirányítja a feszszab....és lefolytja kb 14v-ra. Kis fordulaton nagyobb csúcsok vannak... ezt méri a műszer.
Megnéztem a töltést az enyémen is.....világítás bekapcsolva:
1200 13,5V kb.
1500- 4000-ig 14-14,6v
4000 felett 14-14,2V
Ezeknél a fesszabályozóknál természetes, hogy alacsonyabb fordulaton nagyobb a töltőfeszt mérünk.
Több spanyol gs-en mértem hasonlóan alacsony értékeket, mint az előbb említett.... mégsem volt vele semmi gáz.
Hát az azért vicces, mert akkor befejeződött a motorozás ebben az évben. A kettő együttes ára kissé borsos.
Első körben fesz szabot néznek aztán meglátjuk. Így járok már nagyon régóta. A jelek szerint a korábbi tulaj is belefutott már az akku témába. Nekem is véletlenül derült ki. Ez a van töltés, de elégtelen esete.
Hát fogtam és lehúztam a fesz szabról, motor beindít, ugye ilyenkor nincs töltése és szívatóval felpörgettem 5000-re. Tehát csak egy csatlakozót húztam szét, ami a generátort és a fesz szabot köti ösze. 3 lába van. http://www.kephost.com/images4...
Tekercsek között: 0.3Ohm. Tekert kivezetés és akku negatívja között végtelen nagy mindháromra. Azt nem tudom, hogy a 0.3Ohm jó érték e, mert a többi adat oké. A végtelen a test között, meg az egyforma ellenállás. Az értéke jó e. Ha jó akkor jó e az 53V 5000-en. Ha jó lehetünk tovább a fesz szabra, de még addig sem jutok el mert mindenki mást ír.
Alacsonyabb fordulaton azért nagyobb a töltőfesz mert ez nem olyan mint az autóké...azok egyenáramú gerjesztésűek.
Nálunk mágneses gerjesztés által keletkezett váltófeszt egyenirányítja a feszszab....és lefolytja kb 14v-ra. Kis fordulaton nagyobb csúcsok vannak... ezt méri a műszer.
Ezért a bántásért kapok kárpótlás sütit!
1200 13,5V kb.
1500- 4000-ig 14-14,6v
4000 felett 14-14,2V
Ezeknél a fesszabályozóknál természetes, hogy alacsonyabb fordulaton nagyobb a töltőfeszt mérünk.
Több spanyol gs-en mértem hasonlóan alacsony értékeket, mint az előbb említett.... mégsem volt vele semmi gáz.
Első körben fesz szabot néznek aztán meglátjuk. Így járok már nagyon régóta. A jelek szerint a korábbi tulaj is belefutott már az akku témába. Nekem is véletlenül derült ki. Ez a van töltés, de elégtelen esete.
http://www.kephost.com/images4...
de máshol meg azt olvasom kéne legalább 75V oda. Nekem 53 van 5000-es fordulaton. Most akkor mi az igaz? vagy nem jól értem az angolt? (az lehet)