Csak annyit ígérhetek, hogy viszek mindenkit egy körre!
Tudod, autót, motort, asszonyt... nem bízunk másra!
Tudom, menjek a p...ba!
De komolyan: megszívtam már egyszer rendesen és a környezetemből is páran, ezért vagyok ilyen "tökszár" ezzel kapcsolatban.
92-es évjáratú Gs-hez kellene szelepfedéltömítés. Cserélt már valaki ilyet, hol lehet venni normáliasat, és miylen árban lehet? Kormánycsapágy és hátsókerékcsapágy csere is terveben van. Szerintetek mennyiből lehet megúszni?
Helyeslően bólogatok, bár a részleteket nem ismerem.
Én alapból úgy állok hozzá mindenhez, hogy kis hazánk az "Ígéret Földje". Mert azzal tele van a padlás... így is sokszor megvezetnek. Nem lehetsz elég óvatos, de ha már helyzet van, akkor légy okos. A 4000 km annyira nem is zavaró az ügyben. Le van sz.rva... de atöbbi az kicsit pőtyögős már. A teljesítést be kell vasalni. Ehhez pedig a által említett bizonylatok nélkülözhetetlenek. Ha nem adták oda, akkor is beszerezhetőek, hiszen a te neveden fut az egész ügy.
Fel kell készülni (jogszabályilag, bizonylatilag, előző tulaj igazolt info-ja, stb.) és személyesen be kell kocogni, lehetőleg nem egyedül (hanem tekintélyes megjelenésű ismerőssel, rokonnnal, éhes ragadozóval...stb.) Nem az eladóval társalogni, hanem a tulajjal. Higgadt, komoly, megalapozott fenyegetést előadni.
Ez részben hibás-teljesítés kategória, melynek végső soron a vételtől való elállás, illetve az okozott költségek megtérítésére kötelezés lehet az eredménye.
Ami pedig az "illetéket illeti", egyszerű cigánykodás. Az illetéktörvény fehér-fekete az illeték alapjának és mértékének meghatározásánál. Az okmányiroda bizonylatot ad ki minden igazgatási szolgáltatási díj megfizetéséről, plusz a befizetést igazoló bizonylat (csekk) is ott van.
Nem akarok okoskodni, de higgadtan, felkészülten "verném az asztalt", és nem tágítanék, mert csak azzal tudják ezt művelni, aki hagyja magát. A emberek többsége sajnos hagyja, így vérszemet kapnak.
Csak ügyesen! Ne hagyd magad lerázni... egyetlen dologra figyelj: Ha nem írtátok le a "kedvezményeket", akkor óvatosan közelíts némileg! Nehogy hátr arcot csináljon a bolt. Mert ugyebár a pénzt megkapták, így könnyen "tojhatnak" a fejedre.
Taktikusan Nagylány!
Na, azért nekem is hiányzott a sok kis apró kedveskedésed! (Jó van, tudom, hogy nem az enyém, de kell most ide!)
Csiszolódunk, csiszolódunk... nagyon elégedett vagyok egyelőre! Talán a nyomaték-rugalmassága lehetne szélesebb, de csak annyi, hogy többet kell vele dolgozni, mint mondjuk az 1250-esen, vagy Dl-en. De hát minden azon múlik, hogy mihez hasonlítjuk. Persze tisztában voltam vele a választásnál is.
Nekem most álom.... Szép is, jó is, meg úgy érzem, rá volt/van írva a nevem.
Valszeg csak a jövő hétvégén megyek/megyünk hosszabb útra. Konkrétan Baja-CR! Láttalak a listában és a többi határsértőt is. Csak jövő héten jelentkezem fel, ha már biztos lesz részemről.
Remélem sikerült azért valamicskét segíteni telón...
Sejtettem én, hogy ezt a moccot már láttam valahol, söt mint mondtam nekem is el akarták adni, csak akkor még a Motorbázisban volt...
Jó napot kívánok! Gondolom, már nagyon hiányoztam!
Marhára! Még a nap sem kelt fel, míg nem voltál itt!
Még a végén igaza lesz nyuszinak: nem is tárgyalsz velünk.
Azért írhatnál kicsit bővebben az új mocikádról, kiváncsiak vagyunk ám! Csiszolódtok már összefelé? Kérjük a képeket!
Tegnap ültem - állóhelyben - egy Honda 1800 VTX-en. Akkora, mint egy Kamaz!
Kérek nyugtató energiákat!
A motorboltos hülyének néz, hogy felülbírálom az illetékszámítás módját, miután a 487 cm3-re 500*24=12.000 Ft-ot kért el tőlem, a jogos 487*18= 8.766 Ft helyett. Dobálózok a jogszabállyal értelmesen és normálisan, és hülyének néz, rámcsapja a telefont!
Továbbá kiakad, hogy a korábbi tulajtól származó infok alapján meg merem kérdezni, hány km volt a motorban, amikor átvették - ugyanis előző tulaj 17.000 kilóval adta el, most meg 13.500-at mutat az óra. Jéé... nahát.
Továbbá megállapodtunk egy árban és néhány plusz tartozékban, amelyeknek egy részét 2 hónap alatt nem tudja (vagy nem akarja) perezentálni. Nem kevés telefonköltségem van már a hülyeségei miatt.
Minden oldalról le akarnak húzni, és emellett hülyének néznek. Hogy van ez? Ezt csak a "kiscsajokkal" csinálják, vagy mindenkivel?
Jó napot kívánok! Gondolom, már nagyon hiányoztam!
Egy kicsit el voltam... Kis nyaralás, kis meló, kis kórság (de talán megmaradok).
A Bandikában (igaz, még magázom, úgyhogy Andrásban) 900 kilcsi.
A fotók már megvannak! Este talán fel is tudom tenni! (Vagy nem. De rajta leszek)
Szépen termeltetek az elmúlt időszakban! Eltartott egy ideig, amíg feldolgoztam az anyagot!
A motorozz.hu-n találtam vagy 50 GS 500 tulajt. Persze ezek között még bent van néhány olyan is, aki már általam tudottan eladta a paciját. De azért jó sokan vagyunk!
Ebben a szerencsében benne van a Harley 350 kg-os tömege is. Én a kis GS-sel szálltam volna, mint a győzelmi zászló...
Jó nagy ívben kerülni a kocsit, a biciklist, meg minden "gyanúsan" mozgó tárgyat... és akkor van hová menekülni. Legalábbis nagyobb eséllyel...
Én láttam már "reggel" a cikket, de azért picit örültem, hogy ilyeneket is meg lehet úszni könyebb sérülésekkel... Bár ehhez azért szerencse is kell...
Volt már példa egykerekezésre, de azért azt nem mondom hogy szándékos volt.... Keresztezodesbol indultam ki, egy forgalmas föutat akartam keresztezni, nézek jobbra-nézek balra, volt egy kis hely, kicsit nagyobb gáz, egy vékonyka hölgyemény utas a hátam mögött, aztán egy gondolattal késöbb kuplung rá, már 45 fokban állt is fel az eleje... Kicsit azért megijedtem, oly annyira, hogy mikor leszálltam, még a lábam is remegett ... Ez volt az elsö egykerekem. De tényleg nem erre való, ez a lánc ami GS-en van, rendesen meg tud az ilyenektöl nyúlni . Nem ér annyit az egész...
Egyik sem arra való. Ha sokat akarsz kerekezni, akkor illik átalakítani az olajszivattyú előtt a szívócsövet... különben "szárazon" jár a motor. Az egyéb "nyúlások" mellett ez sem elhanyagolható dolog. Szívesen elnézem, ahogy mások ügyeskednek... ám én magam nem hiszem, hogy kerekező-mester leszek valaha is.
Azon a felejthetettlen éjszakán minden elázott.......
De az tény hogy mikor sokaknál már jakuzzi volt, addig az ÉN 2 rétgű sátram még bírta........majd hajnalban megadta magát.............
De nem csak mi kispénzű magyarok jártunk ugye így......hiszen másnapra mindenki eltünt...........német, cseh, olasz, francia......tök mindegy mi volt.....ott semmi nem bírta az esőt és a jeget.....
Csak annyit ígérhetek, hogy viszek mindenkit egy körre!
Tudod, autót, motort, asszonyt... nem bízunk másra!
Tudom, menjek a p...ba!
De komolyan: megszívtam már egyszer rendesen és a környezetemből is páran, ezért vagyok ilyen "tökszár" ezzel kapcsolatban.