Üdv !
nna jól belecsaptál a lecsóba...
szerintem mindkettő (kawa gs) jó választás, "kezdő" motornak.
nagy külömbség szerintem nincs, bárki mást állít. ER5ön csináltam a külömbözetit, nagy tapasztalatom nincs. A GS em -be 60e km-t tettem bele vegyes használattal, melóba járok és kissebb nagyobb túrák.gyak. hibamamentesen. egyszerű mint a faék és ha megkapja a kötelező kezeléseket elnyűhetetlen. botkezűek is szerelhetik ! (hátrány: hamar kinőhető, de sok függ mire szeretnéd használni.)
kis ajándék olvasnivaló a "régiektől": http://akmt.hu/gs500.html
A Banditot szerintem itt sem fogja ajánlani senki, könnyen be lehet vele vásárolni!
A GS jó értelemben vett egyszerű szerkezet, nagyon kiforrott és megbízható szerkezet. Ha egy rendesen karbantartott példányt veszel, nem lesz vele gond, ez biztos. Sajnos van sok lestrapált és kétes előéletű import is... A választék bő, csak rajtad múlik....
Alkatrész van hozzá, ha kell, de többnyire nem kell. Fenntartása is gombokba kerül: fogyasztás többnyire 4 l körüli, fékbetétek, gumik sokáig elszaladnak, a lánc olajzóval meg majdnem örök élet. De hát ezek meg ugye a vezetési stílustól függnek.
Én anno 0 km-el vettem, 44e-t tettem bele. Ezalatt nekem még a szelephézagot sem kellett állítani.
Léghűtésből adódóan némi olajfogyasztás lehet, de elhanyagolható. Nekem két csere közt mindig elég volt pár deci.
Amit a legkevésbé kedveltem, az a kis terhelhetősége volt. Bár gondolom ez a hasonlókra is jellemző.
Kezdő motoros vagyok, és nyáron szeretnék motort venni. Ez lenne az első.
Eddig 3 jutott a látóterembe:
- Kawasaki ER5
- Suzuki GS500
- Suzuki GSF400 Bandit
Eddig mondták, hogy a Banditot felejtsem el. Suzuki GS500-on tanultam motorozni. Így mások javaslatára ez is lenne célszerű első motornak. Mivel nagyon új vagyok kérdezném, hogy milyen a fenntartása?
Könnyű-e alkatrészt szerezni hozzá? Széles az upgrade-k lehetősége? Szóval ti ajánlanátok? Mire kell a GS-nél figyelni? Mik a hiba lehetőségek?
majd kérd meg a zurulógusod, úgy csinálja a vizsgálatod nehogy jól essen... a rászokás veszélye miatt !
(inkább altáji, mint alpári humor, ha két rossz közül válsztani kell)
Beszéljünk má inkább a hüvelygombáról, vagy a prosztata problémáról, most már tényleg uncsi egy kicsit, eddig még elszórakoztatott vmennyire, de most már vhogy elegem van belőle, látszik, h holt szezon van.
Igen, s nyugodtan ide veheted a te óvodás " tudjátok milyen címke van a Klv 1000-en?" mert én csak félig tudom az igazat stílusodat is.
Komám, csak 1000- ed annyira lennél nagy arc mint amilyen szép munkákat adsz ki a kezedből, komolyan térdet hajtanék előtted!
nna jól belecsaptál a lecsóba...
szerintem mindkettő (kawa gs) jó választás, "kezdő" motornak.
nagy külömbség szerintem nincs, bárki mást állít. ER5ön csináltam a külömbözetit, nagy tapasztalatom nincs. A GS em -be 60e km-t tettem bele vegyes használattal, melóba járok és kissebb nagyobb túrák.gyak. hibamamentesen. egyszerű mint a faék és ha megkapja a kötelező kezeléseket elnyűhetetlen. botkezűek is szerelhetik ! (hátrány: hamar kinőhető, de sok függ mire szeretnéd használni.)
kis ajándék olvasnivaló a "régiektől":
http://akmt.hu/gs500.html
Vedd meg az enyémet
Most akkor ER-5-öst vegyen v. GS-t, komolyan beszarok, h megint előjött, na kíváncsi vagyok mi sül ki belőle.
Mondjuk motorozni nem fogsz vele sokat.
GS500 a jó választás.
ER-5...............hát nem is tudom...........nekem a GS szimpibb.
A GS jó értelemben vett egyszerű szerkezet, nagyon kiforrott és megbízható szerkezet. Ha egy rendesen karbantartott példányt veszel, nem lesz vele gond, ez biztos. Sajnos van sok lestrapált és kétes előéletű import is... A választék bő, csak rajtad múlik....
Alkatrész van hozzá, ha kell, de többnyire nem kell. Fenntartása is gombokba kerül: fogyasztás többnyire 4 l körüli, fékbetétek, gumik sokáig elszaladnak, a lánc olajzóval meg majdnem örök élet. De hát ezek meg ugye a vezetési stílustól függnek.
Én anno 0 km-el vettem, 44e-t tettem bele. Ezalatt nekem még a szelephézagot sem kellett állítani.
Léghűtésből adódóan némi olajfogyasztás lehet, de elhanyagolható. Nekem két csere közt mindig elég volt pár deci.
Amit a legkevésbé kedveltem, az a kis terhelhetősége volt. Bár gondolom ez a hasonlókra is jellemző.
Kezdő motoros vagyok, és nyáron szeretnék motort venni. Ez lenne az első.
Eddig 3 jutott a látóterembe:
- Kawasaki ER5
- Suzuki GS500
- Suzuki GSF400 Bandit
Eddig mondták, hogy a Banditot felejtsem el. Suzuki GS500-on tanultam motorozni. Így mások javaslatára ez is lenne célszerű első motornak. Mivel nagyon új vagyok kérdezném, hogy milyen a fenntartása?
Könnyű-e alkatrészt szerezni hozzá? Széles az upgrade-k lehetősége? Szóval ti ajánlanátok? Mire kell a GS-nél figyelni? Mik a hiba lehetőségek?
(inkább altáji, mint alpári humor, ha két rossz közül válsztani kell)
Komám, csak 1000- ed annyira lennél nagy arc mint amilyen szép munkákat adsz ki a kezedből, komolyan térdet hajtanék előtted!
Szia Perik te is előkerültél ismét!
Úgy látom még mindig nincs vége...és sose lesz!