Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attól függ cserél e saját kezűleg olajat.És mennyire kontár mert ha nem szerelő lesz motor mellett fekvés kabátban.
Fisi olyan mint a paprika a halászlében..... végül is nem baj, felkavarta az állóvizet.
Üdv !
nna jól belecsaptál a lecsóba...
szerintem mindkettő (kawa gs) jó választás, "kezdő" motornak.
nagy külömbség szerintem nincs, bárki mást állít. ER5ön csináltam a külömbözetit, nagy tapasztalatom nincs. A GS em -be 60e km-t tettem bele vegyes használattal, melóba járok és kissebb nagyobb túrák.gyak. hibamamentesen. egyszerű mint a faék és ha megkapja a kötelező kezeléseket elnyűhetetlen. botkezűek is szerelhetik ! (hátrány: hamar kinőhető, de sok függ mire szeretnéd használni.)
kis ajándék olvasnivaló a "régiektől":
http://akmt.hu/gs500.html
Az ER5- ben pl. nem kedveltem, hogy mindig teleszórta dzsuvával a hátamat és az ülést esős időben, a sárvédő csak dísznek volt ott.
Most miért? Én csak tájékoztattam, hogy az enyém eladó.
..és láthatjátok, hogy ki miatt kezdődik
És minden kezdődik elölről
Szia!
Vedd meg az enyémet
Atyám, ezt a Murphy-t.
Most akkor ER-5-öst vegyen v. GS-t, komolyan beszarok, h megint előjött, na kíváncsi vagyok mi sül ki belőle.
A 400 bandit akkor jó választás ha motorszerelőnek készülsz mert igen jó lesz a szakirányú ismereteid.
Mondjuk motorozni nem fogsz vele sokat.

GS500 a jó választás.
ER-5...............hát nem is tudom...........nekem a GS szimpibb.
Ja és itt is több eladósorba került, ezeknek az előélete ismert. Ha visszaolvasol, akár számodra is.
A Banditot szerintem itt sem fogja ajánlani senki, könnyen be lehet vele vásárolni!
A GS jó értelemben vett egyszerű szerkezet, nagyon kiforrott és megbízható szerkezet. Ha egy rendesen karbantartott példányt veszel, nem lesz vele gond, ez biztos. Sajnos van sok lestrapált és kétes előéletű import is... A választék bő, csak rajtad múlik....
Alkatrész van hozzá, ha kell, de többnyire nem kell. Fenntartása is gombokba kerül: fogyasztás többnyire 4 l körüli, fékbetétek, gumik sokáig elszaladnak, a lánc olajzóval meg majdnem örök élet. De hát ezek meg ugye a vezetési stílustól függnek.
Én anno 0 km-el vettem, 44e-t tettem bele. Ezalatt nekem még a szelephézagot sem kellett állítani.
Léghűtésből adódóan némi olajfogyasztás lehet, de elhanyagolható. Nekem két csere közt mindig elég volt pár deci.
Amit a legkevésbé kedveltem, az a kis terhelhetősége volt. Bár gondolom ez a hasonlókra is jellemző.
Hello!

Kezdő motoros vagyok, és nyáron szeretnék motort venni. Ez lenne az első.
Eddig 3 jutott a látóterembe:
- Kawasaki ER5
- Suzuki GS500
- Suzuki GSF400 Bandit

Eddig mondták, hogy a Banditot felejtsem el. Suzuki GS500-on tanultam motorozni. Így mások javaslatára ez is lenne célszerű első motornak. Mivel nagyon új vagyok kérdezném, hogy milyen a fenntartása?
Könnyű-e alkatrészt szerezni hozzá? Széles az upgrade-k lehetősége? Szóval ti ajánlanátok? Mire kell a GS-nél figyelni? Mik a hiba lehetőségek?
majd kérd meg a zurulógusod, úgy csinálja a vizsgálatod nehogy jól essen... a rászokás veszélye miatt !
(inkább altáji, mint alpári humor, ha két rossz közül válsztani kell)
Hál'Istennek még egyikkel se.
Látom erről sem akarsz beszélni...legalább csak annyit, hogy fájt vagy csak kellemetlen volt
Jöhetnek a fogyókúra receptek is.
...téged melyikkel kezeltek, hogy így el voltál tűnve?...Talán az elsővel?
Beszéljünk má inkább a hüvelygombáról, vagy a prosztata problémáról, most már tényleg uncsi egy kicsit, eddig még elszórakoztatott vmennyire, de most már vhogy elegem van belőle, látszik, h holt szezon van.
Nyugodalmas szép reggelt mindenkinek.
Igen, s nyugodtan ide veheted a te óvodás " tudjátok milyen címke van a Klv 1000-en?" mert én csak félig tudom az igazat stílusodat is.
Komám, csak 1000- ed annyira lennél nagy arc mint amilyen szép munkákat adsz ki a kezedből, komolyan térdet hajtanék előtted!
Ja
Legalább történik valami.
Buongiorno
Szia Perik te is előkerültél ismét!

Úgy látom még mindig nincs vége...és sose lesz!