2005 be sokan elszálltak közülünk, fiatal srác mikor húztuk a jard elöl és nagyot húzott a ZX10 esének. Már nem mernék olyanokat csinálni mint akkor. Új K5 Gixer 1000 es Yoshi dobbal tri ovál, powercommanderrel. Csodálom hogy túl éltem a sok száguldozást.
Ez itt nem valamelyikőtöké? Esetleg valami infó róla? Nagyon szép, bár nem tudom, miért van újra fényezve, és nagyon olcsónak tűnik az állapotához + a többi eladó gs-hez viszonyítva.
Azért kérdeztem, mert most is gumi van alatta, de csak 4mm vastag. Majd rakok oda nagyobbat. Ez kimaradt belőle amikor vettem.
Na majd ha dolgozom megoldódik a gumi téma. :D
Ha fel van csukva egy kb. 1 centis gumin ül fel. . Tegyél oda valamit vagy egy csavart hogy ne menjen fel ütközésig. Egy 2 centis csavar vagy gumibak tuti megoldés.
Tudom, nem is mondtam, hogy nem! De nekem valamiért a Fazer szimpibb, mint a Bandit. És a Krisztiáné is fogyasztott már 4 alatt is normál túratempóban....
Na azért az Én Bandim a 112 ezer km-ével is néz ki úgy, mintha 12 ezer lenne benne. Olajon és gumin kívül, csak láncot kapott, de mióta olajzóm van, már abban is 60 ezer van.
Pár barátomnak az van. Jakab Krisztián az egyik. Ő és Imi már bőven 100e felett jár hibamentesen. Jó kis motorok azok. Kidolgozása pedig mérföldekkel veri a Suzukit. Pont a napokban volt megint az egyik cikkben a Krisz motorja:világjáró FZ6.
Csak azt akartam ecsetelni, hogy ez is elmegy egy darabig!
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok
/223980/SU ZUKI_GS_500_E_.html
Ez itt nem valamelyikőtöké? Esetleg valami infó róla? Nagyon szép, bár nem tudom, miért van újra fényezve, és nagyon olcsónak tűnik az állapotához + a többi eladó gs-hez viszonyítva.
Na majd ha dolgozom megoldódik a gumi téma. :D
Nem mentem még 650-es bandival,de a fazer nem győzött meg,akkor inkább cbr600f vagy hornet,ha már sor 4....