Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tud beleérni, több mint 4 centi a lánc meg 2-3 centi közt kell lennie.
Ez már a márkaszerviz által beállított lánc. A sztender most került fel,eddig nem volt.
Akkor laza..állítsd be a feszességet.
Üdv! Egy GS500E tulaj megnézné nekem, hogy nála milyen messze van a sztender lába a lánctól? Nekem érezni néha, hogy hozzáér.
http://www.kephost.com/images4...
Az egyszer igaz, hogy a két motor köszönő viszonyban sincs egymással. Egyébként az sv 5000-ig egyáltalán nem olyan nyomatékos mint ahogy zengedeztek róla. Többet is próbáltam, 5000-ig sor 4 600-ra hajaz. Meg a fogyasztásáról is sok rosszat hallani. Nem zörög a haraszt......
Merj nagyot álmodni....
Ez meglep! Azt hittem csak a Bandit, nyomatékosabb karakter, kényelem stb.
Régebben mentem SV650 el, nem tudok rá rosszat mondani, de kicsit nekem merevnek tünt. De lehet szokatlan volt csak. Ha tehetném Banditot vennék 1250-est.
jogos
Szelephézag értékeket tud valaki mondani?
Te meg azt mondtad, hogy arra úgy serm futja! Tehát a kompromisszum a túra SV! Én is bármikor odaadnám a Bandimat egy Fazerért!
Mennyibe kerül egy garnitúra tűszelep? Membrán a karbiba? És komplett benzincsap? Vagy van a csaphoz külön membránja ami elzár?
Szerintem meg bandit 1250.................és nem lovoit baxogatom.
Legyen Hornet,az is jó, de még a karbis, a váltás előtti. Az injektoros 102 Le-s furcsamód nagyon szxrul fogyaszt.
Szerintem is a Hornet
Hogy mi van?...igaza......próbáld ki mindkettőt és a Fazer mellett dönts vagy inkább a Hornet mellett a súlya miatt...
Te vmelyik nap amikor beszéltünk azt mondtad hagyjam az sv-t, sokkal jobb a Fazer. Akkor most mi is van?
Cuki vagy
Ez még azért nem vészes
Van az SV-ből túrakormányos is, olyat próbálj!
Kedves kollégák. Járt már úgy valaki hogy GS500 nál csöpögött a túlfolyó egy nap állás után? A benzincsap ON állásba volt mert elzárni nem lehet mert a vákum nyitogatja. Mi lehet a problèma? A vákumos benzincsap enged át vagy a tűszelep os rosdz lehet?
Fz6-al mentem én is és simán leért a lábam, pedig asszem én se vagyok magasabb nálad.
Nekem tetszett, egy kicsit tényleg szegényebb alul, de azért 100le az mégis csak 100 paci. Ha csapatni akar az ember pörgetni kell, de azért el lehet vele közlekedni alsó tartományokban is. Szerintem jobb döntés, mint az sv, bár mikor a gs-t nézegettem én is sv felé kacsingattam.
Osztán meg cbr lett a vége.
Nem is lehet!
Alul nyomatékszegény (szerintem)