A láncban-szettben 2.500 km volt, szelephézag-állítás 5.000 km-rel eladás előtt, a fékek jók voltak. Lényegében költségmentes gépként adtam el. Apróságok közé számítom a tanktartó gumibak meg a benzintúlfolyó cső pótlását... a túrakormány, kicsi plexi és 2 doboz konzollal, ez volt az extra (meg még 1-2 dolog). Örülök, hogy sikerült megegyezni 2 héten belül.
késő tavasszal olcsóbb lesznek a gépek, akkor már nagyon-nagyon akarná megvenni a másikat
alkudj keményen aztán aki elhajt a g...be az nem jó ember
ha a tulaj nem szimpi hagyd ott a fenébe, meg se nagyon nézd a motort
Nem tudom milyen volt a tied. A tényleg jó állapotú, az olyan, hogy tényleg nem kell hozzányúlni az első 1-2 olajcsere alatt. Se fékhez, se lánchoz se semmi egyéb apró biszbaszhoz. Egyébként meg ha ilyen is volt se kótyavetyélted el, mert mint ahogy látod most már legalább megérkeztél..Ha meg kitartottad volna az árát, lehet hogy még mindig GS-eznél.
Pedig benne van a hirdetés szövegében, hogy új a fényezés , meg új gumik, miegymás. Én sem szándékoztam ennyit adni érte, szerintetek mennyi a reális ára nagyjából? Sajnos nem nagy felbontásúak a képek így a részleteket annyira nem látom, főleg hogy telefonról vagyok.
Ez nincs újrafényezve... nem ez az első GS amit ezzel a mintával látok.
Az biztos hogy ebből az árból még jó sokat kellene alkudni, hogy jó vétel legyen. Az első gumi az egyből cserére szorul..enyhén nagy rá. Egyébként szerintem simán megvehető ez így hirdetés alapján, csak véletlenül sem ennyiért
alkudj keményen aztán aki elhajt a g...be az nem jó ember
ha a tulaj nem szimpi hagyd ott a fenébe, meg se nagyon nézd a motort
Mondjuk ha újra van fényezve se gáz, mert legalább törekedett az eredetiségre. Sok újrafestett motor néz ki a felújítás után szarabbul mint előtte
Az biztos hogy ebből az árból még jó sokat kellene alkudni, hogy jó vétel legyen. Az első gumi az egyből cserére szorul..enyhén nagy rá. Egyébként szerintem simán megvehető ez így hirdetés alapján, csak véletlenül sem ennyiért
bit.ly/1l6RSFD