Köszi szépen Krissal. Szeretem az ilyen korrekt tartalmas válaszokat. Maxon van de szezonra cserélem úgyis. A csaj akié volt persze nem hajtotta de én sem fogom. Nagyon szép hangja van tipikus gs-es hang. Több gs-t is néztem és mindnek ugyan ilyen tipikus jellegzezes a hangja.
Mi a normál használat?
Alattam a 89-es GS , 5,2-t eszik városban mászkálva, meg amikor teleportálgatok a környéken vele, kevés országút, de ott is húzva.
80kg vagyok.
Ha Ataa megkattan, akkor szintén, de pl. egy laza többfős pátszázas túrán ez leesik 4,2 - 4,5-re, olyankor viszont az F-esek simán elmennek 3,6 - 4 literrel.
Ganjanak más az áttétele, neki meg hiába csupasz, eszik vagy 3,5-t...
Tudtommal az enyém eszik a legszarabbul, mert nekem a legdurvábba csuklóm (más erre azt mondja, nem tudok motorozni :) ) )
Ha kimész pályára és nyomod neki 150-160, ami egyébként hosszú távon már egészségtelen lehet, akkor behörpinti simán a 5-6 litert a naked, de le is tép a fejed, mert kurva kényelmetlen annyival már.
4-4,5 körül el lehet járni egy nakeddel.
A lelke pedig nem más, mint az olaj, mindig nézd az olajszintet, mindig legyen maxon, csipegetheti, ha húzod neki, ez normális, de mindig legyen maxon, ha erre figyelsz, nem lehet elbaszni. (igazából félig is lehet, csak ne essen minimum alá, mert ugye a hűtést is erősen befolyásolja, inkább legyen maxon.)
Meg kéne venni. Kevesebb mint fél ár, fillérekből gatyába lehetne rázni egy pár hónapos motorér. / Jobb motorral mentem nem eggyel, de kevés szórakoztatóbbal és felhasználóbaráttal. /
Ha szépen jár a gép de ha hirtelen megrántod a gázt akkor valami koppan egyet valahol a bal oldala felől. Ez ilyen vagy mi lehet ez? Nem mindig csak ha hirtelen nagyot rántasz neki üresbe. Nem ismerem ezt a tipust.
A műszerfala mintha nem lenne sérült. Motorossrác írta valamikor idén, hogy valami negyed milla lett volna az új műszerfal a kiscébéerjére.. szóval tényleg drága.
Ha valóban csak az idomoknak van baja, akkor elég ha csak szerzel rá lámpát, vagy az N-esét, vagy valami mást. A többi csak csicsa. Ebből a ropira tört cuccból már szerintem nem lesz újra ruha.. és valószínűnek tartom hogy a dupla fényszórót se adják olcsón.
A műszerfal ugyan olyan az N és az R modellen is, szóval szerintem hunyorítva ezt lehet hogy nagyon olcsón is használhatóvá lehet tenni. Meg kéne kérdezni a gyári N-es fejidom árát.
igen valóban érdekel. kíváncsi lennék, mennyibe kerülne talpraállítani persze nem új alkatrészekkel, műanyagheggesztés stb. Vagy akár nakedre átallakítva. Ha valakinek van rutinja, elképzelése ebben, köszönöm.
Jaja, csúszik mint a fene, ciberének kicsit odahúzod, már riszálja is a seggét. Van egy fószer, akinek tavaly volt egy zsír új 250 vtr-je, első napok valamelyikén kifordult a parkolóhelyéről, rutintalanul kicsit húzott egyet neki sztán egyből ki is szaladt a segge alól.
Szerencsére semmi baja nem lett a gépnek, de még egy karcolás sem, jót röhögtünk.
Ha az a festett beton van ott is mint sok helyen, akkor jó esélyed van hogy kicsússzon alólad.
Nekem meg tavasszal cserélnem kell rögtön az első gumit. Már meg is van a cseredarab, de egyre keményebbnek tűnik. (2007-es P. Power) Lehet nem kéne felrakni, vagy ha fel is rakom csak óvatosan használhatom, azt meg utálom... De ha már kiadtam rá 10 ezret el kéne használni!
Alattam a 89-es GS , 5,2-t eszik városban mászkálva, meg amikor teleportálgatok a környéken vele, kevés országút, de ott is húzva.
80kg vagyok.
Ha Ataa megkattan, akkor szintén, de pl. egy laza többfős pátszázas túrán ez leesik 4,2 - 4,5-re, olyankor viszont az F-esek simán elmennek 3,6 - 4 literrel.
Ganjanak más az áttétele, neki meg hiába csupasz, eszik vagy 3,5-t...
Tudtommal az enyém eszik a legszarabbul, mert nekem a legdurvábba csuklóm (más erre azt mondja, nem tudok motorozni :) ) )
Ha kimész pályára és nyomod neki 150-160, ami egyébként hosszú távon már egészségtelen lehet, akkor behörpinti simán a 5-6 litert a naked, de le is tép a fejed, mert kurva kényelmetlen annyival már.
4-4,5 körül el lehet járni egy nakeddel.
A lelke pedig nem más, mint az olaj, mindig nézd az olajszintet, mindig legyen maxon, csipegetheti, ha húzod neki, ez normális, de mindig legyen maxon, ha erre figyelsz, nem lehet elbaszni. (igazából félig is lehet, csak ne essen minimum alá, mert ugye a hűtést is erősen befolyásolja, inkább legyen maxon.)
A kulcsszo "koso" vagy "trailtech".
A műszerfal ugyan olyan az N és az R modellen is, szóval szerintem hunyorítva ezt lehet hogy nagyon olcsón is használhatóvá lehet tenni. Meg kéne kérdezni a gyári N-es fejidom árát.
CB500 paletta
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_500_r_abs-7457795
Szerencsére semmi baja nem lett a gépnek, de még egy karcolás sem, jót röhögtünk.
Nekem meg tavasszal cserélnem kell rögtön az első gumit. Már meg is van a cseredarab, de egyre keményebbnek tűnik. (2007-es P. Power) Lehet nem kéne felrakni, vagy ha fel is rakom csak óvatosan használhatom, azt meg utálom... De ha már kiadtam rá 10 ezret el kéne használni!
bocsánat kérés elfogadva