Na majd meglátjuk. Pár ezer forintos tételeken nem fogok szarozni, ha már szét van szedve. Ha nagyon drága lesz, akkor majd meglátom hogy tovább. Tavaszig még rengeteg idő van.
A fene tudja, lehet horror is ha valami különleges méretű csak japánok által gyártott ritka darab, de lehet olcsó is ha átlagméret, az olcsó 3000-től a drágát jobb nem tudni, az lehet több tízezer...
Egyébként most jobban aggaszt az, hogy talált-e a szerelő hibát a kardánban. Hétfőn beszéltem vele, elvileg most már szétszedte. Pénteken fogom majd hívni.
Nagyon remélem hogy lesz probléma, és a probléma a kardánkereszttel lesz, mert ha valaminek baja lehet ott, abból ez a legolcsóbb tétel
Egy forint felárat nem fogok fizetni. 36k-t fizettem neki. Annyit nekem megér a cucc, csak lenne már kész normálisan. Az, hogy ennek ez a reális ára vagy sem, az se érdekel.. ennyiért nekem megéri, meg elvileg neki is, különben nem vállalta volna el anno.
... na ja. De majdnem még kért, hogy adjak neki még, mert mennyit fog ezzel még szenvedni. Ekkor megmondtam neki, hogy örüljön hogy nyár vége óta nála van a pénzem, úgy hogy én azóta se láttam használható bukócsövet... szóval ha valakinek itt fel kéne háborodni, az én vagyok nem ő.
Mindenesetre megmondtam neki, hogy csak olyan kiviteli minőségű bukócsövet veszek át mint az első próbálkozás, persze másodjára már jó volna ha a funkcióját is ellátná, balesetveszély okozása nélkül. Valamint tettem még neki egy gesztust. Ha kész van, ne festesse le, próbáljuk először a gépre (odamegyek.. én, csak legyen normális a végeredmény, hiába kell ezért majd legalább egyszer 120 kilométert motoroznom).
Azt hiszem kulturáltabban ehhez a témához nem lehet hozzáállnom. Abból meg talán nem nekem kell lekiismereti kérdést csinálni, hogy ő mennyit dolgozik a pénzéért. Ha egy óra alatt megcsinálja az se érdekel, ha meg hetekig szórakozik vele az sem. Az árat kialkudtuk, szóval várom a terméket.
Szeretnék meghívni minél több GS500 tulajdonost egy baráti klubba. Gyertek csatlakozzatok. Túrák, rendezvények, minden ami minket érdekel. https://www.facebook.com/group...
Viccet félretéve Ebay-en, vagy egyéb netes börzéken nézelődj, mert újonnan kicsit drágák. Konzolt le is lehet gyártatni lelkes iparosokkal. Amúgy ha én nem csomagtartóval meg dobozzal vettem volna a motort, lehet még most sem lenne.
50-es robival bukkanon elhagytam a komplett dobozt.
Letort tobol a platni rogzitofule.
Egy kalap sz.....t er.
Ingyen vagy sorert jo.
Nem veletlen hogy az ipse is lespaniferezte.
http://youtu.be/FmA2W8eE5NM
Nagyon remélem hogy lesz probléma, és a probléma a kardánkereszttel lesz, mert ha valaminek baja lehet ott, abból ez a legolcsóbb tétel
De bízok benne hogy kész lesz még a télen.
Mindenesetre megmondtam neki, hogy csak olyan kiviteli minőségű bukócsövet veszek át mint az első próbálkozás, persze másodjára már jó volna ha a funkcióját is ellátná, balesetveszély okozása nélkül. Valamint tettem még neki egy gesztust. Ha kész van, ne festesse le, próbáljuk először a gépre (odamegyek.. én, csak legyen normális a végeredmény, hiába kell ezért majd legalább egyszer 120 kilométert motoroznom).
Azt hiszem kulturáltabban ehhez a témához nem lehet hozzáállnom. Abból meg talán nem nekem kell lekiismereti kérdést csinálni, hogy ő mennyit dolgozik a pénzéért. Ha egy óra alatt megcsinálja az se érdekel, ha meg hetekig szórakozik vele az sem. Az árat kialkudtuk, szóval várom a terméket.
Részemről ennyi.
Letort tobol a platni rogzitofule.
Egy kalap sz.....t er.
Ingyen vagy sorert jo.
Nem veletlen hogy az ipse is lespaniferezte.
Ha valami istentelenül szar (ez az a kategória szvsz), akkor meg eleve nem lehet olyan olcsó, hogy ép ésszel, saját használatra megvegye valaki.
(azt hiszem nem véletlenül nem lettem kereskedő... )