Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sőt van amikor a GS eszik többet, pl. 130-150 között már biztos. Városban is ugyanannyit fogyaszt a GS-em, de a GS-t nem küldöm annyira, szóval talán ott is ideálisabb. A Soroksárin nem volt ritka FZ6-al a 150 stb. / Egyszerűen nem tudtam vele lassan menni.
A Mónit?...hát, hogy nézne ki?

Fel kell "nyuszifülezni", és akkor minden rendben lesz.
Én már most odaadom, tavaszig van idő rendbe hozni.
FZ6 alig eszik többet a GS-nél. 4-4,5 -el eljárnál vele.
Havernak van egy tuti darabja.
Ja és most jut eszembe: 0 az olajfogyasztása, ami szintén megtakarítás. Viszont a felgumizása drágább. De megéri, mert ezzel együtt az úttartása fényévekkel jobb a GS-nél.
Szerintem próbáld ki!
Menj föl SV fórumra ismerkedni, előbb utóbb úgyis felajánlja valaki a próbát.
Gyakorlatilag a GS-em nem fogyaszt kevesebbet. Városban 5l-5,5l-ert fogyasztott, de húztam neki. Autópályán 150-nél 5-5,5 megint. Országúton finoman 4-4,2.
Bár ebből a szempontból nézve a GS-nél meg nem nagyon találnék jobbat.
Na igen, nálam azért befolyásoló tényező lesz (majd ha oda kerül egyszer a sor) választásnál a fogyasztás is.
Az Fz6 igényesebb jobban összerakott motor mint az SV. ... és többet is fogyaszt.
Rhinoeli árulja a sajátját, azon ültem
Na ugye!,mondtam én. Kevés szebb motor van nála, és kiváló afogyasztása. 4 hengeres lévén egy műszer, Yamaha minőség, hosszú élettartam stb. Ha nem kell rögtön a nyomaték, neked való. És éppen hogy kényelmes, tudom, mert nekem is olyan volt.
1. Egyetértesz velem, mert szerinted sem nekem való, vagy
2. Simán csak lököttnek tartasz, mert az alapján kizártam, hogy egy sima üléspróba során taszított?
Mutass nekem egy olyan motort, amelyikről Dipshit lába éppen hogy leér, és nem tud menni vele
Őőőőőő nem csoda.
Nem feltétlen.
Simán szerethető.
Csak vétel előtt menj vele.
Mert ha nem tetszik annak ki kéne derülnie.
na igen...bár ha jól emlékszem Szipinek meg nem ért le rendesen a lába és kb. egy magasak vagyunk...
Persze ettől lehet, hogy neked jó lenne, van köztünk pár centi magasságbeli eltérés
az sv650-ről mindenki csak lebeszél...
Olyan érzésem volt, mint ha egy vasalódeszkát raktak volna a lábaim fölé. Kényelmetlennek tűnt a kialakítása, mármint a lábrésznél. A kormánya pedig sokkal keskenyebb volt, mint a túrakormányos GS-é. Menet közben nem tudom, hogyan viselkedik, de ezek után nem is érdekelt annyira.
Miért?
Ültem egy olyanon is, de tényleg csak ültem. Én nem szeretnék olyat
Én beleszerettem a fazerekbe, nagyon tetszenek.
Ha a következő netalántán nem egy ugyan ilyen gs lesz, akkor egy olyat szeretnék.
Olyan az érzés, mint ha tankot vezetnél. Kevésbé feszélyez a forgalom, de ettől még nem sietek jobban