Sőt van amikor a GS eszik többet, pl. 130-150 között már biztos. Városban is ugyanannyit fogyaszt a GS-em, de a GS-t nem küldöm annyira, szóval talán ott is ideálisabb. A Soroksárin nem volt ritka FZ6-al a 150 stb. / Egyszerűen nem tudtam vele lassan menni.
Ja és most jut eszembe: 0 az olajfogyasztása, ami szintén megtakarítás. Viszont a felgumizása drágább. De megéri, mert ezzel együtt az úttartása fényévekkel jobb a GS-nél.
Gyakorlatilag a GS-em nem fogyaszt kevesebbet. Városban 5l-5,5l-ert fogyasztott, de húztam neki. Autópályán 150-nél 5-5,5 megint. Országúton finoman 4-4,2.
Na ugye!,mondtam én. Kevés szebb motor van nála, és kiváló afogyasztása. 4 hengeres lévén egy műszer, Yamaha minőség, hosszú élettartam stb. Ha nem kell rögtön a nyomaték, neked való. És éppen hogy kényelmes, tudom, mert nekem is olyan volt.
1. Egyetértesz velem, mert szerinted sem nekem való, vagy
2. Simán csak lököttnek tartasz, mert az alapján kizártam, hogy egy sima üléspróba során taszított?
Olyan érzésem volt, mint ha egy vasalódeszkát raktak volna a lábaim fölé. Kényelmetlennek tűnt a kialakítása, mármint a lábrésznél. A kormánya pedig sokkal keskenyebb volt, mint a túrakormányos GS-é. Menet közben nem tudom, hogyan viselkedik, de ezek után nem is érdekelt annyira.
Fel kell "nyuszifülezni", és akkor minden rendben lesz.
Havernak van egy tuti darabja.
Menj föl SV fórumra ismerkedni, előbb utóbb úgyis felajánlja valaki a próbát.
2. Simán csak lököttnek tartasz, mert az alapján kizártam, hogy egy sima üléspróba során taszított?
Simán szerethető.
Csak vétel előtt menj vele.
Mert ha nem tetszik annak ki kéne derülnie.
Ha a következő netalántán nem egy ugyan ilyen gs lesz, akkor egy olyat szeretnék.