Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Láttam ennél sokkal szarabbakat is. Tényleg nem egy nagy szám, de ha dobozzal együtt adja ennyiért, akkor kb. árában is van a dolog.
tisztelem a lekes amaőrökett, de ez valami borzadály ! és úgy tűnik a fotóról, ha megpakolod simán egykerekezel.
...de ha jól számolom csak 19-en vagyunk .......vajon ki lesz a huszadik?
Úgy érzem, ezt a dobozt nem engedhetem meg magamnak.....
Csupa haszon, hogy az én lábam még a motoron ülve is leér a földig Érdekes módon a Transalpon nem akart rendesen leérni, pedig az is állítólag ilyen létráknak kényelmes.
Mondjuk itt a budai garázsba is így tudok beállni... mert ugyan van 5-6 méter előkert, de a garázs szintje az az utca szintje alatt van (hegyoldal..) majdnem két méterrel. Itt szerencsére még nem sikerült eldőlnöm, pedig minden egyes alkalommal az alább felvázolt módon kell beállnom a garázsba (hogy ott már orral kifelé álljon a motor)
De még az is jó amikor ipszilonozva kell megfordulni földúton, sátorhely körül stb. és használni kell a gravitációs rükvercet. Egyesbe be, kicsit felteszi az ember az elejét a magasabb részre, kuplung be, hátragurul újra fel újra visszagurul, aztán egyszer csak a jó irányba áll ismét a motor. Na én ilyenkor szoktam előszeretettel olyan helyzetbe kerülni hogy nem ér le a lábam és borulunk
A másik dolog meg, ha ilyen helyre sikerült volna parkolni a GS-sel, szerintem onnan se jöttem volna ki
Nem parkolok Motorozok
Amúgy nem kell ehhez lejtős parkoló, már akkor elgondolkodtam sanyarú sorsomon, amikor második alkalommal be akartam tolni a garázsba (enyhe emelkedő és 4-5 centis zártszelvény küszöb)... mi a fenéért ilyen nehéz ez, elsőre tök könnyen sikerült... aztán rájöttem, elsőre volt annyi eszem, hogy 1-esben hajtottam be
Majd amikor először (és utoljára) úgy állsz be egy parkolóba, hogy az előre felé lejt és csak hátrafelé tudsz kiállni, nem másfélszer hanem legalább háromszor olyan nehéznek fogod érezni mint a GS-t
Húzd rá kicsit a kormányt..."kö..ög motoros!"
Kocsival járok és minden reggel ugyan ott húz el mellettem a dugóba
100-110 volt a vége, meg 1-2 kövérgáz az utcában (a bő kétszeres nyomaték annak ellenére is érezhető, hogy másfélszer akkora a súlya, mint a GS-é ). 1-2 apróságtól eltekintve elég könnyen megszokható motor, jó váltásnak érzem.
A tükörben?
Vagy már nálad is színültig áll a naftalinban, és kocsival jársz?
Mert te be vagy zsongva az új motortól.
És amúgy milyen? Kihúzattad már 90-ig, vagy nem kockáztatsz ilyen hidegben?
én minden nap látok reggelente egyet, ráadásul bőrruhába
Motort télen kell venni, és nyáron/tavasszal eladni, ha jól akar kijönni anyagilag az ember!
Bár nem árt ha alapból jól áll anyagilag ha ezt meg is akarja valósítani...
Szombaton mentem 40-50 km-t, és tervezem mostanra is
Az enyém szélvédelme bőven megfelel nekem, a lábujjam fázik csak.
Nem-nem!
Csak akkor válnék meg tőle, ha már az udvarban áll az új jövevény és beválik hosszútávon.
Csak annyi, hogy nincs az az ésszerűtlen döntés, amire a nők rá nem tudják venni a férfiakat.

Motorozik még valaki? Ma reggel láttam a vonatról az 1-es úton hasítani egy motorost akkora plexivel, amekkoráról Doktorúr csak álmodhat.
Év vége felé enyhülést mond a meteUrulógia...
Bár szerintem annyira nem lesz jó idő, hogy lecibáljam a gépről a ponyvát, meg beszereljem az akksit. Apropopó akksi...lehet fel kéne dobnom csepptöltőre...
"deeee... igazából az egész motor eladó... "
naaa...mi ez a deeee...
Látom dübörög az offszezon...
Nekem van tartóm, meg dobozom is. Nem szívesen válnék meg tőle, deee....