Ha a világnak szerencséje van, akkor a homokosok és a kínaiak halmaza erős átfedést mutat. Lehet, hogy valójában ezért lassult a népességnövekedés arrafelé, csak inkább az egyke-politikára fogták?
Mindegy, szerintem az itteniek közül biztosan megegyezik a kínai és a "más" kategória
Üdv !
lovira ne halgass ! (nincs is GS-e 1200 az optimális a manual szerint is) 0km-nél beállítottam egyszer, azóta is is úgy van kánikulában, hidegben. a beállítást finoman, türelemmel játszd le. 1-2 perc míg reagál a motor.
Alapjáratot óvatosan állítgasd, de elvileg 1300-1500 között jó... (as tűrés van, nem agysebész műszer ez) 2000 fölé semmiképp ne vidd!
PRI állásba akkor kell tenni, mikor fullra kifogyott (ha nem felejted el tartalékról visszarakni On-ra tankolás után ezt nem igen kell majd használd, de ha mégis) átfolyik a karbiba a benya... Ráindítasz és már teszed is On-ra.. Arra figyelj, hogy ne felejtsd ebben az állásban!
gyerünk gyorsan, teleírni az oldalt...
-motor- kétkerék-olajcsere-gurulás- téli tárolás-...
Mindegy, szerintem az itteniek közül biztosan megegyezik a kínai és a "más" kategória
És akkor Szipi te kiestél ebből!
De ezt pont így kellett megtudnom
Nincs valakinek eladó doboztartója és doboza?
lovira ne halgass ! (nincs is GS-e 1200 az optimális a manual szerint is) 0km-nél beállítottam egyszer, azóta is is úgy van kánikulában, hidegben. a beállítást finoman, türelemmel játszd le. 1-2 perc míg reagál a motor.
Kedves,gyermekbarát emberke vok.
Nekem meg fingom nincs...................nem volt GS-em.
PRI állásba akkor kell tenni, mikor fullra kifogyott (ha nem felejted el tartalékról visszarakni On-ra tankolás után ezt nem igen kell majd használd, de ha mégis) átfolyik a karbiba a benya... Ráindítasz és már teszed is On-ra.. Arra figyelj, hogy ne felejtsd ebben az állásban!
egyébként mi van basszus veletek