Lényegesen.A blokkban áttúrták a bele 50-60%-át inyektorvezérést,más lengőkar hátul más idomok,tank.Szóval csak ránézésre ugyanaz de jobban sasolva egy igen erőteljes ráncfelvarrás.
13-as,09 es.
A 13-asban elcseszték a legelterjedtebb bazári piros segédváz,dekoor kombinációval.De ez a szürke irtó jóra sikerült.
Nem vagyok az biztos.Képről hihető.A többi csak szemle alapján.
Most úgy őszintén elképzelhető.
Kint 5-6000 euros áron mennek.
Ennek van egy dőlésből adódó apróbb sérülése.Ezeket inkább az 5000 euros ár környékén hiredetik.Kis alkuval 4800 euro körül meg lehet kapni.
Az enyém is ilyen volt pont.Nyamost az itteni nepper ember aki jaohoz szokott eladásban belemegy mert jó a gép jó az ár gondolja elpattintja 2 kiló haszonnal.
Itt lép közbe a magyar motorvásárló.Szóval ha valakinek van egymillió kettője -egyötje az első körben a megszokott nagyok közt válogat.Nagyon szűk a réteg aki ilyenre vágyik.(mondjuk ez hiba de sznob a magyar rendesen,és félnek is)
Telik az idő menne másik motorért nem telefonálnak,meg se nézik.Na ilyen volt az enyém is.
4800-ért megvette..........én megnéztem,szerintem én voltam az egyetlen aki rátelefonált.
Ez a szegény ember még meg is kérdezte a márkakereskedés árát ők meg mondták neki hogy 25 az ára újan.
Csak azt nem hogy ez az R-es lista és van akcióban sima 1,99-ért újonnan.
Én meg igen.Ha 1,5-ért megveszem kétkiló a papírozás meg a szervíz egy 50-es és még sérült is pár helyen 1,8-ban állok meg.
Na akkor inkább behitelezem az újat.
Így elköszöntünk.
Utána rá ket három hétre 3 naponta telefonált.
Bocsi! Csak egyszerűen nem értem az okát, hogy miért ilyen olcsó. Ez még üzletnek sem rossz. Ha a papírjai rendben vannak, le kéne csapni rá. Már csak a hiányzó fél millát kéne összekaparnom hozzá.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_street_triple_675_cser
e_is_teli_ar-7005756 ---- Jól látok? Van valami rejtett hibája? Kép alapján hibátlannak tűnik. Nem értem, miért ilyen olcsó. Meg kéne vennem.
Ha jössz akkor találkozhatunk az M3 kivezetőn a Shell kúton moöndjuk 9.30-kor. Onnan rövid kis északi guriga esetleg kis kajával ott ahol írtam és onnan legkésőbb 15-re hazaérés mert Anita melózni megy.
nem csöpög, szoktam nézni és tiszta a motor,sehol egy folyás,egy folt,semmi. Ha oldalra van támasztva és bevilágítok,olajat nem is látok még vízszintbe nem állítom.
pár száz km-t mehettem. Nem finomkodva jároj. Gyorsan kigyorsít,magas fordulaton váltok. A szelepfedélnél engedte,de már új van bent. Sztem megette, mert eléggé nyúzom.
Mennyit mentél vele azóta, és milyen tempóban?
Tempózásnál megehet 500-on 1dl-t (nálam ennyit, valakinél többet is)
Azt nézted hogy nem csöpög valahol, esetleg szelepfedélnél nem szivárog?
Az első lánckereket takadó dekli alatt ha szivárog a váltókar és a tengely szimering, akkor azt csak lassan lehet észrevenni, mert felissza az ott felhalmozódott dzsuva.
Tök mindegy a márka, az számít csak hogy ugyan olyan típus legyen. Persze hogy jó a Castrol, én eddig nem is használtam mást, és nem volt vele még gondom.
Néha előfordul hogy lukat váltok, de az az én nyegleségem miatt van
13-as,09 es.
A 13-asban elcseszték a legelterjedtebb bazári piros segédváz,dekoor kombinációval.De ez a szürke irtó jóra sikerült.